Наукові видання (ННІП)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/157
Browse
4 results
Search Results
Item Універсальне свідоцтво громадянина як крок до створення правової держави майбутнього(Сумський державний університет, 2020) Мурач, Д.В.; Гаруст, Юрій Віталійович; Гаруст, Юрий Витальевич; Harust, Yurii VitaliiovychВ сучасному світі документи є невід’ємною частиною життя будь-якої людини. В наш час важко уявити людину, котра не використовувала будь-якого виду документів для власних потреб. Документообіг та робота з юридично важливими документами є дуже важкими та доволі тривалими процесами. Проте з розвитком інформаційних технологій людство почало запроваджувати нові технології в систему документообігу. На сьогодні в Україні існує багато електронних послуг, якими може скористатися будь-хто і будь-коли, єдине, що потрібно – спеціальні документи, що запрошує служба. На кожному підприємстві (організації) існує своя система документообігу [1].Item Особистість та її правосвідомість: процес формування(Сумський державний університет, 2020) Коваленко, Д.О.; Сухонос, Володимир Вікторович; Сухонос, Владимир Викторович; Sukhonos, Volodymyr ViktorovychУтвердження України як демократичної, соціальної та правової держави ставить на порядок денний питання щодо формування в суспільстві високого рівня правосвідомості. За загальним правилом, правосвідомість розуміється як "сукупність суб’єктивних елементів правового регулювання: ідей, теорій, емоцій, почуттів та правових настанов, за посередництвом яких відображається правова дійсність, формується ставлення до права та юридичної практики, ціннісна орієнтація щодо правової поведінки, бачення перспектив і напрямів розвитку правової системи".Item Функціональний поділ державної влади як ознака правової держави(2013) Сухонос, Володимир Вікторович; Сухонос, Владимир Викторович; Sukhonos, Volodymyr ViktorovychРозглянуто ознаки поділу правової держави на законодавчу, виконавчу і судову. За такого поділу не існує особливої потреби в доповненні «класичної тріади» якимись іншими гілками державної влади, наприклад, контрольною. Однак, внаслідок того, що функціональний поділ державної влади в Конституції України було доповнено структурним, виникли численні проблеми із встановленням місця того чи іншого органу в системі органів державної влади. Саме так, поряд із «класичною тріадою», виникли додаткові гілки влади, що порушило реалізацію самого принципу поділу влади як однієї з ознак правової держави.Item Протидія торгівлі людьми: європейський досвід та Українські реалії(Сумський державний університет, 2017) Безверха, А.Отримавши незалежність після розпаду СРСР, Україна не відразу обрала вектор зовнішньої політики. Позиція щодо Європейського Союзу вперше була сформульована у 1993 р. в Основних напрямах зовнішньої політики України. Даною постановою Кабінету Міністрів України визначалося, що метою української зовнішньої політики є членство держави в Європейських Співтовариствах, а також інших західноєвропейських або загальноєвропейських структурах за умови, що це не шкодитиме її національним інтересам.