Навчальні та наукові видання видавництва СумДУ
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/180
Browse
3 results
Search Results
Item Управління продажем банківських послуг(Сумський державний університет, 2016) Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Петрушенко, Юрій Миколайович; Петрушенко, Юрий Николаевич; Petrushenko, Yurii Mykolaiovych; Лукін, Д.А.; Мазило, Т.В.; Афанасьєва, О.Б.; Буряк, А.В.; Богма, С.Д.; Ласукова, А.С.; Кривич, Яна Миколаївна; Кривич, Яна Николаевна; Kryvych, Yana Mykolaivna; Лєонов, Сергій Вячеславович; Леонов, Сергей Вячеславович; Lieonov, Serhii ViacheslavovychНавчальний посібник складається із чотирьох частин. У першій частині «Управління продажем банківських послуг: сутність та організація» викладено ключові особливості організації ефективного продажу у банківській сфері, принципи ефективної комунікації в банках та психологічні аспекти спілкування з клієнтами банку. У другій частині «Маркетингові комунікації в банках» зосереджено увагу на теорії брендобудування у банківській сфері, а також на особливостях реклами та паблік рилейшнз у банках. Третя частина «Канали продажу банківських послуг» базується на розкритті особливостей комунікацій у фізичних каналах продажу та через сall-центри банків. У четвертій частині «Пошук нових та утримання існуючих клієнтів банку» наведено особливості залучення та обслуговування клієнтів, а також окрему увагу відведено післяпродажному обслуговуванню клієнта банку. Навчальний посібник призначений для студентів і викладачів вищих навчальних закладів, менеджерів, спеціалістів із продажу виробничих підприємств, комерційних фірм, банків.Item Комунікаційні технології формування соціальних імперативів громадянського суспільства в Україні(Вид-во СумДУ, 2015) Кузнєцова, Тетяна Василівна; Кузнецова, Татьяна Васильевна; Kuznietsova, Tetiana Vasylivna; Петрушенко, Юрій Миколайович; Петрушенко, Юрий Николаевич; Petrushenko, Yurii Mykolaiovych; Євтушенко, Олена Миколаївна; Евтушенко, Елена Николаевна; Yevtushenko, Olena Mykolaivna; Павленко, Володимир Петрович; Павленко, Владимир Петрович; Pavlenko, Volodymyr Petrovych; Ковбасюк, Анна Олександрівна; Ковбасюк, Анна Александровна; Kovbasiuk, Anna Oleksandrivna; Герман, Олена Анатоліївна; Герман, Елена Анатольевна; Herman, Olena AnatoliivnaУ монографії викладено комунікаційну концепцію формування ціннісних імперативів громадянського суспільства в Україні, приділено увагу аксіологічній сутності соціальної комунікації, ціннісним домінантам у когнітивному й текстовому просторах, а також впливу цінностей на економічно-соціальний розвиток. Рекомендована для фахівців із формування інформаційної політики, журналістів, державних службовців, представників органів місцевого самоврядування, громадських діячів, викладачів, аспірантів, студентів соціально-гуманітарних спеціальностей.Item Мікроекономіка(Вид-во СумДУ, 2013) Петрушенко, Юрій Миколайович; Петрушенко, Юрий Николаевич; Petrushenko, Yurii Mykolaiovych; Дудкін, Олександр Валентинович; Дудкин, Александр Валентинович; Dudkin, Oleksandr Valentynovych; Костюченко, Надія Миколаївна; Костюченко, Надежда Николаевна; Kostiuchenko, Nadiia MykolaivnaМета цього конспекту лекцій – допомогти студенту, який вивчає сучасну мікроекономіку, оптимізувати процес навчання, краще зрозуміти теоретичний матеріал, усвідомити його практичне значення та навчитися розв’язувати прикладні задачі. Конспект лекцій створений відповідно до програми дисципліни «Мікроекономіка», укладеної згідно з методичними рекомендаціями Міністерства освіти і науки України, і містить основні теоретичні положення, завдання для контролю знань, рекомендації щодо використання літератури. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33855