Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82792
Browse
4 results
Search Results
Item Удосконалення організаційної структури управління (на прикладі ГО “Сумська територіальна організація Всеукраїнського фізкультурно-спортивного товариства “Колос”)(Сумський державний університет, 2025) Терещенко, І.Ю.У кваліфікаційній роботі розглянуто процес реформування організаційної структури управління громадською організацією «Сумська територіальна організація Всеукраїнського фізкультурно-спортивного товариства «Колос». Метою дослідження є аналіз існуючої структури управління, визначення її недоліків та розробка пропозицій щодо оптимізації управлінських процесів для підвищення ефективності діяльності організації. У роботі детально досліджено основні проблеми, з якими стикається організація, такі як низька гнучкість управлінських процесів, неефективність комунікацій між підрозділами та недосконалість розподілу функцій і відповідальностей. Запропоновано реформи, які дозволять значно покращити управлінські процеси, зменшити витрати, підвищити оперативність і злагодженість роботи підрозділів, а також поліпшити моральний клімат серед працівників. Окремо акцентується увага на необхідності застосування принципів гнучкості, оптимізації та чіткості в побудові нової моделі управлінської структури, що сприятиме досягненню стратегічних цілей організації та підвищенню її конкурентоспроможності на ринку. Практичне значення кваліфікаційної роботи бакалавра полягає в тому, що розроблені рекомендації впроваджено при розробці нової моделі організаційної структури організації, що підтверджено відповідним актом.Item Organizational and communication aspects of the environmental projects implementation (Plastiks crypto-project case)(Sumy State University, 2023) Nelin, V.У роботі розглянуто основні принципи управління проектами та визначено роль комунікаційних процесів у розробці проекту. Зокрема, на прикладі успішного проекту Plastiks обговорено типові організаційні та комунікаційні аспекти та методи їх аналізу. Особлива увага приділяється комунікації в команді проекту. Досліджується важливість внутрішніх комунікацій для ефективності командної роботи та досягнення цілей проекту. Аналіз внутрішніх комунікацій допомагає виявити сильні та слабкі сторони комунікаційного процесу та знайти шляхи їх покращення. Результати дослідження підкреслюють важливість ефективної зовнішньої комунікації як ключового елементу розробки проекту. Зазначається, що якісна комунікація сприяє збільшенню аудиторії та цінності проекту шляхом формування довіри та взаємодії з користувачами.Item Strategic management of marketing communications in a higher education institution (case study of Oleg Balatskyi Department of Management)(Sumy State University, 2023) Kaliuzhna, S.R.У бакалаврській роботі розглянуто теоретико-методологічні засади формування стратегічного управління маркетинговими комунікаціями. Використовуючи різні види аналізу для вивчення стратегічного управління маркетинговими комунікаціями, було визначено основні поняття, важливість та роль самих маркетингових комунікацій у вищій освіті. Крім того, визначено основні підходи до стратегічного управління маркетинговими комунікаціями. У роботі було проведено аналіз сучасного стану стратегічного управління маркетинговими комунікаціями на кафедрі управління імені Олега Балацького Сумського державного університету. Також були визначені можливі шляхи розвитку стратегічних цілей та напрямків. В роботі визначено стратегію маркетингових комунікацій на кафедрі управління імені Олега Балацького та здійснено моніторинг і контроль ефективності реалізації стратегії. Бакалаврська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел з 32 найменувань. Обсяг бакалаврської роботи становить 40 сторінок, включаючи 3 таблиці, 6 рисунків та список використаних джерел. Мета кваліфікаційної роботи – дослідити стратегічне управління маркетинговими комунікаціями у закладі вищої освіти (на прикладі кафедри управління імені Олега Балацького). Відповідно до мети були визначені наступні завдання: − дослідити стратегічне управління маркетинговими комунікаціями; − визначити роль маркетингових комунікацій у закладі вищої освіти; − проаналізувати стратегічне управління маркетинговими комунікаціями у закладі вищої освіти на прикладі кафедри управління імені Олега Балацького; − розробити стратегію управління маркетинговими комунікаціями у закладі вищої освіти. Об'єктом дослідження є стратегічне управління маркетинговими комунікаціями кафедри управління імені Олега Балацького Сумського державного університету. Предметом дослідження є організаційно-економічні відносини, які виникають в процесі стратегічного управління маркетинговими комунікаціями.Item Удосконалення комунікаційної діяльності підприємства в умовах карантинних обмежень внаслідок пандемії СOVID-19 (на прикладі ТОВ «Like Центр»)(Сумський державний університет, 2021) Каблучко, Є.А.В даній кваліфікаційній роботі магістра розглянуто сутність та значення комунікаційної діяльності підприємства, а також визначені сучасні засоби комунікаційної діяльності. Охарактеризовано особливості комунікаційної діяльності, базуючись на основних проблемах карантинних обмежень внаслідок пандемії COVID-19. Проаналізована організаційна структура, зазначено штатний розпис, посадові обов’язки ТОВ «Like Центр» та проведений SWOT-аналіз, що сприяло точному розкриттю особливостей діяльності організації. Також був проведений аналіз конкурентного середовища за допомогою концепції 4Р, що зумовило виявлення основних переваг компанії та пошуку вирішення існуючих проблем в комунікаційній діяльності підприємства. За допомогою використання графічного та структурного аналізу, логічного узагальнення було обґрунтовано вибір цілей, цільової аудиторії та стратегії комунікаційної діяльності ТОВ «Like Центр», а також розроблені пропозиції щодо формування програми комунікаційної діяльності ТОВ «Like Центр» в умовах карантинних обмежень внаслідок пандемії СOVID-19. Результати, одержані в кваліфікаційній роботі, вказують на можливі перспективи та ефективність підприємства за рахунок удосконалення системи комунікаційної діяльності.