Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІП)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67298
Browse
16 results
Search Results
Item Адміністративно-правові засади діяльності карного розшуку: порівняльно-правовий аналіз(Сумський державний університет, 2021) Лапко, Б.І.Актуальність дослідження ґрунтується на тому, що в Україні відбулися адміністративно-правові реформи, включаючи комплексну реформу правоохоронних органів для забезпечення належного захисту осіб, суспільства та держави від злочинних посягань. Доля розкриття гучних вбивств, пограбувань та крадіжок, пошуку злочинців та стабілізації криміногенної ситуації в країні залежить головним чином від слідчих. Необхідність вдосконалення та систематичного оновлення системи розслідування кримінальних справ в Україні, недостатній розвиток цих питань на теоретичному рівні, з одного боку, та відсутність всебічних досліджень з цього питання, з іншого боку, визначають актуальність всебічного розгляду правових засад діяльності карного розшуку та їх порівняльно-правового аналізу.Item Адміністративно-правовий механізм протидії корупції в Україні(Сумський державний університет, 2021) Слюсар, Д.О.Найбільш актуальною соціальною проблемою України, як і багатьох країн світу є запобігання та протидія корупції у всіх сферах функціонування влади, особливо у спробах держави інтеграції до Євросоюзу. Вивчення і вирішення завдань з приводу запобігання корупції на різних рівнях та різних сферах функціонування органів державної влади є однією з найактуальніших соціальних проблем сучасності багатьох країн світу, і України зокрема. Відтак, питання, які пов'язані з корупцією та визначенням шляхів ії запобігання, привертають все більшу увагу не лише теоретиків-дослідників і практиків, а також громадськість. Суспільна небезпека корупцій полягає в томy, що особи, винні у її вчиненні, посягають на соціальні, культурні цінності, на виховання та правосвідомісгь громадян, молоді зокрема. У такий спосіб, виникає необхідність у здійсненні заходів щодо запобігання корупції не лише спеціально уповноваженими суб'єктами у цій сфері, а й іншими державними органами, що відповідають за правосвідомість, навчання та виховання громадян.Item Адміністративно–правові засади надання безоплатної правової допомоги в Україні(Сумський державний університет, 2021) Тимошенко, О.О.Пріорітетним напрямком гарантування прав людини та громадянина, динамічним розвитком законодавства та забезпечення соціальних потреб населення є питання надання безоплатної правової допомоги. Адміністративно-правовий механізм забезпечення надання своєчасної компетентної правової допомоги кваліфікованими професіонали є важливим надбанням демократичної правової держави. Саме тому, інститут надання безоплатної кваліфікованої юридичної (правової) допомоги залишається одним із дієвих і надзвичайно важливих правових засобів забезпечення, охорони та захисту прав і свобод людини і громадянина. Реалізація даного механізму важко переоцінити, оскільки саме завдяки йому можна закріплювати статус демократичної правової держави. Функціональне призначення права особи на правовову допомогу є фундаментом та одним із основоположних прав людини щодо реалізації всіх суб’єктивних конституційних прав і свобод. Тому забезпечення верховенства прав людини є ключою ціллю для надання правової допомоги.Item Адміністративно-правовий статус учасників процедури надання безоплатної правової допомоги в Україні(Сумський державний університет, 2021) Усикова, Д. О.Ще нещодавно юридичні консультації та захист усіх громадян України були платними послугами, за які приходилось платити зі свого рахунку. Багато українських громадян, зокрема з числа вразливих слоїв населених пунктів, просто не мають можливості оплатити послуги адвоката, що відображалося на неможливості професійного представництва в суді. Така ситуація створювала нерівні умови та не сприяла довірі громадян до державних установах управління та, зокрема,віри у «систему справедливості», яка є важливою для розвитку ефективних механізмів реалізації демократії. З прийняттям закону України «Про безоплатну правову допомогу» в червні 2011 року Україна взяла на себе зобов’язання щодо захисту прав, зокрема, вразливих слоїв населення удосконалення їх доступу до правосуддя через надання безоплатних правових послуг. Закон передбачає попереднє відображення нової системи правової допомоги. Закон закріпив надання первинної правової допомоги з липня 2013 року. З січня 2013 року безоплатна вторинна правова допомога стала доступною для всіх затриманих осіб, що знаходяться під юрисдикцією України. Відповідно до Закону є сподівання, що безоплатна вторинна правова допомога щодо некримінальних справах набере більшого доступу для найбільш вразливих слоїв населених пунктів України в липні 2015 року. Повне введення системи повинно бути завершено до січня 2017 року. Надання безоплатної правової допомоги стало важливою зміною у достовірному забезпеченні поваги та захисту прав людини. Спеціалісти нещодавно часто вказували на невідповідність верховенства прав в Україні.Item Адміністративно-правовий механізм здійснення державного податкового контролю в Україні(Сумський державний університет, 2020) Щука, В.