Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/147

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 33
  • Item
    Формування стратегії систейнового використання земельних ресурсів в Україні.
    (Полтавський національний технічний університет ім. Юрія Кондратюка, 2018) Чигрин, Олена Юріївна; Чигрин, Елена Юрьевна; Chygryn, Olena Yuriivna; Івахненко, О.М.
    Стратегія систейнового використання земельних ресурсів в аграрному природокористуванні означає принципово новий для країни тип сталого землекористування, який забезпечить гармонічне співвідношення між антропогенним навантаженням і природним потенціалом земельних ресурсів. Для досягнення високого рівня економічного розвитку використання земельних ресурсів в аграрному природокористуванні повинні бути обрані стратегія конкурентних переваг, стратегія стабільного розвитку та стратегія ресурсозбереження. В зв’язку з цим в роботі виділені оптимальні напрями впровадження та шляхи реалізації стратегії систейнового використання земельних ресурсів в аграрному природокористуванні.
  • Item
    Форми солідарного фінансування еколого-орієнтованих проектів: вітчизняний і зарубіжний досвід партнерства стейкхолдерів
    (Національний авіаційний університет, 2019) Бондар, Анатолій Валерійович; Бондарь, Анатолий Валерьевич; Bondar, Anatolii Valeriiovych
    У контексті підписаної Угоди про асоціацію з Європейським Союзом питання забезпечення стійкого зростання рівня життя населення через упровадження еколого-орієнтованих проектів змушує активізуватися всі інституції соціально-економічних відносин. Зважаючи на обмеженість бюджетних ресурсів, що передбачені для реалізації еколого-орієнтованих проектів, одним із важливих завдань екологічної політики в Україні є гармонізація еколого-економічних відносин. Як результат, виникає необхідність у пошуку дієвих та конкурентоспроможних форм солідарного фінансування подібних проектів, основними сферами реалізації яких є відновлювальна енергетика, утилізація відходів, очищення води, ефективне водопостачання та ін. У статті проаналізовано існуючі форми солідарного фінансування в контексті реалізації еколого-орієнтованих проектів, а саме: краудфандинг (краудінвестинг), партисипативний бюджет, модель фінансування з грантовою підтримкою, кредитні програми міжнародних фінансових організацій, державно-приватне партнерство.
  • Item
    Новітні види маркетингу в умовах випереджаючого розвитку: еволюція, сутність, умови застосування
    (Ужгородський національний університет, 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Рудь, Марія Петрівна; Рудь, Мария Петровна; Rud, Mariia Petrivna
    Запропоновано схему еволюції у часовому розрізі видів маркетингу, узагальнено спонукальні причини еволюції видів маркетингу. Виконано системний аналіз сутності новітніх видів маркетингу, окреслено умови їх виникнення, проаналізовано сильні і слабкі сторони. Виконана їх систематизація відповідно до змін, що вони вносять у складові комплексу маркетингу 5Р. Розроблена укрупнена схема вибору промисловим підприємством видів і інструментів маркетингу, які дозволять забезпечити умови його тривалого виживання і розвитку на ринку за рахунок приведення у відповідність внутрішніх можливостей розвитку зовнішнім. Отримані результати можна використати як методичні рекомендації щодо управління маркетингом на промислових підприємствах з позицій посилення їх ринкових позицій.
  • Item
    Роль соціально-солідарного фінансування в системі соціально-економічних відносин
    (Одеський національний університет ім. І.І. Мечникова, 2017) Бондар, Анатолій Валерійович; Бондарь, Анатолий Валерьевич; Bondar, Anatolii Valeriiovych
    У статі визначається зміст поняття «соціально-солідарне фінансування», аналізується основні засади функціонування соціально-солідарного фінансування в системі соціально-економічних відносин, досліджуються основні форми соціально-солідарного фінансування.
