Наукові видання (ННІП)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/157

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Item
    Універсальне свідоцтво громадянина як крок до створення правової держави майбутнього
    (Сумський державний університет, 2020) Мурач, Д.В.; Гаруст, Юрій Віталійович; Гаруст, Юрий Витальевич; Harust, Yurii Vitaliiovych
    В сучасному світі документи є невід’ємною частиною життя будь-якої людини. В наш час важко уявити людину, котра не використовувала будь-якого виду документів для власних потреб. Документообіг та робота з юридично важливими документами є дуже важкими та доволі тривалими процесами. Проте з розвитком інформаційних технологій людство почало запроваджувати нові технології в систему документообігу. На сьогодні в Україні існує багато електронних послуг, якими може скористатися будь-хто і будь-коли, єдине, що потрібно – спеціальні документи, що запрошує служба. На кожному підприємстві (організації) існує своя система документообігу [1].
  • Item
    Особистість та її правосвідомість: процес формування
    (Сумський державний університет, 2020) Коваленко, Д.О.; Сухонос, Володимир Вікторович; Сухонос, Владимир Викторович; Sukhonos, Volodymyr Viktorovych
    Утвердження України як демократичної, соціальної та правової держави ставить на порядок денний питання щодо формування в суспільстві високого рівня правосвідомості. За загальним правилом, правосвідомість розуміється як "сукупність суб’єктивних елементів правового регулювання: ідей, теорій, емоцій, почуттів та правових настанов, за посередництвом яких відображається правова дійсність, формується ставлення до права та юридичної практики, ціннісна орієнтація щодо правової поведінки, бачення перспектив і напрямів розвитку правової системи".
  • Item
    Функціональний поділ державної влади як ознака правової держави
    (2013) Сухонос, Володимир Вікторович; Сухонос, Владимир Викторович; Sukhonos, Volodymyr Viktorovych
    Розглянуто ознаки поділу правової держави на законодавчу, виконавчу і судову. За такого поділу не існує особливої потреби в доповненні «класичної тріади» якимись іншими гілками державної влади, наприклад, контрольною. Однак, внаслідок того, що функціональний поділ державної влади в Конституції України було доповнено структурним, виникли численні проблеми із встановленням місця того чи іншого органу в системі органів державної влади. Саме так, поряд із «класичною тріадою», виникли додаткові гілки влади, що порушило реалізацію самого принципу поділу влади як однієї з ознак правової держави.
  • Item
    Протидія торгівлі людьми: європейський досвід та Українські реалії
    (Сумський державний університет, 2017) Безверха, А.
    Отримавши незалежність після розпаду СРСР, Україна не відразу обрала вектор зовнішньої політики. Позиція щодо Європейського Союзу вперше була сформульована у 1993 р. в Основних напрямах зовнішньої політики України. Даною постановою Кабінету Міністрів України визначалося, що метою української зовнішньої політики є членство держави в Європейських Співтовариствах, а також інших західноєвропейських або загальноєвропейських структурах за умови, що це не шкодитиме її національним інтересам.