Навчальні видання (ННІ ФЕМ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/145
Browse
30 results
Search Results
Item Позитивні ефекти проривних технологій(Сумський державний університет, 2020) Мельник, Леонід Григорович; Мельник, Леонид Григорьевич; Melnyk, Leonid Hryhorovych; Ковальов, Богдан Леонідович; Ковалев, Богдан Леонидович; Kovalov, Bohdan Leonidovych; Кубатко, Олександр Васильович; Кубатко, Александр Васильевич; Kubatko, Oleksandr Vasylovych; Дегтярьова, Ірина Борисівна; Дегтярева, Ирина Борисовна; Dehtyarova, Iryna Borysivna; Маценко, Олександр Михайлович; Маценко, Александр Михайлович; Matsenko, Oleksandr Mykhailovych; Карінцева, Олександра Іванівна; Каринцева, Александра Ивановна; Karintseva, Oleksandra Ivanivna; Бурлакова, Ірина Михайлівна; Бурлакова, Ирина Михайловна; Burlakova, Iryna Mykhailivna; Бабій, Тетяна Володимирівна; Бабий, Татьяна Владимировна; Babii, Tetiana VolodymyrivnaItem Глобальні цілі сталого розвитку: кейси для ухвалення управлінських рішень(Сумський державний університет, 2020) Петрушенко, Юрій Миколайович; Петрушенко, Юрий Николаевич; Petrushenko, Yurii Mykolaiovych; Костюченко, Надія Миколаївна; Костюченко, Надежда Николаевна; Kostiuchenko, Nadiia Mykolaivna; Котенко, Станіслав Ігорович; Котенко, Станислав Игоревич; Kotenko, Stanislav Ihorovych; Литвин, Марина Валентинівна; Литвин, Марина Валентиновна; Lytvyn, Maryna Valentynivna; Мареха, Ірина Сергіївна; Мареха, Ирина Сергеевна; Marekha, Iryna Serhiivna; Мішеніна, Галина Анатоліївна; Мишенина, Галина Анатольевна; Mishenina, Halyna Anatoliivna; Смоленніков, Денис Олегович; Смоленников, Денис Олегович; Smolennikov, Denys Olehovych; Скляр, Ірина Дмитрівна; Скляр, Ирина Дмитриевна; Skliar, Iryna Dmytrivna; Тарасенко, Світлана Вікторівна; Тарасенко, Светлана Викторовна; Tarasenko, Svitlana Viktorivna; Швіндіна, Ганна Олександрівна; Швиндина, Анна Александровна; Shvindina, Hanna OleksandrivnaЗапропоновані кейси поєднують у собі декілька цілей під час проведення тренінгів зі сталого розвитку: навчають структурувати інформацію і розуміти зміст окремих Цілей сталого розвитку; формують вміння визначати можливі наслідки та виявляти можливі перешкоди в досягненні Цілей сталого розвитку; показують можливості оптимального вибору та способи досягнення цілей в умовах множинності варіантів рішення. Ситуаційні вправи в поєднанні з теоретичним матеріалом, що викладається в межах тренінгу, можуть використовуватися у трьох основних напрямках: використання на початку заняття з певної Цілі сталого розвитку дозволить ознайомитися з питаннями та проблемами, які пропонується розглянути в теоретичному матеріалі; використання в кінці теоретичної частини дасть змогу зрозуміти, як можна використовувати розглянуті теоретичні моделі та підходи до розв’язання конкретних проблем; протягом всього тренінгу пояснювати проблеми, що виникають у процесі досягнення Цілей сталого розвитку, на прикладі конкретних ситуаційних вправ.Item "Зелена" економіка (досвід ЄС і практика України у світлі ІІІ і ІV промислових революцій)(ВТД "Університетська книга", 2018) Мельник, Леонід Григорович; Мельник, Леонид Григорьевич; Melnyk, Leonid HryhorovychХарактеризується змістовна основа понять «сестейновий розвиток» і «сестейнова економіка». Розкривається роль Третьої та Четвертої промислових революцій у формуванні передумов сестейнового розвитку. Вивчаються напрямки та базовий інструментарій формування сестейнової економіки в ключових секторах господарства (енергетика, транспорт, будівництво, агровиробництво). Порівнюються особливості «бурої» (традиційної) та «зеленої» (сестейнової) економік. Аналізується досвід ЄС і передумови розвитку сестейнової економіки в Україні. Для викладачів і студентів вищих навчальних закладів. Може бути корисним для фахівців підприємств та органів виконавчої влади.Item Підходи до організації дистанційного навчання в фінансово-економічних дисциплінах(Сумський державний університет, 2012) Зайцев, Олександр Васильович; Зайцев, Александр Васильевич; Zaitsev, Oleksandr