Автореферати
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96
Browse
Search Results
Item Маркетингова збутова політика інноваційно активних промислових підприємств(Сумський державний університет, 2019) Олефіренко, Олег Михайлович; Олефиренко, Олег Михайлович; Olefirenko, Oleh MykhailovychУ дисертації наведено теоретичне узагальнення й запропоновано нове розв’язання наукової проблеми розвитку теоретико-методологічних засад і методичного забезпечення формування та реалізації маркетингової збутової політики інноваційно активних промислових підприємств. Здійснено структуризацію підходів до визначення сутності інновацій; виявлено основні тренди в розвитку інноваційної діяльності в Україні за 2014– 2018 рр.; визначено специфіку, основні принципи та логіко-структурну схему формування й реалізації маркетингової збутової політики інноваційно активних промислових підприємств; удосконалено методологію обгрунтування факторів впливу на їх збутовий потенціал; виявлено закономірності залежності ефективності його використання від циклічності розвитку економіки та рентабельності продажів інноваційної продукції; обгрунтовано детермінанти зростання її рівня; удосконалено методологічне підгрунтя оптимізації джерел фінансування інновацій та структури витрат на маркетинг і збут промислових підприємств, визначення ефективності реалізації інноваційних проектів та конкурентної позиції інноваційно активних промислових підприємств України, вибору ними стратегії реалізації маркетингової збутової політики, формування регіональної збутової мережі, визначення оптимальних меж місткості ринку інноваційної продукції та центрів активізації впливу на цих ринках.