  • Item
    Знання в діяльності промислових підприємств: види, сутність та зміст
    (Херсонський державний університет, 2017) Рот-Сєров, Євгеній Володимирович; Рот-Серов, Евгений Владимирович; Rot-Sierov, Yevhenii Volodymyrovych
    У статті розглянуто поняття «інтелектуального капіталу» та «знань», встановлено їх співвідношення та взаємозалежність. Проведений аналіз різних підходів науковців щодо структури інтелектуального капіталу, розглянуто найбільш поширені класифікації знань на підприємствах. На основі проведеного дослідження запропоновано оригінальну класифікацію знань в залежності від сфери їх існування на підприємстві.
  • Item
    Роль і місце знань у комерціалізації інновацій як інструменту реалізації потенціалу підприємства
    (Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2016) Рот-Сєров, Євгеній Володимирович; Рот-Серов, Евгений Владимирович; Rot-Sierov, Yevhenii Volodymyrovych
    Стаття присвячена дослідженню ролі та місця знань у процесі комерціалізації інновацій. Проаналізовано погляди вітчизняних та зарубіжних вчених щодо поняття комерціалізації знань. Виявлено роль та місце знань у забезпеченні відповідності економічної діяльності підприємства сучасним вимогам економічного розвитку. Розглянуто основні способи комерціалізації об’єктів інтелектуальної власності. Запропоновано схему, що характеризує роль знань у створенні і комерціалізації знаннєорієнтовних інновацій.
  • Item
    Strategies of the industrial enterprises economic development within cities infrastructure development
    (Journal of Scientific and Applied Research, 2014) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Провозін, Микола Васильович; Провозин, Николай Васильевич; Provozin, Mykola Vasylovych
    У статті наводяться авторські пропозиції щодо розвитку партнерських відносин у сфері вирішення соціально значущих проблем суспільства, зокрема у сфері розвитку регіональної інфраструктури. В якості зацікавлених сторін розглядаються безпосередньо місцеве співтовариство в особі громадян та органів влади, підприємство та його працівники. У ході дослідження розглянуто особливості стратегічного партнерства в соціально-економічній сфері; систематизовані методи стимулювання підприємств до реалізації інфраструктурних проектів з боку держави; запропоновано комплексний підхід до розвитку промислових регіонів, заснований на кластеризації, використанні технопарків тощо.
  • Item
    Формування комплексу просування на різних рівнях управління
    (Європейський університет, 2013) Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana Oleksandrivna
    У статті проаналізовано способи та стадії інтегрування інструментів просування, досліджено питання взаємодії маркетингових комунікацій за видами та рівнів управління, а також запропоновано формування комплексу просування підприємства на різних рівнях управління.
  • Item
    Інтегровані маркетингові комунікації: періодизація розвитку та визначення понять
    (Університет економіки і підприємництва; Інститут економіки, технологій і підприємництва, 2013) Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana Oleksandrivna
    У статті досліджено підходи до періодизації розвитку концепції інтегрованих маркетингових комунікацій від початку зародження до її еволюції у TTL-комунікації, систематизовано існуючі трактування понять маркетингові комунікації та інтегровані маркетингові комунікації, а також запропоновано авторське бачення сутності поняття інтегрованих маркетингових комунікацій, яке втілює у собі новітній підхід використання інструментів просування.
  • Item
    Управління закладами соціального призначення промислового підприємства з урахуванням ціни та якості їх послуг
    (ЧТЕІ КНТЕУ, 2014) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna
    У статті аналізується сучасний стан закладів соціального призначення вітчизняних промислових підприємств. Зважаючи на непрогресивний характер розвитку більшості об’єктів соціальної сфери відомчого підпорядкування, за одночасного високого потенціалу при правильній стратегії управління, автором на основі порівняння існуючих підходів до формування пільгових цін на послуги цих закладів, запропоновано спосіб диференціювання коефіцієнтів пільг до ціни, що враховує різні категорії персоналу промислового підприємства. Крім того, взято до уваги фактор якості в діяльності соціальних закладів через розрахунок показника довіри до них споживачів. У результаті здійснено порівняння довіри споживача та вигоди суб’єкта господарювання, на балансі якого перебуває цей заклад інфраструктури, від надання соціальної послуги відповідної якості та з певною ціною.