Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/147

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Item
    Інтегровані маркетингові комунікації: періодизація розвитку та визначення понять
    (Університет економіки і підприємництва; Інститут економіки, технологій і підприємництва, 2013) Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana Oleksandrivna
    У статті досліджено підходи до періодизації розвитку концепції інтегрованих маркетингових комунікацій від початку зародження до її еволюції у TTL-комунікації, систематизовано існуючі трактування понять маркетингові комунікації та інтегровані маркетингові комунікації, а також запропоновано авторське бачення сутності поняття інтегрованих маркетингових комунікацій, яке втілює у собі новітній підхід використання інструментів просування.
  • Item
    Теоретичні підходи до класифікації інструментів маркетингових комунікацій
    (Науковий вісник Ужгородського університету, 2013) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana Oleksandrivna
    У статті досліджено підходи до класифікації інструментів маркетингових комунікацій, узагальнено класифікацію інструментів просування, виконано порівняльний аналіз можливості використання нетрадиційних інструментів маркетингових комунікацій та різних видів сарафанного радіо у діяльності промислових підприємств,запропоновано критерії визначення ATL-, BTL- та TTL-комунікацій, а також узагальнено класифікацію інструментів маркетингових комунікацій за видами. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36899
  • Item
    Відповідність видів маркетингових комунікацій рівням управління
    (Видавництво СНУ ім. В. Даля, 2013) Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana Oleksandrivna
    У статті доповнено класифікацію інструментів маркетингових комунікацій за функціональною ознакою та запропоновано схему відповідності видів маркетингових комунікацій рівням управління. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33481
  • Item
    Використання новітніх інструментів просування у діяльності промислових підприємств
    (Мукачівський державний університет, 2013) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana Oleksandrivna
    У статті досліджено можливості використання нестандартних інструментів маркетингових комунікацій промисловими підприємствами в частині їх інтеграції за видами. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33480
  • Item
    Дослідження природи та структури комунікативного процесу
    ("ІнПрес", 2011) Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna
    У статті досліджено еволюцію та сутність комунікаційних моделей дослідників різних країн, проаналізовано комунікаційні моделі, які використовуються у сучасних ринкових умовах, визначено існуючі комунікаційні лінії. Зроблено висновок, що моделювання комунікаційних процесів потребує більш глибокого опрацювання. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21831