Vasylovych; Шовкопляс, Оксана Анатоліївна; Шовкопляс, Оксана Анатольевна; Shovkoplias, Oksana AnatoliivnaОдним з пріоритетних напрямків розвитку сучасного інформаційного суспільства є інформатизація освіти, що представляє собою процес вдосконалення освітнього процесу на основі впровадження засобів інформаційно-комунікаційних технологій. З розвитком інформаційно-комунікаційних технологій стали інтенсивно розвиватися і електронні засоби навчання ─ засоби навчання, створені з використанням комп'ютерних інформаційних технологій. Ознайомлення з такими засобами навчання, опанування ними та впровадження їх в учбовий процес ─ мета курсів за програмою підвищення кваліфікації для викладачів Сумського державного університету, що були проведені у червні ─ грудні 2012 року на базі факультету підвищення кваліфікації Сумського державного університету.Item Використання змішаного навчання у викладанні фінансових та підприємницьких дисциплін(Сумський державний університет, 2018) Зайцев, Олександр Васильович; Зайцев, Александр Васильевич; Zaitsev, Oleksandr Vasylovych; Шовкопляс, Оксана Анатоліївна; Шовкопляс, Оксана Анатольевна; Shovkoplias, Oksana AnatoliivnaОдним з пріоритетних напрямків розвитку сучасного інформаційного суспільства є інформатизація освіти, що представляє собою процес вдосконалення освітнього процесу на основі впровадження засобів інформаційно-комунікаційних технологій. З розвитком інформаційно-комунікаційних технологій стали інтенсивно розвиватися і електронні засоби навчання ─ засоби навчання, створені з використанням комп'ютерних інформаційних технологій. Ознайомлення з такими засобами навчання, опанування ними та впровадження їх в учбовий процес ─ мета курсів за програмою підвищення кваліфікації для викладачів Сумського державного університету, що були проведені у жовтні ─ листопаді 2018 року на базі Центру розвитку кадрового потенціалу СумДУ.Item Впровадження системи запобігання академічному плагіату у науково-навчальному процесі Сумського державного університету(Polish-Ukrainian Foundation «The Institute of International Academic and Scientific Cooperation», 2019) Зайцев, Олександр Васильович; Зайцев, Александр Васильевич; Zaitsev, Oleksandr VasylovychУ статті розглянуто впровадження принципів академічної доброчесності в її сучасному тлумаченні, а саме, у тлумаченні статті 42 Закону України "Про освіту" чинного видання. Перелік порушень академічної доброчесності включає (відповідно до пункту 4 статті 42 Закону України "Про освіту") таку послідовність: академічний плагіат; самоплагіат; фабрикація; фальсифікація; переписування; обман; хабарництво (отримання незаконних пільг); упереджена оцінка. На поточний момент першочерговою в академічній доброчесності виступає тенденція про перенесення основної уваги на протидію академічному плагіату, ─ мова йде про українські реалії.Item "Зелена" економіка (досвід ЄС і практика України у світлі ІІІ і ІV промислових революцій)(ВТД “Університетська книга”, 2018) Мельник, Леонід Григорович; Мельник, Леонид Григорьевич; Melnyk, Leonid HryhorovychХарактеризується змістовна основа понять "сестейновий розвиток" і "сестейнова економіка". Розкривається роль Третьої та Четвертої промислових революцій у формуванні передумов сестейнового розвитку. Вивчаються напрямки та базовий інструментарій формування сестейнової економіки в ключових секторах господарства (енергетика, транспорт, будівництво, агровиробництво). Порівнюються особливості "бурої" (традиційної) та "зеленої" (сестейнової) економік. Аналізується досвід ЄС і передумови розвитку сестейнової економіки в Україні. Для викладачів і студентів вищих навчальних закладів. Може бути корисним для фахівців підприємств та органів виконавчої влади.Item Адміністративний менеджмент для магістрів(Університетська книга, 2016) Теліженко, Олександр Михайлович; Телиженко, Александр Михайлович; Telizhenko, Oleksandr Mykhailovych; Глівенко, Сергій Володимирович; Гливенко, Сергей Владимирович; Hlivenko, Serhii Volodymyrovych; Валенкевич, Лариса