Навчальні та наукові видання видавництва СумДУ

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/180

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Управління продажем банківських послуг
    (Сумський державний університет, 2016) Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Петрушенко, Юрій Миколайович; Петрушенко, Юрий Николаевич; Petrushenko, Yurii Mykolaiovych; Лукін, Д.А.; Мазило, Т.В.; Афанасьєва, О.Б.; Буряк, А.В.; Богма, С.Д.; Ласукова, А.С.; Кривич, Яна Миколаївна; Кривич, Яна Николаевна; Kryvych, Yana Mykolaivna; Лєонов, Сергій Вячеславович; Леонов, Сергей Вячеславович; Lieonov, Serhii Viacheslavovych
    Навчальний посібник складається із чотирьох частин. У першій частині «Управління продажем банківських послуг: сутність та організація» викладено ключові особливості організації ефективного продажу у банківській сфері, принципи ефективної комунікації в банках та психологічні аспекти спілкування з клієнтами банку. У другій частині «Маркетингові комунікації в банках» зосереджено увагу на теорії брендобудування у банківській сфері, а також на особливостях реклами та паблік рилейшнз у банках. Третя частина «Канали продажу банківських послуг» базується на розкритті особливостей комунікацій у фізичних каналах продажу та через сall-центри банків. У четвертій частині «Пошук нових та утримання існуючих клієнтів банку» наведено особливості залучення та обслуговування клієнтів, а також окрему увагу відведено післяпродажному обслуговуванню клієнта банку. Навчальний посібник призначений для студентів і викладачів вищих навчальних закладів, менеджерів, спеціалістів із продажу виробничих підприємств, комерційних фірм, банків.