Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82792

Browse

Search Results

Now showing 1 - 8 of 8
  • Item
    Формування логістичної системи на прикладі підприємства ТОВ «КІЙСЕРВІС»
    (Сумський державний університет, 2025) Чаусов, Д.О.
    Кваліфікаційна робота складається з 43 сторінок тексту, 3 розділів, 4 таблиць, 1 рисунку. Актуальність теми роботи полягає у питанні удосконалення логістичних систем для підприємств малого та середнього бізнесу, які працюють в умовах обмежених ресурсів, але водночас мають розгалужену мережу постачання й обслуговування клієнтів. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження процесу формування логістичної системи підприємства, виявлення проблем її функціонування та розробка практичних рекомендацій щодо її оптимізації. Завдання роботи: дослідити теоретичні засади формування логістичної системи; проаналізувати існуючі підходи до побудови логістичної системи та структуру логістичних процесів на підприємстві; оцінити стан і особливості функціонування логістичної системи на прикладі обраного підприємства; виявити проблеми та недоліки в організації логістичних процесів; запропонувати шляхи вдосконалення логістичної системи з урахуванням сучасних тенденцій розвитку логістики; обґрунтувати економічну доцільність впровадження запропонованих заходів з удосконалення логістичної системи. Об’єктом дослідження є логістична система підприємства ТОВ «Кійсервіс». Предметом дослідження є організаційно-економічні аспекти формування логістичної системи підприємства. Методи дослідження: аналіз; системний підхід; економічний аналіз; метод екстраполяції. Практична значущість дослідження полягає в можливості застосування його результатів для вдосконалення логістичної системи конкретного підприємства — ТОВ «Кійсервіс». Запропоновані у роботі рекомендації базуються на аналізі реального стану логістичних процесів і враховують особливості господарської діяльності підприємства. У першому розділі розглянуто теоретичні засади формування логістичної системи підприємства. Досліджено сутність логістики як наукової дисципліни та практичної діяльності, визначено основні функції логістики, її завдання та роль у забезпеченні ефективної роботи підприємства. У другому розділі досліджено практичні аспекти функціонування логістичної системи ТОВ «Кійсервіс». Здійснено загальну характеристику підприємства, проаналізовано організаційну структуру логістичних процесів, особливості складського господарства, транспортування, закупівель та обслуговування клієнтів.
  • Item
    Формування і реалізація рекламної стратегії на підприємстві
    (Сумський державний університет, 2025) Кривецька, А.С.
    Актуальність теми роботи полягає у необхідності розробки ефективної та адаптивної рекламної стратегії для лізингових компаній в умовах посилення конкуренції, макроекономічної нестабільності та цифрової трансформації. Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування та вдосконалення рекламної стратегії ТОВ «ОТП ЛІЗИНГ» для підвищення ефективності комунікаційних зусиль і максимізації рентабельності рекламних інвестицій. Завдання роботи: визначити сутність, мету та функціональні завдання рекламної стратегії підприємства; проаналізувати класифікацію засобів, носіїв та інструментів реклами з огляду на їх застосування в підприємствах фінансового сектору; дослідити методи оцінки ефективності рекламної стратегії з метою вибору оптимальних критеріїв та інструментів вимірювання; охарактеризувати організаційно-економічний стан ТОВ «ОТП ЛІЗИНГ» як основу для формування рекламної стратегії; проаналізувати поточний стан рекламної діяльності досліджуваного підприємства та її відповідність маркетинговим цілям; оцінити результативність рекламних кампаній ТОВ «ОТП ЛІЗИНГ» за допомогою кількісних та якісних показників; розробити пропозиції щодо формування рекламної стратегії підприємства та напрямків її реалізації; запропонувати впровадження інноваційних цифрових інструментів як стратегічного напряму розвитку рекламної активності. Об’єктом дослідження є процес формування та реалізації рекламної стратегії на підприємстві в умовах трансформації медіаринку. Предметом дослідження є стратегічні підходи до формування та впровадження рекламної стратегії ТОВ «ОТП ЛІЗИНГ» із урахуванням цифрових інструментів і специфіки фінансових послуг. Методи дослідження: систематизації та синтезу літературних даних; метод системного аналізу; метод горизонтального та вертикального аналізу фінансових звітів; SWOT-аналіз; PEST-аналіз; метод маркетингового міксу 7 Р; метод експертних оцінок та метод порівняльного аналізу. Практична значущість дослідження полягає у тому, що сформульовані рекомендації можуть бути як імплементовані безпосередньо в діяльність дослідженого підприємства ТОВ «ОТП ЛІЗИНГ», так і використані керівниками маркетингових відділів та менеджерами інших лізингових компаній для підвищення рентабельності рекламних інвестицій, а також фахівцями з цифрового маркетингу для впровадження інноваційних інструментів у процес просування фінансових продуктів. У першому розділі розглянуто теоретичні засади управління рекламною стратегією підприємства, зокрема її сутність, цілі, функції, класифікацію рекламних засобів та методи оцінки ефективності. У другому розділі проаналізовано поточну рекламну діяльність ТОВ «ОТП Лізинг», представлено характеристику компанії, оцінено стан її маркетингових комунікацій і результати рекламних кампаній. У третьому розділі запропоновано шляхи удосконалення рекламної стратегії підприємства шляхом формування нової концепції та впровадження інноваційних цифрових інструментів.
