Наукові видання (ННІП)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/157

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Patterns of corporate social responsibility of Ukrainian companies: clustering and improvement strategies for responsible activities
    (LLC “Consulting Publishing Company “Business Perspectives”, 2019) Сухонос, Віктор Володимирович; Сухонос, Виктор Владимирович; Sukhonos, Viktor Volodymyrovych; Макаренко, Інна Олександрівна; Макаренко, Инна Александровна; Makarenko, Inna Oleksandrivna; Серпенінова, Юлія Сергіївна; Серпенинова, Юлия Сергеевна; Serpeninova, Yuliia Serhiivna; Drebot, O.; Okabe, Yo.
    Змінність форм участі зацікавлених сторін компаній, канали комунікації, підходи до розкриття корпоративної соціальної відповідальності компаній (КСВ) та стратегії досягнення КСВ зумовлюють формування орієнтирів - моделей відповідальної поведінки цих компаній. Визначення моделей КСВ для компаній - це підґрунтя (відіграє роль або є підставою) вдосконалення стратегій відповідальної діяльності. Ці моделі були висвітлені на основі комплексного трикомпонентного показника, який ілюструє поєднання параметрів: моделі комунікації компаній з зацікавленими сторонами, підходи до розкриття інформації про КСВ та стратегії для включення КСВ та цілей сталого розвитку. Здійснено позиціонування 22 українських компаній на період 2005–2017 років. Результати позиціонування дозволили визначити такі кластери компаній відповідно до моделі відповідальної поведінки як А - новатори, Б - лідери, С - переслідувачі, Д - послідовники, Е - стартери, F - аутсайдери; розробити заходи щодо поліпшення їхньої КСВ-діяльності.