Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82792

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Strategic management of marketing communications in a higher education institution (case study of Oleg Balatskyi Department of Management)
    (Sumy State University, 2023) Kaliuzhna, S.R.
    У бакалаврській роботі розглянуто теоретико-методологічні засади формування стратегічного управління маркетинговими комунікаціями. Використовуючи різні види аналізу для вивчення стратегічного управління маркетинговими комунікаціями, було визначено основні поняття, важливість та роль самих маркетингових комунікацій у вищій освіті. Крім того, визначено основні підходи до стратегічного управління маркетинговими комунікаціями. У роботі було проведено аналіз сучасного стану стратегічного управління маркетинговими комунікаціями на кафедрі управління імені Олега Балацького Сумського державного університету. Також були визначені можливі шляхи розвитку стратегічних цілей та напрямків. В роботі визначено стратегію маркетингових комунікацій на кафедрі управління імені Олега Балацького та здійснено моніторинг і контроль ефективності реалізації стратегії. Бакалаврська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел з 32 найменувань. Обсяг бакалаврської роботи становить 40 сторінок, включаючи 3 таблиці, 6 рисунків та список використаних джерел. Мета кваліфікаційної роботи – дослідити стратегічне управління маркетинговими комунікаціями у закладі вищої освіти (на прикладі кафедри управління імені Олега Балацького). Відповідно до мети були визначені наступні завдання: − дослідити стратегічне управління маркетинговими комунікаціями; − визначити роль маркетингових комунікацій у закладі вищої освіти; − проаналізувати стратегічне управління маркетинговими комунікаціями у закладі вищої освіти на прикладі кафедри управління імені Олега Балацького; − розробити стратегію управління маркетинговими комунікаціями у закладі вищої освіти. Об'єктом дослідження є стратегічне управління маркетинговими комунікаціями кафедри управління імені Олега Балацького Сумського державного університету. Предметом дослідження є організаційно-економічні відносини, які виникають в процесі стратегічного управління маркетинговими комунікаціями.