Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/147
Browse
Search Results
Item Формування комплексу просування на різних рівнях управління(Європейський університет, 2013) Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana OleksandrivnaУ статті проаналізовано способи та стадії інтегрування інструментів просування, досліджено питання взаємодії маркетингових комунікацій за видами та рівнів управління, а також запропоновано формування комплексу просування підприємства на різних рівнях управління.Item Інтегровані маркетингові комунікації: періодизація розвитку та визначення понять(Університет економіки і підприємництва; Інститут економіки, технологій і підприємництва, 2013) Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana OleksandrivnaУ статті досліджено підходи до періодизації розвитку концепції інтегрованих маркетингових комунікацій від початку зародження до її еволюції у TTL-комунікації, систематизовано існуючі трактування понять маркетингові комунікації та інтегровані маркетингові комунікації, а також запропоновано авторське бачення сутності поняття інтегрованих маркетингових комунікацій, яке втілює у собі новітній підхід використання інструментів просування.Item Теоретичні підходи до класифікації інструментів маркетингових комунікацій(Науковий вісник Ужгородського університету, 2013) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana OleksandrivnaУ статті досліджено підходи до класифікації інструментів маркетингових комунікацій, узагальнено класифікацію інструментів просування, виконано порівняльний аналіз можливості використання нетрадиційних інструментів маркетингових комунікацій та різних видів сарафанного радіо у діяльності промислових підприємств,запропоновано критерії визначення ATL-, BTL- та TTL-комунікацій, а також узагальнено класифікацію інструментів маркетингових комунікацій за видами. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36899Item Формування результату діяльності промислового підприємства(ПВНЗ "Хмельницький економічний університет", 2013) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana OleksandrivnaМетою дослідження є побудова моделі процесу просування продукції із застосуванням видів МК та обґрунтування результату комунікаційної діяльності підприємства для продукції промислового призначення, що досягається за допомогою запропонованої моделі та відображається в етапах планування комунікаційної діяльності підприємства. У статті запропоновано модель процесу просування продукції промислового підприємства з використанням маркетингових комунікацій за видами, досліджено часові діапазони оперативного, тактичного та стратегічного рівнів управління, запропоновано критерії формування результату комунікаційної діяльності підприємства для продукції промислового призначення, а також досліджено планування комунікаційної діяльності підприємства за запропонованими етапами. Планування комунікаційної діяльності промислового підприємства за рівнями та з використанням запропонованої моделі процесу просування за допомогою інтегрування управлінської, комунікаційної та споживчої підсистем дозволяє підвищити ефективність комунікаційної діяльності. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36898Item Методические подходы к определению эффективности интегрированных маркетинговых коммуникаций в рамках концепции устойчивого развития предприятий(2013) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana OleksandrivnaУ статті досліджено підходи до визначення ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій, запропоновано модифікацію методики рентген-аналізу з використанням синтезу класифікації маркетингових комунікацій за видами і рівнів управління, що забезпечує стійкий розвиток підприємства і застосовується для оцінки ефективності просування, проаналізовано класичну модель отримання ефекту синергії від використання інтегрованих маркетингових комунікацій, а також обгрунтовано отримання додаткового ефекту синергії при інтеграції маркетингових комунікацій за запропонованою схемою. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36893Item Разработка подхода к определению эффективности интегрированных маркетинговых коммуникаций(Цифрова типографія, 2013) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana OleksandrivnaУ статті описано підхід до визначення ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій при їх інтеграції за видами та рівнів управління. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33491Item Відповідність видів маркетингових комунікацій рівням управління(Видавництво СНУ ім. В. Даля, 2013) Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana OleksandrivnaУ статті доповнено класифікацію інструментів маркетингових комунікацій за функціональною ознакою та запропоновано схему відповідності видів маркетингових комунікацій рівням управління. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33481Item Використання новітніх інструментів просування у діяльності промислових підприємств(Мукачівський державний університет, 2013) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana OleksandrivnaУ статті досліджено можливості використання нестандартних інструментів маркетингових комунікацій промисловими підприємствами в частині їх інтеграції за видами. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33480Item Планування комунікаційної діяльності підприємства(ГО "СІЕУ", 2013) Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana OleksandrivnaУ статті досліджено підходи до планування комунікаційної діяльності підприємства та реалізація мети за рівнями управління. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33478