  • Item
    Адаптація та реалізація маркетингової стратегії транснаціональної компанії на міжнародному ринку (на прикладі МакДональдс)
    (Сумський державний університет, 2024) Матющенко, М.М.
    Актуальність теми роботи полягає в тому, що у сучасних умовах глобалізації транснаціональні компанії, такі як McDonald’s, стикаються з необхідністю адаптації маркетингових стратегій до особливостей локальних ринків, зберігаючи при цьому глобальну цілісність бренду. Це особливо важливо через культурні, економічні та соціальні відмінності країн. Аналіз стратегії McDonald’s дозволяє зрозуміти, як ефективно поєднувати глобальний підхід з локалізацією, що є актуальним для підвищення конкурентоспроможності брендів у міжнародному середовищі. Метою кваліфікаційної роботи є аналіз діяльності компанії McDonald's на міжнародному ринку, дослідження її стратегії адаптації до особливостей локальних ринків, а також розробка рекомендацій щодо підвищення ефективності маркетингової стратегії корпорації в умовах сучасних глобальних викликів. Завдання роботи: 1)визначити роль адаптації маркетингових стратегій у міжнародному контексті: аналітика Google Trends і Scopus; 2)надати загальну характеристику McDonald's як транснаціональної корпорації; 3)провести аналіз конкурентного середовища компанії на міжнародних ринках; 4)розглянути стратегії адаптації McDonald's до особливостей локальних ринків; 5)визначити особливості позиціонування бренду McDonald's на світовому ринку; 6)розробити рекомендації щодо вдосконалення продуктової та комунікаційної стратегій компанії; 7)оцінити перспективи розвитку McDonald's та запропонувати заходи адаптації в умовах глобальних викликів. Об'єкт дослідження — діяльність компанії McDonald's у контексті її присутності на міжнародному ринку. Предмет дослідження — маркетингові стратегії корпорації, спрямовані на забезпечення конкурентоспроможності та ефективності її роботи. Методи дослідження: аналіз конкурентного середовища, методи статистичного та порівняльного аналізу, SWOT-аналіз, PESTEL-аналіз, аналіз 5 сил Портера. Наукова новизна дослідження: комплексний аналіз адаптації маркетингової стратегії транснаціональної корпорації McDonald’s з акцентом на її реалізацію у різних культурних та економічних умовах. Практична значимість роботи полягає у розробці рекомендацій, які можуть бути використані для покращення позицій компанії McDonald's на різних ринках, зокрема через вдосконалення маркетингових підходів і адаптацію до сучасних умов глобалізації. У першому розділі розглянуто роль адаптації маркетингових стратегій у міжнародному контексті: аналітика Google Trends і Scopus та фактори, що впливають на адаптацію маркетингових стратегій у різних країнах. У другому розділі здійснено аналіз діяльності компанії Mcdonald’s на міжнародному ринку, презентовано загальну характеристика компанії McDonald's як транснаціональної корпорації, проведено аналіз конкурентного середовища компанії McDonald's на міжнародних ринках, аналіз стратегії адаптації McDonald's до особливостей локальних ринків та представлено особливості позиціонування бренду McDonald's на світовому ринку У третьому розділі представлено рекомендації щодо підвищення ефективності маркетингової стратегії Mcdonald’s на міжнародному ринку, було представлено напрями вдосконалення продуктової стратегії McDonald's на різних ринках, розроблено рекомендації для поліпшення комунікаційної стратегії McDonald's у міжнародному контексті та оцінено перспективи розвитку та рекомендації щодо адаптації
  • Item
    Управління маркетинговою діяльністю підприємства
    (Сумський державний університет, 2024) Сергієвський, П. П.
