Наукові видання (ННІП)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/157
Browse
3 results
Search Results
Item Legal education for sustainable development: challenges of martial law(Sumy State University, 2022) Завгородня, Владислава Миколаївна; Завгородняя, Владислава Николаевна; Zavhorodnia, Vladyslava MykolaivnaSustainable development is a way of balanced social development according to which humanity will be able to exist in the long run. It aims to achieve social and economic justice, preserve the environment and restore used natural resources. The essence of sustainable development is to identify viable schemes that consider and balance the economic, social, and environmental aspects of human activity. We must be prepared for the future and try to make it as favorable as possible. When making decisions, communities, companies, and citizens must have short- and long-term perspectives in mind, not in any area, but a set of economic, social, environmental, and other aspects.Item Patterns of corporate social responsibility of Ukrainian companies: clustering and improvement strategies for responsible activities(LLC “Consulting Publishing Company “Business Perspectives”, 2019) Сухонос, Віктор Володимирович; Сухонос, Виктор Владимирович; Sukhonos, Viktor Volodymyrovych; Макаренко, Інна Олександрівна; Макаренко, Инна Александровна; Makarenko, Inna Oleksandrivna; Серпенінова, Юлія Сергіївна; Серпенинова, Юлия Сергеевна; Serpeninova, Yuliia Serhiivna; Drebot, O.; Okabe, Yo.Змінність форм участі зацікавлених сторін компаній, канали комунікації, підходи до розкриття корпоративної соціальної відповідальності компаній (КСВ) та стратегії досягнення КСВ зумовлюють формування орієнтирів - моделей відповідальної поведінки цих компаній. Визначення моделей КСВ для компаній - це підґрунтя (відіграє роль або є підставою) вдосконалення стратегій відповідальної діяльності. Ці моделі були висвітлені на основі комплексного трикомпонентного показника, який ілюструє поєднання параметрів: моделі комунікації компаній з зацікавленими сторонами, підходи до розкриття інформації про КСВ та стратегії для включення КСВ та цілей сталого розвитку. Здійснено позиціонування 22 українських компаній на період 2005–2017 років. Результати позиціонування дозволили визначити такі кластери компаній відповідно до моделі відповідальної поведінки як А - новатори, Б - лідери, С - переслідувачі, Д - послідовники, Е - стартери, F - аутсайдери; розробити заходи щодо поліпшення їхньої КСВ-діяльності.Item Classification and prioritization of stakeholders’ information requests according to Sustainable Development Goals: case of cross-sector partnership in Ukrainian food production industry(LLC “Consulting Publishing Company “Business Perspectives”, 2018) Сухонос, Віктор Володимирович; Сухонос, Виктор Владимирович; Sukhonos, Viktor Volodymyrovych; Макаренко, Інна Олександрівна; Макаренко, Инна Александровна; Makarenko, Inna Oleksandrivna; Серпенінова, Юлія Сергіївна; Серпенинова, Юлия Сергеевна; Serpeninova, Yuliia Serhiivna; Qasimova, G.Відстеження прогресу у досягненні цілей сталого розвитку (особливо цілі 2, ціль 17) підкреслює класифікацію заявок на інформацію про зацікавлені сторони в різних секторах економіки, а також розробка алгоритмів вибору найбільш пріоритетних та відповідних запитів у контексті міжсекторального партнерства між зацікавленими сторонами. Концепція капіталу та підхід, що застосовується для багатьох зацікавлених сторін, визнані найбільш прийнятними для вирішення цих завдань. Це дослідження існуючих категорій та груп зацікавлених сторін у секторі реального виробництва (харчової промисловості) описує запропоновану методологію для класифікації їх інформаційних запитів та алгоритму їх визначення пріоритетів щодо певного типу капіталу, аспектів сталого розвитку та важливих тем для зацікавлених сторін, СЗГ, цілі, показники глобальної ініціативи звітності. Розроблена методологія є універсальною як з точки зору досліджуваних галузей, так і з альтернативи запиту зацікавлених сторін, кількість експертів, а також значний світовий досвід щодо визначення пріоритетів цих запитів.