Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82792

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Strategic management of marketing communications in a higher education institution (case study of Oleg Balatskyi Department of Management)
    (Sumy State University, 2023) Kaliuzhna, S.R.
    У бакалаврській роботі розглянуто теоретико-методологічні засади формування стратегічного управління маркетинговими комунікаціями. Використовуючи різні види аналізу для вивчення стратегічного управління маркетинговими комунікаціями, було визначено основні поняття, важливість та роль самих маркетингових комунікацій у вищій освіті. Крім того, визначено основні підходи до стратегічного управління маркетинговими комунікаціями. У роботі було проведено аналіз сучасного стану стратегічного управління маркетинговими комунікаціями на кафедрі управління імені Олега Балацького Сумського державного університету. Також були визначені можливі шляхи розвитку стратегічних цілей та напрямків. В роботі визначено стратегію маркетингових комунікацій на кафедрі управління імені Олега Балацького та здійснено моніторинг і контроль ефективності реалізації стратегії. Бакалаврська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел з 32 найменувань. Обсяг бакалаврської роботи становить 40 сторінок, включаючи 3 таблиці, 6 рисунків та список використаних джерел. Мета кваліфікаційної роботи – дослідити стратегічне управління маркетинговими комунікаціями у закладі вищої освіти (на прикладі кафедри управління імені Олега Балацького). Відповідно до мети були визначені наступні завдання: − дослідити стратегічне управління маркетинговими комунікаціями; − визначити роль маркетингових комунікацій у закладі вищої освіти; − проаналізувати стратегічне управління маркетинговими комунікаціями у закладі вищої освіти на прикладі кафедри управління імені Олега Балацького; − розробити стратегію управління маркетинговими комунікаціями у закладі вищої освіти. Об'єктом дослідження є стратегічне управління маркетинговими комунікаціями кафедри управління імені Олега Балацького Сумського державного університету. Предметом дослідження є організаційно-економічні відносини, які виникають в процесі стратегічного управління маркетинговими комунікаціями.
  • Item
    Удосконалення управління закладами вищої освіти
    (Сумський державний університет, 2022) Дмитренко, Ж.Р.
    У роботі розроблено модель управління закладом вищої освіти з високим ступенем автономності на основі корпоративних принципів управління, що дозволяє реалізувати проєктний підхід, формувати освітні програми та проводити наукові дослідження на основі корпоративного замовлення, а також перейти до матричної системи управління, яка є найбільш ефективною для сучасного закладу вищої освіти. Практична значущість дослідження полягає в тому, що розроблено та успішно апробовано модель управління сучасним закладом вищої освіти. Також обгрунтовано, що отримані результати і деякі аспекти моделі корпоративного управління ЗВО доцільно впровадити та апробувати на кафедрі управління імені Олега Балацького.
  • Item
    Удосконалення системи надання вищої освіти у відповідності до цілей сталого розвитку (на прикладі Сумського державного університету)
    (Сумський державний університет, 2022) Борозинець, Д.С.
    В роботі розглянуто сутність Цілей сталого розвитку. Доведено, що заклади вищої освіти роблять вирішальний внесок у реалізацію Цілей сталого розвитку. Розглянуті завдання та підцілі для досягнення Цілей сталого розвитку, які в найбільшому ступені можуть впроваджуватися за допомогою ЗВО. Проаналізовані методики міжнародних агенцій, що оцінюють впровадження ЦСР у закладах вищої освіти. На основі вивчення літературних джерел та міжнародних методик розроблена методика визначення Індексу досягнення Цілей сталого розвитку в закладах вищої освіти. За цією методикою зроблений розрахунок Індексу досягнення Цілей сталого розвитку для «найзеленіших» закладів України та доведено, що методика є релевантною. На основі визначеної методики досліджено досягнення Цілей сталого розвитку у Сумському державному університеті. Виявлені основні проблеми та запропоновані заходи для їх вирішення.