    Кваліфікаційна робота складається з 55 сторінки тексту, 3 розділів, 15 таблиць, 6 рисунків та списку з 42 використаних джерел. Актуальність теми роботи полягає у тому, що українська економіка розвивається, спираючись на вимоги та принципи ринкових відносин. Тільки ці відносини дозволяють покупців знайти продавців, а продавцям – покупців. Суб'єкти ринку прагнуть чітко орієнтуватися у ринкових відносинах, домагатися максимальних економічних результатів з найменшими витратами та ризиком, впливати на ринкові процеси з метою забезпечення власних комерційних господарських переваг. Досягнення цієї переваги неможливе без вмілого застосування принципів, методів, прийомів маркетингу. Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є дослідження процесу управління маркетинговою діяльністю підприємства та розгляд і визначення ролі та особливостей маркетингу на підприємствах. Завдання роботи: дослідження теоретико – методичних основ маркетингової діяльності підприємства; визначення місця маркетингової діяльності у забезпеченні економічного зростання сучасного підприємства; розгляд інструментарію маркетингової діяльності суб’єкта господарювання; дослідження основних проблеми та особливостей управління маркетинговою діяльністю підприємств в нестабільних ринкових умовах; проведення аналітичного дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ НРП та торгової мережі MOYO в м. Суми; проведення організаційно-економічної характеристики ТОВ «НРП» та торгової мережі MOYO; дослідження маркетингової стратегії в діяльності ТОВ «НРП» та мережі магазинів MOYO; розробка основних напрямків удосконалення процесу управління маркетинговою діяльністю для ТОВ «НРП» та мережі магазинів MOYO; визначення економічної ефективності заходів щодо розробки маркетингової стратегії ТОВ «НРП» та мережі магазинів «MOYO» (м. Суми). Об'єктом дослідження є комерційно – торгівельна діяльність підприємства ТОВ «НРП» та мережі магазинів MOYO. Предметом дослідження є аспекти організації маркетингової діяльності на даному підприємстві. У першому розділі було розглянуто теоретико – методичні основи маркетингової діяльності підприємства та визначено місце маркетингової діяльності у забезпеченні економічного зростання сучасного підприємства. У другому розділі було проведено аналітичне дослідження маркетингової діяльності підприємства ТОВ НРП та торгової мережі MOYO в м. Суми. У третьому розділі студент повинен розробити основні шляхи удосконалення процесу управління маркетинговою діяльністю для підприємства, яке функціонує на ринку електронних та цифрових товарів.
  • Item
    Розробка маркетингової стратегії просування інтернет‐магазину за допомогою інструментів SMM
    (Сумський державний університет, 2023) Білан, А.В.
    Кваліфікаційна робота складається з 64 сторінок, включаючи 25 рисунків, 5 таблиць. Актуальність теми роботи пояснюється зростанням конкуренції в інтернет-торгівлі та зміною споживчих уподобань, що вимагають постійного удосконалення маркетингових стра-тегій, від ефективності яких залежить конкурентоспроможність магазину. Метою роботи є розробка та обґрунтування маркетингової стратегії просування інтернет-магазину "de_bilka_store" через інструменти SMM. Завдання роботи: уточнення понятійного апарату "SMM-стратегія"; аналіз теоретичних аспектів формування SMM-стратегії та визначення ключових KPI; оцінка ефективності пото-чної SMM-стратегії "de_bilka_store"; розробка пропозицій щодо удосконалення маркетингової стратегії просування через інструменти SMM. Об'єктом дослідження є процес формування та розвитку маркетингової стратегії просу-вання через соціальні мережі, а предметом – інтернет-магазин "de_bilka_store" та його SMM-стратегія. Наукова новизна виявляється у розробці стратегії SMM-просування для інтернет-магазину та аналізі його ефективності на прикладі "de_bilka_store". Практична значущість роботи виявляється у можливості використання розроблених стра-тегій у реальних умовах для підвищення ефективності просування товарів і послуг інтернет-магазину. В роботі використані методи аналізу та синтезу, порівняння, контент-аналіз, та графічне зображення результатів. Практична значущість дослідження полягає у розроблені стратегії які можуть бути вико-ристані для підвищення ефективності просування товарів та послуг інтернет-магазинів, зок-рема "de_bilka_store." Перший розділ розглядає теоретично-методичні аспекти формування та розвитку SMM-стратегій. Другий розділ присвячено дослідженню ефективності SMM-стратегії "de_bilka_store". Третій розділ містить пропозиції щодо удосконалення маркетингової страте-гії просування інтернет-магазину через інструменти SMM.
  • Item
    Планування та оцінювання ефективності PR-заходів у маркетинговій комунікаційній діяльності підприємства
    (Сумський державний університет, 2022) Фоміна, В.С.
