Автореферати
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96
Browse
2 results
Search Results
Item Маркетингова збутова політика інноваційно активних промислових підприємств(Сумський державний університет, 2019) Олефіренко, Олег Михайлович; Олефиренко, Олег Михайлович; Olefirenko, Oleh MykhailovychУ дисертації наведено теоретичне узагальнення й запропоновано нове розв’язання наукової проблеми розвитку теоретико-методологічних засад і методичного забезпечення формування та реалізації маркетингової збутової політики інноваційно активних промислових підприємств. Здійснено структуризацію підходів до визначення сутності інновацій; виявлено основні тренди в розвитку інноваційної діяльності в Україні за 2014– 2018 рр.; визначено специфіку, основні принципи та логіко-структурну схему формування й реалізації маркетингової збутової політики інноваційно активних промислових підприємств; удосконалено методологію обгрунтування факторів впливу на їх збутовий потенціал; виявлено закономірності залежності ефективності його використання від циклічності розвитку економіки та рентабельності продажів інноваційної продукції; обгрунтовано детермінанти зростання її рівня; удосконалено методологічне підгрунтя оптимізації джерел фінансування інновацій та структури витрат на маркетинг і збут промислових підприємств, визначення ефективності реалізації інноваційних проектів та конкурентної позиції інноваційно активних промислових підприємств України, вибору ними стратегії реалізації маркетингової збутової політики, формування регіональної збутової мережі, визначення оптимальних меж місткості ринку інноваційної продукції та центрів активізації впливу на цих ринках.Item Управління потенціалом інноваційного розвитку промислових підприємств(Вид-во СумДУ, 2006) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia SerhiivnaДисертацію присвячено розробленню і науковому обґрунтуванню тео-ретико-методичних основ управління потенціалом інноваційного розвитку промислових підприємств на основі приведення у відповідність внутрішніх можливостей розвитку зовнішнім, які генеруються ринком. Ця важлива нау-ково-прикладна задача розв’язується на базі дослідження наукових підходів до визначення категорії ПІР, її уточнення, розгляду ролі ПІР у розвитку су-часного промислового підприємства. Розроблено концепцію ПІР як складної динамічної системи, що містить як підсистеми ринковий, власне інноваційний та виробничо-збутовий потен-ціали. Розроблено структуру ПІР і його підсистем та підходи до забезпечення їх узгодженої взаємодії. Сформована і апробована система методичних ін-струментів для діагностики складових ПІР з метою вибору оптимальних стратегій його реалізації. Запропоновано і обґрунтовано теоретико-методичні підходи до управління на засадах маркетингу стратегіями реалізації ПІР малих та середніх підприємств. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3440