Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82792

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 69
  • Item
    Використання корпоративної культури у вдосконаленні комунікаційних процесів у менеджменті
    (Сумський державний університет, 2025) Тарасенко, А.С.
    Об’єктом дослідження є процес комунікації в організації в контексті впливу корпоративної культури Предметом дослідження є управлінська діяльності підприємства, в межах якої здійснюються комунікаційні процеси, що залежать від корпоративної культури Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є комплексний аналіз впливу корпоративної культури на комунікаційні процеси в системі менеджменту та розроблення рекомендацій щодо їх удосконалення. Методи дослідження: системний і порівняльний аналіз, анкетування працівників та статистичний аналіз даних, отриманих із наукових джерел, нормативних документів і практичної діяльності в ФОП Дмитриченко А. О. Практичне значення кваліфікаційної роботи бакалавра є можливість застосування рекомендацій для покращення комунікацій у малому бізнесі, зокрема в ФОП Дмитриченко А. О. Практичне значення кваліфікаційної роботи бакалавра висвітлено в тезах конференції.
  • Item
    Управління організацією в умовах нестабільного зовнішнього середовища
    (Сумський державний університет, 2025) Лисак, А.М.
    Проведено аналіз особливостей управління організацією в умовах нестабільного зовнішнього середовища та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення системи управління ТОВ «Нові Ворота Україна» для підвищення її стійкості та ефективності. Управління організацією в умовах нестабільного зовнішнього середовища є однією з ключових проблем сучасного менеджменту. Визначено поняття та сутність управління організацією, розкрито особливості управління організацією в умовах нестабільного зовнішнього середовища. Проведено аналіз діяльності ТОВ «Нові Ворота Україна», оцінено її організаційну структуру та систему управління, досліджено вплив основних зовнішніх факторів на діяльність підприємства, а також визначено проблеми та ризики, що виникають в управлінні організацією через нестабільність середовища. Розроблено пропозиції щодо вдосконалення управління організацією для підвищення її адаптивності та конкурентоспроможності. Результати дослідження можуть бути корисними для керівників підприємств, менеджерів, які працюють в умовах нестабільності, а також для фахівців, які займаються стратегічним управлінням та розробкою антикризових стратегій.
  • Item
    Удосконалення системи менеджменту на підприємстві
    (2025) Журавльова, А.В.
    Актуальність обраної теми обумовлена потребою у постійному удосконаленні системи менеджменту в умовах нестабільного соціальноекономічного середовища держави. Метою роботи є розроблення шляхів удосконалення системи менеджменту у салоні краси з метою розв’язання існуючих на підприємстві проблем. Методологічною основою роботи є загальнонаукові методи дослідження (системний підхід, аналіз, синтез, теоретичне узагальнення та ін.), методи теорії менеджменту. Дана робота спрямована на визначення оптимальних шляхів для підвищення ефективності менеджменту у салоні краси. Реалізація запропонованих у роботі напрямків та шляхів удосконалення системи менеджменту дозволить салону краси «НТ Studio» розширити свою присутність на ринку побутових послуг у м. Суми, надасть можливість скористатися державними програмами для розвитку бізнесу, оптимізує витрати на розхідні матеріали та сприятиме підвищенню ефективності діяльності закладу. Розроблені пропозиції з удосконалення системи менеджменту можуть бути застосованими для підприємств малого бізнесу.
  • Item
    Система логістичного менеджменту підприємства
    (Сумський державний університет, 2025) Ігнащенко, В.В.
    В умовах динамічного розвитку ринкової економіки та зростання конкуренції ефективне управління логістичними процесами набуває ключового значення для забезпечення стійкого розвитку підприємств. Оптимізація потоків матеріалів, інформації та фінансів дозволяє не лише знижувати витрати та підвищувати рентабельність, але й покращувати рівень обслуговування клієнтів, що є визначальним фактором конкурентоздатності.
  • Item
    Управління конфліктами та методи їхнього вирішення в сучасних організаціях
    (Сумський державний університет, 2025) Манюк, А.В.
    Актуальність обраної теми зумовлена тим, що в умовах стрімкого розвитку ринкових відносин своєчасне та правильне ухвалення управлінських рішень значною мірою залежить від ефективної організації роботи персоналу. Для досягнення високої результативності в роботі колективу необхідно мінімізувати кількість конфліктних ситуацій. У будь-якому трудовому колективі неминуче виникають розбіжності, невдоволення, суперечки та відмінності в думках і інтересах. Це призводить до появи міжособистісних конфліктів, які можуть мати як відкритий, так і прихований характер.
  • Item
    Удосконалення організаційної структури управління (на прикладі ГО “Сумська територіальна організація Всеукраїнського фізкультурно-спортивного товариства “Колос”)
    (Сумський державний університет, 2025) Терещенко, І.Ю.
