Автореферати
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96
Browse
2 results
Search Results
Item Економічні основи формування ринку екологічних товарів(Вид-во СумДУ, 2001) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha VolodymyrivnaДисертацію присвячено поглибленню та подальшому розвитку теоретико-методичних засад економічного управління формуванням ринку екологічних товарів з метою екологізації економіки та підвищення рівня екологічної безпеки країни. Набули подальшого розвитку теоретичні основи економічного регулювання ринку екологічних товарів шляхом перерозподілу коштів між виробниками товарів різного ступеня екологічності. Удосконалено і обґрунтовано підходи до економічної оцінки й оптимізації витрат на регулюва-льні заходи, зокрема субсидування екологічних товарів на етапах їх просування на ринку. Розроблено методичні основи урахування еколого-економічних інтересів суб’єктів ринку еко-логічних товарів, оцінки надійності та ризику взаємодії з ними виробника екологічних товарів, що дозволяє оптимізувати вибір варіантів формування ринку екологічних товарів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3472Item Теоретико-методологічні засади соціально-економічної мотивації екологізації інноваційної діяльності(Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень, 2009) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha VolodymyrivnaIn the dissertation the theoretical, methodological and methodical approaches to formation of social and economic motivation of innovative activity ecologization are developed and scientifically proved. The offered new theoretical and methodological approaches to management of innovative activity motivation at the state level and level of the enterprises-innovators are based on estimations of motivational potential and indicators of socio-eco-economic efficiency and effect (cumulative and marginal) of innovative activity ecologization, and also on definition of correcting possibilities of ecological innovations consumers’ perception. The results of research are basis of formation of the effective motivational mechanism of innovative activity ecologization. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3457