Business Ethics and Leadership (BEL)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/61434
Browse
Search Results
Item Challenges Impeding the Implementation of Effective Continuous Teacher Professional Development Programs in Eastern Cape Department of Education(Academic Research and Publishing UG, 2023) Zindi, B.; Sibanda, M.M.Можливості навчання мають важливе значення для ознайомлення вчителів з ефективними навчальними стратегіями та педагогічними підходами. Вчителям потрібен доступ до програм професійного розвитку, які сприяють отриманню знань і навичок для покращення успішності учнів. Через недостатню підготовку адміністратори шкіл часто неправильно тлумачили ключові елементи навчального процесу та не розуміли цілей і вимог нової навчальної програми. Щоб підвищити здібності та компетентність освітян у провінції, метою цієї статті є визначення перешкод, які заважають Департаменту освіти Східної Капської провінції ефективно впроваджувати навчальні програми. У цьому дослідженні використовується описовий і пояснювальний якісний приклад. Дані були зібрані за допомогою інтерв’ю з п’ятьма (5) (n-5) ключовими учасниками-інформаторами. Отримані дані свідчать про відсутність конкурентоспроможних і практичних програм розвитку навичок, ресурсів (фінансів), спроможності, низьку участь викладачів, ефективну стратегію людських ресурсів та можливості для навчання педагогів, що призвело до низьких результатів навчання по всій провінції. ECDoE рекомендується впроваджувати добре розроблені програми професійного розвитку, які відповідають навчальній програмі та освітнім цілям Національного департаменту базової освіти. Зосереджуючись на конкретних потребах, таких як грамотність, рахівність або інклюзивна освіта, ці програми можуть вирішити критичні проблеми, з якими стикаються вчителі та учні в провінції. Дослідження свідчить про те, що ECDoE може впроваджувати конкурентоспроможні навчальні програми, розробляти комплексну стратегію розвитку людських ресурсів, наймати висококваліфікованих стажерів і можливості для навчання повинні бути надані всім освітянам у провінції.Item Efficacy of Management and Employees’ Involvement in HRD Initiatives: The Case of PNG Power Limited(Sumy State University, 2023) Manohar, P.; Rayel, J.; Sause, L.Організаційні інвестиції в розвиток людських ресурсів (HRD) стрімко зросли протягом багатьох років. Зростання інвестицій у розвиток людських ресурсів, безсумнівно, спричинене вірою в те, що розвиток людських ресурсів є ключем до зміцнення особистої та організаційної ефективності. Проте, незважаючи на значні інвестиції в цю сферу, досягнуті результати часто поєднуються з різними результатами. Ключовим питанням є вибір прийнятих ініціатив з розвитку людських ресурсів і те, як вони реалізуються для досягнення бажаних результатів з розвитку людських ресурсів. Погані ініціативи, які не реалістично спрямовані на прогалини в РЛР, у поєднанні з неякісними заходами впровадження, швидше за все, зазнають невдачі. Регулярне вимірювання таких даних є важливим не лише для визначення впливу на ключові результати, але також важливо для навчання, накопичення доказів і подальшого використання таких доказів для покращення інвестицій у розвиток людських ресурсів та/або політики. Основна мета дослідження полягає в аналізі діяльності з навчання та розвитку в PNG Power Limited (PPL) з погляду керівництва та співробітників. Це дослідження підкреслює участь керівництва та співробітників у ініціативах з розвитку людських ресурсів, що має першочергове значення для організаційного розвитку. Дослідження використовувало змішаний метод аналізу та використовувало опитування та інтерв’ю для збору даних та інформації. Висновки показали, що PPL організувала навчальні програми для розвитку управлінських навичок нетехнічного персоналу та навчання на основі компетентностей для технічних працівників. Проте ці заходи з навчання та підвищення кваліфікації сприймаються як помірно ефективні з точки зору залучення керівництва та працівників. У цьому дослідженні зроблено висновок, що ефективність HRD-ініціатив шляхом навчання та розвитку значною мірою визначається ступенем участі керівництва та працівників. Це дослідження сприяє розширенню знань про HRD у країнах, що розвиваються, особливо в Тихоокеанському регіоні. Сподіваємося, що це дослідження буде корисним для покращення конкретних сфер, які вимагають змін, визначених у цьому дослідженні, і цілком може послужити натхненням для організаційних і політичних змін в інших сервісних організаціях у PNG.