Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/147

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Item
    Інтегровані маркетингові комунікації: періодизація розвитку та визначення понять
    (Університет економіки і підприємництва; Інститут економіки, технологій і підприємництва, 2013) Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana Oleksandrivna
    У статті досліджено підходи до періодизації розвитку концепції інтегрованих маркетингових комунікацій від початку зародження до її еволюції у TTL-комунікації, систематизовано існуючі трактування понять маркетингові комунікації та інтегровані маркетингові комунікації, а також запропоновано авторське бачення сутності поняття інтегрованих маркетингових комунікацій, яке втілює у собі новітній підхід використання інструментів просування.
  • Item
    Методические подходы к определению эффективности интегрированных маркетинговых коммуникаций в рамках концепции устойчивого развития предприятий
    (2013) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana Oleksandrivna
    У статті досліджено підходи до визначення ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій, запропоновано модифікацію методики рентген-аналізу з використанням синтезу класифікації маркетингових комунікацій за видами і рівнів управління, що забезпечує стійкий розвиток підприємства і застосовується для оцінки ефективності просування, проаналізовано класичну модель отримання ефекту синергії від використання інтегрованих маркетингових комунікацій, а також обгрунтовано отримання додаткового ефекту синергії при інтеграції маркетингових комунікацій за запропонованою схемою. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36893
  • Item
    Разработка подхода к определению эффективности интегрированных маркетинговых коммуникаций
    (Цифрова типографія, 2013) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana Oleksandrivna
    У статті описано підхід до визначення ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій при їх інтеграції за видами та рівнів управління. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33491
  • Item
    Використання новітніх інструментів просування у діяльності промислових підприємств
    (Мукачівський державний університет, 2013) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana Oleksandrivna
    У статті досліджено можливості використання нестандартних інструментів маркетингових комунікацій промисловими підприємствами в частині їх інтеграції за видами. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33480
  • Item
    Планування комунікаційної діяльності підприємства
    (ГО "СІЕУ", 2013) Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana Oleksandrivna
    У статті досліджено підходи до планування комунікаційної діяльності підприємства та реалізація мети за рівнями управління. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33478