Петрівна; Валенкевич, Лариса Петровна; Valenkevych, Larysa Petrivna; Дегтяренко, Олександр Григорович; Дегтяренко, Александр Григорьевич; Dehtiarenko, Oleksandr Hryhorovych; Лук`янихін, Вадим Олександрович; Лукьянихин, Вадим Александрович; Luk`ianykhin, Vadym Oleksandrovych; Павленко, Олена Олексіївна; Павленко, Елена Алексеевна; Pavlenko, Olena Oleksiivna; Швіндіна, Ганна Олександрівна; Швиндина, Анна Александровна; Shvindina, Hanna Oleksandrivna; Карпенко, Євгенія Владиславівна; Карпенко, Евгения Владиславовна; Karpenko, Yevheniia Vladyslavivna; Мирошниченко, Юлія Олександрівна; Мирошниченко, Юлия Александровна; Myroshnychenko, Yuliia Oleksandrivna; Байстрюченко, Наталія Олегівна; Байстрюченко, Наталия Олеговна; Baistriuchenko, Nataliia Olehivna; Лук`янихіна, Олена Анатоліївна; Лукьянихина, Елена Анатольевна; Luk`ianykhina, Olena Anatoliivna; Євдокимова, Альона Вікторівна; Евдокимова, Алена Викторовна; Yevdokymova, Alona Viktorivna; Мішеніна, Галина Анатоліївна; Мишенина, Галина Анатольевна; Mishenina, Halyna Anatoliivna; Кобушко, Яна Володимирівна; Кобушко, Яна Владимировна; Kobushko, Yana Volodymyrivna; Таранюк, Каріна Вікторівна; Таранюк, Карина Викторовна; Taraniuk, Karina Viktorivna; Шевченко, Тарас Іванович; Шевченко, Тарас Иванович; Shevchenko, Taras Ivanovych; Опанасюк, Юлія Анатоліївна; Опанасюк, Юлия Анатольевна; Opanasiuk, Yuliia Anatoliivna; Колосок, Світлана Іванівна; Колосок, Светлана Ивановна; Kolosok, Svitlana Ivanivna; Матвєєва, Юлiя Тагiбекiвна; Матвеева, Юлия Тагибековна; Matvieieva, Yuliia Tahibekivna; Смоленніков, Денис Олегович; Смоленников, Денис Олегович; Smolennikov, Denys OlehovychУ підручник увійшли навчальні лекційні матеріали за спеціальністю "Адміністративний менеджмент", опробовані при підготовці студентів рівня "магістр" у Сумському державному університеті. Особливістю підготовки за даною спеціальністю є необхідність формування знань і навичок студентів з адміністративного управління в постійному взаємозв'язку з нормативною законодавчою базою, що становить основу адміністративних повноважень посадових осіб органів державного та муніципального рівня, а також комерційних організацій різних організаційних форм.Item «Зелена» економіка (Досвід ЄС та практика України у світлі ІІІ і ІV промислових революцій)(ВТД «Університетська книга», 2018) Мельник, Леонід Григорович; Мельник, Леонид Григорьевич; Melnyk, Leonid HryhorovychХарактеризується змістовна основа понять «сестейновий розвиток» і «сестейнова економіка». Розкривається роль Третьої та Четвертої промислових революцій у формуванні передумов сестейнового розвитку. Вивчаються напрямки та базовий інструментарій формування сестейнової економіки в ключових секторах господарства (енергетика, транспорт, будівництво, агровиробництво). Порівнюються особливості «бурої» (традиційної) та «зеленої» (сестейнової) економік. Аналізується досвід ЄС і передумови розвитку сестейнової економіки в Україні. Для викладачів і студентів вищих навчальних закладів. Може бути корисним для фахівців підприємств та органів виконавчої влади.Item Інноваційне "зелене" навчання(Університет Санкт-Галлена, 2017) Еберс Бругель, А.; Джоллер, Л.; Костюченко, Надія Миколаївна; Костюченко, Надежда Николаевна; Kostiuchenko, Nadiia Mykolaivna; Смоленніков, Денис Олегович; Смоленников, Денис Олегович; Smolennikov, Denys OlehovychЦей посібник може стати в нагоді викладачам вищих навчальних закладів, які бажають впровадити нові навчальні методики на своїх заняттях. Посібник пропонує перелік можливих підходів і надає деякі корисні посилання, які можуть стати відправною точкою для подальшого використання в навчальному процесі. Наведені приклади адаптовані для викладання екологічної та енергетичної проблематики. Посібник також може бути корисним для навчання широкого кола студентів та аспірантів, в той же час він фокусується на екологічній та ресурсній економіці, енергетичній політиці, підприємництві, відповідальному бізнесі та управлінні.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »