Навчальні та наукові видання видавництва СумДУ

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/180

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 15
  • Item
    Основи менеджменту та маркетингу сфери фізичної культури і спорту
    (Сумський державний університет, 2024) Король, Світлана Анатоліївна; Korol, Svitlana Anatoliivna; Долгова, Наталія Олександрівна; Dolgova, Nataliia Oleksandrivna
    Поданий лекційний матеріал дозволить досягнути студентами сучасних конструктивних знань і професійних вмінь із менеджменту та маркетингу у сфері фізичної культури і спорті та застосовувати їх у майбутній професійній діяльності.
  • Item
    Менеджмент
    (Вид-во СумДУ, 2012) Власенко, Дмитро Олександрович; Власенко, Дмитрий Александрович; Vlasenko, Dmytro Oleksandrovych
  • Item
    Внутрішній економічний механізм підприємства
    (Вид-во СумДУ, 2012) Мішеніна, Наталя Вікторівна; Мишенина, Наталия Викторовна; Mishenina, Natalia Viktorivna
  • Item
    Економічна діагностика
    (Вид-во СумДУ, 2012) Дегтярьова, Ірина Борисівна; Дегтярева, Ирина Борисовна; Dehtiarova, Iryna Borysivna
  • Item
    Корпоративне управління для бакалаврів
    (Вид-во СумДУ, 2011) Соляник, Оксана Миколаївна; Соляник, Оксана Николаевна; Solianyk, Oksana Mykolaivna
  • Item
    Менеджмент
    (Вид-во СумДУ, 2011) Петрушенко, Микола Миколайович; Петрушенко, Николай Николаевич; Petrushenko, Mykola Mykolaiovych; Шевченко, Ганна Миколаївна; Шевченко, Анна Николаевна; Shevchenko, Hanna Mykolaivna
  • Item
    Маркетинг. Менеджмент. Інновації
    (ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2010) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
    У монографії досліджено проблеми управління на ринкових засадах інноваційним розвитком на міждержавному, національному, регіональному рівнях та рівні окремої організації. Висвітлено методологічні, теоретико-методичі та прикладні засади маркетингу інновацій та інноваційного менеджменту. Викладено підходи до застосування нових методів та інструментів у маркетингу і менеджменті. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16194
  • Item
    Міжнародний менеджмент
    (Видавництво СумДУ, 2009) Савченко, Костянтин Вікторович; Савченко, Константин Викторович; Savchenko, Kostiantyn Viktorovych
  • Item
    Інформаційні системи в менеджменті
    (Університетська книга, 2003) Глівенко, Сергій Володимирович; Лапін, Євген Васильович; Павленко, Олена Олексіївна; Лебідь, Вадим Миколайович; Слабко, Станіслав Сергійович; Lapin, Yevhen Vasylovych; Лапин, Евгений Васильевич; Лебедь, Вадим Николаевич; Lebid, Vadym Mykolaiovych; Hlivenko, Serhii Volodymyrovych; Гливенко, Сергей Владимирович; Павленко, Елена Алексеевна; Pavlenko, Olena Oleksiivna; Слабко, Станислав Сергеевич; Slabko, Stanislav Serhiiovych
    Узагальнені сучасні методи використання інформаційних комп`ютерних технологій при побудові інформаційних систем підприємств та компаній різного профілю діяльності. Детально розглядається економічна сутність, предмет, об`єкт та функції інформаційних систем управления компанією. Проаналізовані можливості ведення бізнесу із застосуванням мережі Інтернет. Ґрунтовно розглянуті правові відносини у сфері інформатизації економічної діяльності. Значна увага приділяється аналізу ефективності застосування комп`ютерних методів автоматизованого керування економічними процесами компанії, подано поради щодо написання курсових робіт з курсу "Інформаційні системи в економіці". Навчальний посібник рекомендується при вивченні дисциплін "Інформаційні системи", "Автоматизоване робоче місце менеджера", "Інформаційне правове забезпечення" тощо студентам економічних спеціальностей освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліст та магістр. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2442
  • Item
    Операційний менеджмент
    (Видавництво СумДУ, 2007) Сотник, Ірина Миколаївна; Волк, Ольга Миколаївна; Волк, Ольга Николаевна; Volk, Olha Mykolaivna; Сотник, Ирина Николаевна; Sotnyk, Iryna Mykolaivna
    Розглянуті теоретичні основи, практичні форми та шляхи удосконалення управління виробничими процесами. Подано тлумачення спеціальних термінів та понять, розкриваються найважливіші закономірності та взаємозв’язки у розвитку механізмів операційного менеджменту. Розглянуто умови, що визначають раціональне використання виробничого потенціалу у ринковому середовищі, що постійно змінюється. Навчальний посібник призначений для магістрів спеціальності 8.000013 „Бізнес-адміністрування” денної та заочної форм навчання. Книга може бути корисною для студентів інших економічних спеціальностей, менеджерів виробничих підприємств, науковців, а також всіх, хто цікавиться питаннями ефективного управління виробництвом. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1746