Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82792

Browse

Search Results

Now showing 1 - 9 of 9
  • Item
    Critical success factors of customer relationships management at Naftaproduct LLC
    (Sumy State University, 2024) Voskoboinyk, T.O.
    The qualification work represents theoretical and methodological basics on the identification and research of multiple factors that have a critical impact on Customer Relationships Management (CRM) within the small manufacturing company.
  • Item
    The of marketing research organization mechanism at the enterprise entering the international market
    (Sumy State University, 2024) Holubenko, M.А.
    The purpose of the master's level degree qualification paper is to study the organization of marketing research at ADIDAS, to identify proposals for improving the marketing research system at ADIDAS. To achieve the goal, the following tasks were set: 1. To determine the economic essence and objectives of marketing research; 2. To determine the types and role of marketing research as the basis for determining marketing strategies; 3. To determine the stages of organizing and conducting marketing research in modern conditions; 4. To investigate the financial and economic characteristics of the activities of ADIDAS; 5. To assess the effectiveness of using marketing research results at ADIDAS; 6. To substantiate proposals for improving the enterprise's marketing research system.
  • Item
    Strategic management of marketing activities at the enterprise
    (Сумський державний університет, 2024) Baieva, A.
    Бакалаврська робота присвячена дослідженню теоретико-методологічних засад стратегічного управління маркетинговою діяльністю на підприємстві. За допомогою системного аналізу дослідження управління маркетинговими ресурсами та потоками підприємства визначено основні причини недостатнього використання стратегічного підходу до управління маркетинговою діяльністю. Крім того, визначено основні елементи та взаємозв’язки, які складають ядро ​​маркетингової системи бізнесу. Актуальність дослідження полягає в необхідності розуміння сутності та ефективного управління маркетинговою діяльністю на підприємстві в умовах постійних змін у світовій економіці та стрімкого розвитку технологій. Особливо актуальним є той факт, що маркетинг стає ключовим чинником конкурентоспроможності підприємств, а ефективне управління маркетинговими стратегіями дозволяє суттєво покращити їхню фінансову стабільність та позиції на ринку.
  • Item
    Analysis of the enterprise management system
    (Sumy State University, 2024) Dmitrova, А.
    The purpose of the thesis "Analysis of Enterprise Management System" is to evaluate the effectiveness of enterprise management systems (EMS), identify their strengths and weaknesses, provide recommendations for improvement, analyze emerging trends, and illustrate successful implementations and pitfalls through case studies. The object of the thesis is the enterprise management systems themselves, which are integrated software solutions supporting various business processes such as accounting, human resources, supply chain management, and customer relationship management. The subject of research is s the enterprise management system itself, encompassing all related tools, processes, and practices. This analysis provides valuable insights that help organizations enhance their management practices, improve overall performance, and maintain a competitive edge.
  • Item
    Ways to improve enterprise performance efficiency
    (Sumy State University, 2024) Omelianenko, S.
    Структура та обсяг бакалаврської роботи. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновку, списку використаної літератури, який складається з 58 найменувань. Обсяг бакалаврської роботи становить 53 сторінки, в тому числі 15 таблиць, 4 рисунки та додатки. Метою роботи є економічне обґрунтування напрямків підвищення ефективності ПП «ДУЕТ». Об’єктом дослідження є процес підвищення ефективності діяльності ПП «ДУЕТ». Предметом дослідження є сукупність теоретико-методологічних та науково-практичних підходів до забезпечення підвищення рівня ефективності діяльності ПП «ДУЕТ». Дипломна робота спрямована на аналіз та підвищення ефективності діяльності підприємства. Розглянуто теоретичні основи підвищення ефективності, включаючи такі поняття, як ефективність діяльності підприємства, фактори, що впливають на ефективність, основні показники ефективності та методи підвищення ефективності. Розглянуто поняття конкурентоспроможності як складної економічної категорії та важливої ​​складової ефективності діяльності підприємства. Також дипломна робота передбачає аналіз характеристик підприємства, його економічної діяльності та фінансових показників для аналізу. Містить визначення пріоритетних напрямів підвищення ефективності діяльності підприємства на основі аналізу та пропозицій конкретних заходів щодо підвищення ефективності діяльності підприємства.