М.Організація ефективної системи податкового контролю є важливим фактором успішної модернізації української економіки. Адже реалізація державного управління економікою залежить від бюджетних можливостей країни фінансувати соціально-економічні проекти, а також від активного використання державою інструментів впливу на інтереси суб'єктів господарювання. Найважливішу роль при цьому відіграють податки.Item Адміністративно-правове регулювання процедури звернення громадян у судових органах(Сумський державний університет, 2020) Співак, К.М.Належний судовий захист порушених, невизнаних або оспорюваних прав і законних інтересів громадян є завданням національних судових органів. Діяльність будь-якого такого суб’єкту націлена на його систематичне виконання та має за мету підвищити рівень ефективності судової системи, сприяючи, тим самим, посиленню ролі судової влади, а також необхідного зростання довіри населення до цієї гілки. Вочевидь, що саме від дієвого судового захисту з боку всіх відповідних учасників судової системи помітно суттєво буде залежати політична стабільність та економічна стійкість держави, що має вкрай вагоме значення в нинішніх, без перебільшення, складних умовах. Це також може відобразитися на подальшому розвитку Української держави, позначаючись на її позиціях і впливаючи на становище під час прийняття значної кількості рішень стратегічно важливих для країни.Item Адміністративно-правове регулювання у сфері адміністративного судочинства України(Сумський державний університет, 2020) Грабар, С.Г.В державі, яка базується на принципі поділу влади, третьою незалежною владою є судова влада, яка здійснюється системою спеціальних органів судів. Судова влада слідкує за дотриманням конституції та інших законів громадянами, фізичними та юридичними особами, законодавчою та виконавчою владами. В більшості демократичних країн судова влада та судочинство базується на принципах незалежності судів, самостійності, гласності і відкритості , колегіальності та професійності. Однією з найбільш поширених класифікацій судової вл ади є поділ судів за їх компетенцією.Item Правові аспекти експертної діяльності у сфері охорони здоров’я в Україні(Сумський державний університет, 2020) Пономаренко, Д.О.Актуальність даної роботи обумовлена тим, що удосконалення інституту медичної експертизи взагалі та судово-медичної експертизи зокрема є важливою складовою судово-правової реформи в Україні, оскільки в умовах підвищених вимог до судового процесу доказування у кримінальному, цивільному та адміністративному судочинстві, він призваний забезпечити адекватну та об’єктивну доказову базу. Судово-медична експертиза, наприклад, відноситься до класу медичних біологічних експертиз і за частотою призначення у практиці доказування, слідства та судочинства займає перше місце серед всіх судових експертиз.Item Адміністративно-правовий статус військового комісаріату в Україні(Сумський державний університет, 2020) Терещенко, Т.В.Історія виникнення та становлення військових комісаріатів в Україні починається з часів Радянського Союзу, самого його створення. Так, досліджуючи історичний аспект розвитку військових комісаріатів, можна сказати що вони мали неабияку роль при підборі людей до Червоної Армії, під час другої світової війни та при ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС. Протягом усього часу існування Радянського Союзу існувала досить тверда й налагоджена система державного управління, яка мала велику репутацію в усьому світі. Проте, після розпаду Радянського Союзу була створена Незалежна Україна, яка майже протягом 30 років створює та удосконалює свою систему державного управління, але вона ще потребує вдосконалення. Подолання недоліків, що існують у діяльності органів державної влади, повинно сприяти повноцінній адміністративній реформі, без якої неможливо систематично та ефективно покращити відносини військової служби, правовий статус військових комісаріатів. Це вимагає постійних наукових досліджень та впровадження певних нововведень, спрямованих на вирішення проблем правового регулювання функціонування військових комісій як спеціального державного органу.Item Адміністративно-правовий статус місцевих загальних судів як суб’єктів захисту прав та законних інтересів громадян України(Сумський державний університет, 2020) Верба, Н.О.Однією з найактуальніших проблем побудови демократичної держави на основі верховенства права в Україні сьогодні є створення та гарантування ефективного функціонування незалежної системи судових органів, головним завданням яких є захист прав і свобод фізичних осіб. Виконання судом завдань, пов’язаних із захистом прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб, інтересів суспільства та держави, потребує відповідного юридичного та організаційного забезпечення їх діяльності.