Наукові видання (ННІП)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/157
Browse
11 results
Search Results
Item Аналіз соціальної політики стосовно подолання бідності в стратегіях розвитку Краснопільської та Тростянецької громадах(Сумський державний університет, 2022) Король, Сергій Миколайович; Король, Сергей Николаевич; Korol, Serhii Mykolaiovych; Якущенко, Ю.Ю.У стратегії розвитку Краснопільської територіальної громади на 2021-2030 рік зазначено два напрями, які стосуються соціальної політики, зокрема: «Громада для людей» та «Процвітаюча громада». Кожен із цих напрямів конкретизуються цілями відповідно до яких складено план дій впровадження стратегії. За напрямком «Громада для людей» визначено такі цілі: – створення «Центру Дія». В рамках цього передбачається збільшення кількості адміністративних послуг до 300, що в свою чергу сприятиме забезпеченню всіх громадян необхідними для них послугами. Також планується доукомлектування інтернетом та стаціонарним робочим місцем мобільного центру надання адміністративних послуг, який функціонує на базі територіальної громади, що забезпечує надання послуг жителям віддалених населених пунктів. На нашу думку, це сприяє подоланню бідності, оскільки всі громадяни матимуть доступ до отримання послуг, які допоможуть їм отримати соціальну чи інші види допомоги.Item Leisure Management at the Educational Institutions of the Labour Reserves System During the Post-War Recovery of Ukraine (1945-1950)(Київський національний університет культури і мистецтв, 2020) Король, Сергій Миколайович; Король, Сергей Николаевич; Korol, Serhii Mykolaiovych; Король, Віталій Миколайович; Король, Виталий Николаевич; Korol, Vitalii Mykolaiovych; Зінченко, Анна Володимирівна; Зинченко, Анна Владимировна; Zinchenko, Anna Volodymyrivna; Камьонка, М.The study is relevant due to considering of socio-cultural life arrangement positive and negative domestic experience at the current reformation of professional education in Ukraine. Purpose and methods. The aim of the article lies in the analysis of arrangement peculiarities of students’ leisure at professional schools in the period of the Post-war Recovery of Ukraine (1945-1950). The study used methods include general scientific (analysis, synthesis, induction, deduction, typology, abstraction) and special (problem-chronological, comparative, systematic, retrospective, hermeneutics and content-analysis elements) methods. Results. The research reveals that the extra-curricular activity and organized leisure time of students at labour reserves educational establishments, primarily, were additionally political-ideologically and military-physically oriented. It also used the principles of authoritative pedagogy. Conclusions. The scientific novelty of the research results is that for the first time the analysis, classification and characterization of specific types of students’ free time organization were made, as well as efficiency of the motivation and control means of leisure arrangement model was evaluated. The practical significance of the results is reflected in the presentation to modern educators and students of the leisure organization peculiarities in the post-war period, which has an important pedagogical and educational role and can be used in the preparation of specialists in the specialty “Management of Socio-Cultural Activities”.Item Нормативно-правове забезпечення соціальної політики в незалежній Україні на перших етапах становлення держави(Сумський державний університет, 2020) Король, Сергій Миколайович; Король, Сергей Николаевич; Korol, Serhii Mykolaiovych; Ніколаєнко, М.М.Процес формування сучасного українського правового забезпечення соціальної політики починається з 1991 року, коли Україна стала незалежною і державі потрібно було визнавати і забезпечувати основні соціальні права людини і громадянина, а саме: право на працю, незалежні, безпечні й здорові умови праці, на заробітну плату, не нижчу від установленої законом, на соціальний захист, право на достатній життєвий рівень для себе і своєї сім’ї, на охорону здоров’я, медичну допомогу та медичне страхування.Item Организация питания учащихся заведений трудовых резервов во время восстановления экономики Украины (1943–1950 гг.)(Academic Publishing House Researcher s.r.o., 2017) Король, Сергій Миколайович; Король, Сергей Николаевич; Korol, Serhii Mykolaiovych; Король, Віталій Миколайович; Король, Виталий Николаевич; Korol, Vitalii MykolaiovychВ статье авторами сделана попытка охарактеризовать повседневную организацию питания в учебных заведениях системы трудовых резервов во время восстановления экономики Украины в 1943-1950 гг. Трудовые резервы были советской централизованной структурой, выполнявшей задачу подготовки и обеспечения стратегических отраслей экономики молодыми рабочими. Были проанализированы условия продовольственного обеспечения и общественного питания учащихся учреждений этой структуры во время их обучения. Преобладающим фактором, повлиявшим на повседневную жизнь учащихся трудовых резервов, была их полная зависимость от государства. В условиях послевоенной нищеты и голода государственные стандарты продовольственного снабжения и материально-бытовых условий в заведениях трудовых ресурсов воспринимались как удовлетворительные. Однако было обнаружено несоответствие между официальными стандартами и реальными условиями жизни трудрезервников. Фактическое продовольственное обеспечение во многом не соответствовало официальным стандартам через сбои централизованной поставки, неэффективное использование ресурсов, неадекватное качество товаров и коррупцию среди персонала. Исследование основано на материалах Центрального государственного архива высших органов власти и управления Украины, Центрального государственного архива общественных объединений Украины и нескольких украинских региональных архивов. Также авторами использовались нарративные источники.Item Привлечение молодежи в учебные заведения системы трудовых резервов во время восстановления экономики Украины: социальные и организационные аспекты (1943–1950 гг.)(Academic Publishing House Researcher s.r.o., 2018) Король, Сергій Миколайович; Король, Сергей Николаевич; Korol, Serhii Mykolaiovych; Король, Віталій Миколайович; Король, Виталий Николаевич; Korol, Vitalii MykolaiovychУ статті було зроблено спробу охарактеризувати процес формування контингенту учнів системи трудових резервів. Під час післявоєнної відбудови згадана централізована система виконувала завдання забезпечення стратегічних секторів радянської економіки молодими робітниками. Авторами були вивчені соціальні та організаційні особливості залучення молоді в ремісничі училища та школи ФЗН Української РСР в 1943-1950 рр. Визначено роль місцевих органів, управлінь трудових резервів і військових комісаріатів в ході мобілізації. Вирішальне значення в наповненні даних закладів зіграли примусові призови. Максимальної кількості учнів системи трудових резервів в Україні було досягнуто на рубежі 1947-1948 рр. Широкомасштабний процес залучення молоді до навчальних закладів трудових резервів і методи його реалізації ускладнювалися різними підходами до підбору контингенту учнів певних типів установ, розширенням категорій мобілізованих, неоднозначною мотивацією молоді до навчання, поширенням ухилення від примусового призову. Дослідження засноване на матеріалах Центрального державного архіву вищих органів влади та управління України, Центрального державного архіву громадських об'єднань України та кількох українських регіональних архівів.Item Розвиток транспортного співробітництва на західних кордонах України(Сумський державний університет, 2017) Король, Сергій Миколайович; Король, Сергей Николаевич; Korol, Serhii Mykolaiovych; Зимогляд, А.В.Вигідне географічне положення України в центрі європейського континенту і вихід до Чорного моря роблять нашу країну сполучною ланкою між Європою та Азією. Сьогодні вона має густу мережу транспортних шляхів з досить потужною інфраструктурою. Саме цей фактор формує високий транспортний потенціал України.Item The participation of donor countries in providing international technical assistance to Ukraine under cross-border cooperation (case study Transcarpathian region)(Сумський державний університет, 2016) Король, Сергій Миколайович; Король, Сергей Николаевич; Korol, Serhii MykolaiovychTranscarpathian region is a permanent participant of all European Neighbourhood Policy programs are on the Eastern border of the European Union, for many years.Item Історія розвитку єврорегіонів як форми транскордонного співробітництва в Європі та Україні(Сумський державний університет, 2015) Король, Сергій Миколайович; Король, Сергей Николаевич; Korol, Serhii Mykolaiovych; Карталов, М.Процес створення єврорегіонів у Західній Європі розпочався після Другої світової війни й мав на меті активізацію соціально- економічного розвитку територій, що належали до єврорегіональних об’єднань. Діяльність єврорегіонів розглядалась у країнах Західної Європи як спосіб побудови нового економічного й суспільного порядку, активізації участі в процесах європейської інтеграції територій провінційного та муніципального рівнів [1, с. 108].Item Регіональний рівень міжнародної співпраці України (на прикладі Сумської області)(Сумський державний університет; Південно-Західний державний університет, 2014) Король, Сергій Миколайович; Король, Сергей Николаевич; Korol, Serhii MykolaiovychДля успішності зовнішнього співробітництва високий міждержавний рівень стосунків обовязково має підкріплюватися ще й міжрегіональними ініціативами. Міжнародна співпраця за участю обласних державних адміністрацій України та відповідних органів влади регіонів-партнерів інших держав у межах компетенції, визначеної національними законодавствами, має винятково важливе значення у становленні й поглибленні соціальних, науково-технічних, природоохоронних, культурних та інших відносин з іноземними країнами.Item Створення міжнародної асоціації "Карпатський єврорегіон"(Сумський державний університет, 2013) Король, Сергій Миколайович; Король, Сергей Николаевич; Korol, Serhii MykolaiovychЄврорегіони – це один із основних інструментів євроінтеграції. Вони мають зіграти надзвичайно важливу роль у просуванні України до західних співтовариств. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33482