  • Item
    Developing a System for Automated Monitoring of the Procurement Process Using Digital Technologies and Analyzing the Results of Previous Procurements
    (Sumy State University, 2023) Havrylenko, М.О.
    Основною метою дослідження є розробка системи автоматизованого моніторингу процесу закупівлі. У роботі досліджено сутність моніторингу процесу закупівель, проведений аналіз діяльності підприємства, розроблена автоматична система моніторингу закупівель. Були наведені вимоги до системи та був здійснений вибір технологій для розробки сервісу. Був наведений детальний опис структури та функціоналу сервісу. Проведена оцінка ефективності розробленого аналітичного сервісу
  • Item
    Business planning as a tool to improve the efficiency of the enterprise operation
    (Сумський державний університет, 2023) Quaye, M.
    У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методологічні основи бізнес-планування як інструменту підвищення ефективності діяльності підприємства. За допомогою різних методів аналізу дослідження системи планування сформовано та представлено концепції бізнес-планування. Крім того, були проведені особисті дослідження шляхів підвищення ефективності підприємства. В роботі проведено аналіз факторів, що впливають на бізнес-планування та функціонування підприємства. Визначено можливі шляхи підвищення продуктивності підприємства, вивчені шляхи покращення функціонування підприємства та можливі ризики. Розглянуто сутність бізнес-плану, його цілі і завдання. Розглянуто процес бізнес-планування, його значення та типові помилки, представлено низку принципів бізнес-планування та переваги самого процесу.
  • Item
    Using information technology in operative management of the enterprise
    (Sumy State University, 2023) Moroz, M.
    The structure and volume of the bachelor's thesis. The thesis consists of an introduction, three chapters, a conclusion, a list of references, consisting of 35 titles. The volume of the bachelor's work is 40 pages, including 9 tables, 1 figure and a list of references. The purpose of the thesis. The main purpose of the thesis is to identify information technology in the operational management of the enterprise with possible ways to improve the situation through the examples of modern enterprises. In accordance with the main goal, the following tasks were defined: - to study operational management, its features and tasks in the enterprise; - to analyze the theoretical and methodological approaches to informing in the enterprise; - to analyze the informing at the enterprises with the help of technologies - formulate proposals for improving the use of information technology in the operational management of the enterprise. The object of the study is information technology, which is used in the enterprise. The subject of research is the properties of the object studied with a specific purpose. The object of the study is the use of information technology in the operational management of the еnterprise.
  • Item
    Brand Promotion through Social Media
    (Sumy State University, 2021) Laponohova, О.
    У роботі було проведено дослідження методів просування бренду в соціальних мережах завдяки SMM маркетингу, як ефективного інструменту, за допомогою якого підприємці можуть легко підвищити впізнаваність торгової марки, створити базу лояльних підписників, залучити нових клієнтів і збільшити продажі. Це є актуальним питанням, адже маркетингові методи просування комерційної продукції в соціальних мережах залишаються недостатньо вивченими. Об’єктом роботи обрано просування бренду у соціальних мережах. Відповідно у даному дослідженні було розглянуто основні особливості та стратегії ефективного просування бренду та антикризового управління на прикладі таких платформ, як Facebook та Instagram. Було виокремлено недоліки та переваги зазначених соціальних мереж. У ході дослідження були виділені безпрограшні тактики подолання криз та проаналізовано можливі варіанти вирішення непередбачуваних ситуацій. Поряд із цим був проведений компаративний аналіз найпотужніших органічних платформ соціальних мереж, які використовують В2В маркетологи. Крім того, було підкреслено практичність роботи на прикладі використання інструментів Facebook світовими брендами та розглянуто, які методи рекламування користуються найбільшою популярністю і, таким чином, заохочують клієнтів придбати продукт. Для підготовки магістерської роботи були використані праці вітчизняних та зарубіжних вчених – статті, підручники та наукові роботи студентів; статистичні дані та графічні матеріали; огляди методів просування продукції відомими підприємствами; на основі збірки даних було побудовано графіки та компаративні діаграми; залучалися дані з DataReportal, Sensor Tower, Merkle, Statista.