    Актуальність теми роботи. Маркетинг є одним із найважливіших аспектів бізнесу, але його часто недооцінюють, особливо у світі стартапів. Більшість стартапів обмежені в ресурсах і часто хочуть приступити безпосередньо до продажу. Хоча це зрозуміло стандартна дія, вона може втратити значну кількість часу та грошей. Більшість торгових співробітників стикаються з тягарем залучення потенційних клієнтів і їх перетворення. Однак наявність відповідних інструментів і підтримки може значно збільшити їхні шанси на закриття угоди. Метою бакалаврської роботи є дослідження технології планування та оцінювання ефективності PR-заходів у маркетинговій комунікаційній діяльності підприємства, а також розробка практичних рекомендацій, що сприятимуть отриманню конкурентних переваг на ринку. Завдання роботи: визначити сутність маркетингової діяльності; проаналізувати існуючі різновиди PR-заходів у діяльності підприємств; охарактеризувати процедурність планування та оцінювання PR-заходів у маркетинговій комунікаційній діяльності підприємства; надати загальну оцінку Netflix та визначити базові маркетингові детермінанти; проаналізувати конкурентне середовище Netflix; охарактеризувати PR-заходів у маркетинговій комунікаційній діяльності Netflix; описати авторське бачення удосконалення цифрової комунікації Netflix як методу підвищення ефективності PR-заходів; сформувати алгоритм залучення мережі кінотеатрів, як інструмент оптимізації цільової аудиторії; описати ідеї оптимізації інструментів територіального маркетингу як інструмент підвищення ефективності маркетингової комунікаційної діяльності Netflix. Об’єктом дослідження є PR-заходи компанії Netflix. Предметом дослідження – є прикладні планування та оцінювання ефективності PR-заходів у маркетинговій комунікаційній діяльності підприємства. Методи дослідження –аналізу та синтезу, індукції та дедукції, конкретизації та порівняння, узагальнення. Практична значущість дослідження полягає в тому, що запропоновані рекомендації можуть бути використані при удосконаленні технології планування та оцінювання ефективності PR-заходів у маркетинговій комунікаційній діяльності Netflix. У першому розділі визначено сутність маркетингової діяльності та проаналізовано існуючі різновиди PR-заходів у діяльності підприємств. Охарактеризовано процедурність планування та оцінювання PR-заходів у маркетинговій комунікаційній діяльності підприємства. У другому розділі представлено загальну оцінку Netflix та визначено базові маркетингові детермінанти. Проаналізовано конкурентне середовище Netflix. Охарактеризовано PR-заходи у маркетинговій комунікаційній діяльності Netflix. У третьому розділі описано авторське бачення удосконалення цифрової комунікації Netflix як методу підвищення ефективності PR-заходів. Сформовано алгоритм залучення мережі кінотеатрів, як інструмент оптимізації цільової аудиторії. Запропоновано ідеї оптимізації інструментів територіального маркетингу як інструмент підвищення ефективності маркетингової комунікаційної діяльності Netflix.
  • Item
    Інтернет комунікації в маркетингу: інструменти пошукової оптимізації веб-сайтів
    (Сумський державний університет, 2021) Коренєва, А.Д.
    У сучасних ринкових умовах кожен бізнес-проект так чи інакше пов’язан з мережею Інтернет. Більшість з них має веб-сайт, оскільки просування у Інтернеті є невід’ємною частиною стратегії будь-якої організації. Саме за допомогою ефективного позиціонування у веб-просторі компанія може залучити необмежену кількість потенційних споживачів. Однак, при стратегічному плануванні компанії слід завжди враховувати фактор конкуренції, в Інтернет-просування у тому числі. Аби пошукові системи могли задовольнити запит кожного користувача, їм необхідно правильно упорядковувати велику кількість подібних веб-сайтів за рядом критеріїв. Ці критерії обирає сама пошукова система, вони є фундаментом сучасних алгоритмів роботи пошукових систем, таких як Google, Яндекс, Bing, DuckDuckGo та багато інших.
  • Item
    Оцінювання ефективності збутової діяльності підприємства
    (Сумський державний університет, 2021) Бочарова, Ю.Р.
    Сучасний ринок з кожним роком висуває все більше вимог до компаній, які хочуть успішно на ньому функціонувати. Величезне кількість конкурентів, постійно мінливі технології, що ростуть вимоги до якості, дизайну і функціональності товарів з боку споживачів - всі ці фактори змушують компанії приділяти особливу увагу процесам планування і стратегічного управління. Необхідний ретельний контроль над кожним етапом виробництва та реалізації продукції. Безсумнівно, щоб успішно розвиватися на ринку і отримувати прибуток, компанія повинна випускати конкурентоспроможну продукцію. Необхідно проводити такий продукт, який буде максимально задовольняти потреби покупців. Але тільки зробити такий продукт недостатньо. Необхідно продати його споживачеві. Збутова діяльність є одним з найважливіших етапів діяльності компанії і несе в собі багато труднощів і проблем. Потрібно визначити канали збуту, ціни, які будуть доступні споживачам, способи доставки і безліч інших важливих елементів. Організація системи збуту компанії є ключовою ланкою в розробці чітких правил і комерційних умов длявсіх каналів продажів.