Навчальні та наукові видання видавництва СумДУ
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/180
Browse
6 results
Search Results
Item Система управління відходами в циркулярній економіці: фінансові, соціальні, екологічні та енергетичні детермінанти(Сумський державний університет, 2023) Агаєв, Р.А.; Амоша, О.О.; Бехтер, Л.А.; Бойко, О.В.; Бондар, Ю.А.; Бурковська, А.В.; Бурковська, А.І.; Буряк, А.А.; Бутенко, Е.О.; Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Весперіс, Світлана Зієдонисівна; Vesperis, Svitlana Ziiedonysivna; Власенко, В.В.; Губанова, О.Р.; Денисенко, М.О.; Добриніна, Л.В.; Дудля, К.Є.; Зомчак, Л.М.; Казимірова, В.О.; Капустін, О.Є.; Кириченко, М.С.; Клименко, К.В.; Клюєв, Е.С.; Коман, М.С.; Кононова, О.Є.; Кочешкова, І.М.; Кришталь, Г.О.; Кудряшова, Д.О.; Кузьмін, Д.В.; Купінець, Л.Є.; Кухта, П.В.; Лапшин, Є.С.; Лєонов, Сергій Вячеславович; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Лепьохін, О.В.; Летуновська, Наталія Євгенівна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Лищенко, О.Г.; Луньов, Л.Є.; Максимів, Ю.В.; Матвєєва, Юлiя Тагiбекiвна; Matvieieva, Yuliia Tahibekivna; Мінченко, М.Г.; Намонюк, В.Є.; Нестеренко, Володимир Іванович; Nesterenko, Volodymyr Ivanovych; Олейнікова, Л.Г.; Панченко, О.С.; Перепеліцин, Г.Б.; Полторак, А.С.; Редько, В.Є.; Росохата, Анна Сергіївна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Сатін, І.В.; Срібний, О.М.; Сторожук, Л.М.; Сулим, Вікторія Василівна; Sulym, Viktoriia Vasylivna; Сухорукова, А.Л.; Таран, С.Ф.; Ткаченко, Т.М.; Ухналь, Н.М.; Хапрова, Д.В.; Хмельковська, Т.В.; Хоменко, Л.М.; Череп, А.В.; Череп, О.Г.; Шебаніна, О.В.; Шевченко, О.І.; Шпілєвський, В.В.; Якубів, В.М.Монографія спрямована на систематизацію знань щодо системи управління відходами в циркулярній економіці в розрізі фінансових, соціальних, екологічних та енергетичних детермінантів. Порівняно досвід управління відходами в Україні та інших країнах.Item Практикум із маркетингу послуг(Сумський державний університет, 2023) Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia YevhenivnaНавчальний посібник спрямований на засвоєння здобутих теоретичних знань, формування та закріплення практичних умінь, навиків керівництва й менеджерської діяльності у сфері маркетингу послуг, розвиток критичного мислення й творчого під-ходу до вирішення управлінських проблем і ситуацій для сервісних підприємств уста-нов та організацій завдяки маркетингу. Зважаючи на це, до кожної з тем навчальної дисципліни «Маркетинг послуг» подані контрольні запитання, дискусійні (проблемні) запитання для обміркування та формулювання своєї думки, практичні завдання та завдання для самоаналізу власних якостей і вмінь, кейси для аналізу, тестування для самоконтролю, корисна інформація з практики та список рекомендованої літератури.Item Стратегії розвитку національної служби крові в системі медико-соціального забезпечення населення(Сумський державний університет, 2023) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliia MykolaivnaУ монографії розглядаються стратегії розвитку національної служби крові в системі медико-соціального забезпечення населення. Здійснено бенчмаркінг-аналіз програм розвитку служби крові на міжнародному та національному рівнях. Наведено результати аналізу стану служби в Україні та за кордоном. Проаналізований світовий досвід упровадження маркетингу служби крові з авторськими пропозиціями щодо його вдосконалення в національний службі крові.Item Marketing in the Digital Environment(Sumy State University, 2023) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Liulov, Oleksii Valentynovych; Олефіренко, Олег Михайлович; Олефиренко, Олег Михайлович; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Мінченко, Марія Геннадіївна; Минченко, Мария Геннадьевна; Minchenko, Mariia Hennadiivna; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Артюхова, Надія Олександрівна; Артюхова, Надежда Александровна; Artiukhova, Nadiia Oleksandrivna; Дериколенко, Анна Олександрівна; Дериколенко, Анна Александровна; Derykolenko, Anna Oleksandrivna; Хаба, Анна Петровна; Хаба, Анна Петрівна; Khaba, Anna PetrivnaThe textbook contains provisions that reveal the main points of marketing in the digital environment and the basic tools necessary for a marketer to successfully implement a variety of projects on the Internet. In particular, the types of Internet business, business models and characteristics of creating a business in the Internet environment, Internet marketing, development and promotion of web resources. It provides analysis of the practical aspects that illustrate the theoretical positions of marketing in the digital environment. The publication contains a series of practical exercises, cases and tests to assess the level of knowledge. It is recommended for students of economics and specialities in the field of Internet business, marketers, teachers, graduate students, as well as a wide range of readers interested in marketing in the digital environment.Item Маркетинг у цифровому середовищі(Сумський державний університет, 2021) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Liulov, Oleksii ValentynovychУ підручнику наведено положення, що розкривають сутність маркетингу в цифровому середовищі, й основні інструменти, необхідні маркетологові для успішної реалізації різноспрямованих проєктів у мережі «Інтернет». Зокрема, розглянуто види інтернет-бізнесу, бізнес-моделі та особливості створення бізнесу в інтернет-середовищі, інтернет-маркетинг, розроблення й просування вебресурсу. Проаналізовано практичні аспекти, що ілюструють теоретичні положення маркетингу в цифровому середовищі. Підручник містить комплекс практичних завдань, кейси та тести для перевірки рівня знань. Рекомендований студентам економічних спеціальностей і спеціальностей у сфері інтернет-бізнесу, маркетологам, викладачам-практикам, аспірантам, а також широкому колу читачів, яких цікавлять питання маркетингу в цифровому середовищі.Item Маркетинг у туризмі(Сумський державний університет, 2020) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Liulov, Oleksii ValentynovychУ підручнику викладено сукупність положень, що розкривають сутність маркетингу в туристичній сфері та основні інструменти, необхідні маркетологові для успішної реалізації різноспрямованих проектів на туристичному ринку. Зокрема, розглянуті такі питання, як функціонування інфраструктури туристичного ринку, особливості комплексу "4Р" для туристичного продукту й особливості розроблення маркетингової стратегії для туристичних компаній, важливі аспекти організації діяльності туристичної фірми. Проаналізовані практичні приклади, що ілюструють теоретичні положення туристичного маркетингу. Підручник містить комплекс розрахункових та аналітичних завдань, тести для перевірки рівня знань. Видання орієнтоване на студентів економічних спеціальностей і спеціальностей у сфері туризму, фахівців туристичних компаній, викладачів, аспірантів, а також широке коло читачів, яких цікавлять питання маркетингу в туризмі.