Наукові видання (ННІП)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/157

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Item
    Універсальне свідоцтво громадянина як крок до створення правової держави майбутнього
    (Сумський державний університет, 2020) Мурач, Д.В.; Гаруст, Юрій Віталійович; Гаруст, Юрий Витальевич; Harust, Yurii Vitaliiovych
    В сучасному світі документи є невід’ємною частиною життя будь-якої людини. В наш час важко уявити людину, котра не використовувала будь-якого виду документів для власних потреб. Документообіг та робота з юридично важливими документами є дуже важкими та доволі тривалими процесами. Проте з розвитком інформаційних технологій людство почало запроваджувати нові технології в систему документообігу. На сьогодні в Україні існує багато електронних послуг, якими може скористатися будь-хто і будь-коли, єдине, що потрібно – спеціальні документи, що запрошує служба. На кожному підприємстві (організації) існує своя система документообігу [1].
  • Item
    Особистість та її правосвідомість: процес формування
    (Сумський державний університет, 2020) Коваленко, Д.О.; Сухонос, Володимир Вікторович; Сухонос, Владимир Викторович; Sukhonos, Volodymyr Viktorovych
    Утвердження України як демократичної, соціальної та правової держави ставить на порядок денний питання щодо формування в суспільстві високого рівня правосвідомості. За загальним правилом, правосвідомість розуміється як "сукупність суб’єктивних елементів правового регулювання: ідей, теорій, емоцій, почуттів та правових настанов, за посередництвом яких відображається правова дійсність, формується ставлення до права та юридичної практики, ціннісна орієнтація щодо правової поведінки, бачення перспектив і напрямів розвитку правової системи".
  • Item
    Функціональний поділ державної влади як ознака правової держави
    (2013) Сухонос, Володимир Вікторович; Сухонос, Владимир Викторович; Sukhonos, Volodymyr Viktorovych
    Розглянуто ознаки поділу правової держави на законодавчу, виконавчу і судову. За такого поділу не існує особливої потреби в доповненні «класичної тріади» якимись іншими гілками державної влади, наприклад, контрольною. Однак, внаслідок того, що функціональний поділ державної влади в Конституції України було доповнено структурним, виникли численні проблеми із встановленням місця того чи іншого органу в системі органів державної влади. Саме так, поряд із «класичною тріадою», виникли додаткові гілки влади, що порушило реалізацію самого принципу поділу влади як однієї з ознак правової держави.
  • Item
    Протидія торгівлі людьми: європейський досвід та Українські реалії
    (Сумський державний університет, 2017) Безверха, А.
    Отримавши незалежність після розпаду СРСР, Україна не відразу обрала вектор зовнішньої політики. Позиція щодо Європейського Союзу вперше була сформульована у 1993 р. в Основних напрямах зовнішньої політики України. Даною постановою Кабінету Міністрів України визначалося, що метою української зовнішньої політики є членство держави в Європейських Співтовариствах, а також інших західноєвропейських або загальноєвропейських структурах за умови, що це не шкодитиме її національним інтересам.
  • Item
    Про реформу політичної системи України
    (Редакція журналу "Право України", 2003) Добродумов, П.О.
    Розглянуто поняття політичної системи, характеристика її складових елементів та основні напрями реформування кожної із підсистем задля розбудови, становлення правової держави й ефективного функціонування громадянського суспільства в Україні.