Навчальні видання (ННІ ФЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/145

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Глобальні цілі сталого розвитку: кейси для ухвалення управлінських рішень
    (Сумський державний університет, 2020) Петрушенко, Юрій Миколайович; Петрушенко, Юрий Николаевич; Petrushenko, Yurii Mykolaiovych; Костюченко, Надія Миколаївна; Костюченко, Надежда Николаевна; Kostiuchenko, Nadiia Mykolaivna; Котенко, Станіслав Ігорович; Котенко, Станислав Игоревич; Kotenko, Stanislav Ihorovych; Литвин, Марина Валентинівна; Литвин, Марина Валентиновна; Lytvyn, Maryna Valentynivna; Мареха, Ірина Сергіївна; Мареха, Ирина Сергеевна; Marekha, Iryna Serhiivna; Мішеніна, Галина Анатоліївна; Мишенина, Галина Анатольевна; Mishenina, Halyna Anatoliivna; Смоленніков, Денис Олегович; Смоленников, Денис Олегович; Smolennikov, Denys Olehovych; Скляр, Ірина Дмитрівна; Скляр, Ирина Дмитриевна; Skliar, Iryna Dmytrivna; Тарасенко, Світлана Вікторівна; Тарасенко, Светлана Викторовна; Tarasenko, Svitlana Viktorivna; Швіндіна, Ганна Олександрівна; Швиндина, Анна Александровна; Shvindina, Hanna Oleksandrivna
    Запропоновані кейси поєднують у собі декілька цілей під час проведення тренінгів зі сталого розвитку: навчають структурувати інформацію і розуміти зміст окремих Цілей сталого розвитку; формують вміння визначати можливі наслідки та виявляти можливі перешкоди в досягненні Цілей сталого розвитку; показують можливості оптимального вибору та способи досягнення цілей в умовах множинності варіантів рішення. Ситуаційні вправи в поєднанні з теоретичним матеріалом, що викладається в межах тренінгу, можуть використовуватися у трьох основних напрямках: використання на початку заняття з певної Цілі сталого розвитку дозволить ознайомитися з питаннями та проблемами, які пропонується розглянути в теоретичному матеріалі; використання в кінці теоретичної частини дасть змогу зрозуміти, як можна використовувати розглянуті теоретичні моделі та підходи до розв’язання конкретних проблем; протягом всього тренінгу пояснювати проблеми, що виникають у процесі досягнення Цілей сталого розвитку, на прикладі конкретних ситуаційних вправ.