    У кваліфікаційній роботі розглянуто процес реформування організаційної структури управління громадською організацією «Сумська територіальна організація Всеукраїнського фізкультурно-спортивного товариства «Колос». Метою дослідження є аналіз існуючої структури управління, визначення її недоліків та розробка пропозицій щодо оптимізації управлінських процесів для підвищення ефективності діяльності організації. У роботі детально досліджено основні проблеми, з якими стикається організація, такі як низька гнучкість управлінських процесів, неефективність комунікацій між підрозділами та недосконалість розподілу функцій і відповідальностей. Запропоновано реформи, які дозволять значно покращити управлінські процеси, зменшити витрати, підвищити оперативність і злагодженість роботи підрозділів, а також поліпшити моральний клімат серед працівників. Окремо акцентується увага на необхідності застосування принципів гнучкості, оптимізації та чіткості в побудові нової моделі управлінської структури, що сприятиме досягненню стратегічних цілей організації та підвищенню її конкурентоспроможності на ринку. Практичне значення кваліфікаційної роботи бакалавра полягає в тому, що розроблені рекомендації впроваджено при розробці нової моделі організаційної структури організації, що підтверджено відповідним актом.
  • Item
    Менеджмент бізнес-процесів у кавовому бізнесі на основі CRM-рішень
    (Сумський державний університет, 2025) Томаєва, Д.Е.
    У кваліфікаційній роботі розглядається процес управління бізнеспроцесами у кавовому бізнесі з використанням сучасних CRM-рішень. Актуальність теми обумовлена зростаючою конкуренцією у сфері громадського харчування та необхідністю підвищення ефективності взаємодії з клієнтами. Досліджено сутність бізнес-процесів, їх класифікацію, а також роль і функціональність CRM-систем у забезпеченні ефективного менеджменту. Проведено огляд сучасних CRM-рішень, що застосовуються у сфері послуг, зокрема в кавовому бізнесі. У практичній частині проаналізовано діяльність кав’ярні “Kavavarka”, оцінено стан існуючих бізнес-процесів та виявлено проблемні аспекти управління взаємовідносинами з клієнтами. Запропоновано напрями вдосконалення бізнес-процесів за допомогою впровадження або оптимізації CRM-системи. Проведено оцінку очікуваних результатів від реалізації запропонованих заходів. Результати роботи можуть бути використані для підвищення ефективності операційної діяльності та конкурентоспроможності підприємств у сфері кавового бізнесу.
  • Item
    Автоматизація управління ризиками у фінансово - технічних проєктах
    (Сумський державний університет, 2024) Васильченко, М.А.
    Основним завданням магістерського дослідження є проведення детального аналізу поточного стану управління ризиками у фінтех проєктах. Це включає ідентифікацію основних ризиків, таких як технічні, операційні, регуляторні та ринкові ризики, а також оцінку ефективності існуючих методів управління цими ризиками. Особлива увага приділена технічним ризикам, що виникають через помилки у програмному забезпеченні, збій систем та прийнятті рішень, які можуть призвести до значних фінансових втрат. Все більше компаній використовують автоматизовані системи для управління ризиками, що дозволяє значно підвищити ефективність та точність моніторингу ризиків. Проведено огляд сучасних систем автоматизації, таких як SAP GRC та MetricStream, які пропонують спеціалізовані рішення для фінансових технологій. Ці інструменти дозволяють автоматизувати процеси ідентифікації, оцінки, моніторингу та контролю ризиків, що забезпечує швидке реагування на потенційні загрози. Проведено оцінку впливу автоматизації на управління ризиками у фінтех проєктах. Це дозволить виявити переваги автоматизації, такі як зниження операційних ризиків, покращення прогнозування та моніторингу ризиків, а також підвищення загальної ефективності проєктів та визначило доцільність впровадження автоматизованих систем у фінансові проєкти. На основі отриманих результатів розроблено рекомендації щодо подальшого покращення автоматизації управління ризиками у фінтех проєктах, що включає визначення найкращих практик та інструментів для автоматизації, а також пропозиції щодо їх впровадження у конкретних умовах компанії.
  • Item
    Підвищення ефективності управління закладом охорони здоров'я (на прикладі Комунального некомерційного підприємства «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради)
    (Сумський державний університет, 2024) Циндренко, Олександр Олександрович; Tsyndrenko, Oleksandr Oleksandrovych
    Об’єктом дослідження система управління закладами охорони здоров’я та напрями її удосконалення. Предметом дослідження є соціально-економічні відносини, що виникають у процесах управління закладами охорони здоров’я різного рівня підпорядкування. Метою кваліфікаційної роботи розвиток системи управління закладом охорони здоров’я з метою підвищення ефективності його функціонування. Практичне значення кваліфікаційної роботи полягає у тому, що окремі положення та рекомендації можуть бути використані в системі управління закладом охорони здоров’я та безпосередньо в частині реалізації його кадрової політики.
  • Item
    Мотивація медичного персоналу як засіб досягнення цілей лікувального закладу (на прикладі Комунального некомерційного підприємства «Центральна клінічна міська лікарня» Сумської міської ради)
    (Сумський державний університет, 2024) Зінченко, С.І.
    Об’єктом дослідження є система мотивації медичного персоналу та напрями її удосконалення. Предметом дослідження є соціально-економічні відносини, що виникають між адміністрацією медичного закладу та медичним персоналом з приводу його мотивації. Метою кваліфікаційної роботи магістра є удосконалення системи мотивації медичного персоналу як засобу досягнення цілей лікувального закладу. Практичне значення кваліфікаційної роботи полягає у тому, що окремі положення та рекомендації можуть бути використані у лікарняних закладах при реалізації їх кадрової політики в частині формування мотиваційного механізму.