Навчальні та наукові видання видавництва СумДУ
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/180
Browse
2 results
Search Results
Item The transformation of the higher education system in Ukraine: proposals and perspectives(Szczecin: Centre of Sociological Research, 2022) Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Котенко, Станіслав Ігорович; Котенко, Станислав Игоревич; Kotenko, Stanislav Ihorovych; Артюхов, Артем Євгенович; Артюхов, Артем Евгеньевич; Artiukhov, Artem Yevhenovych; Щербаченко, Вікторія Олексіївна; Щербаченко, Виктория Алексеевна; Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna; Башлай, Ольга Володимирівна; Башлай, Ольга Владимировна; Bashlai, Olha Volodymyrivna; Волк, Юрій Юрійович; Волк, Юрий Юрьевич; Volk, Yurii Yuriiovych; Рибальченко, Світлана Миколаївна; Рыбальченко, Светлана Николаевна; Rybalchenko, Svitlana Mykolaivna; Артюхова, Надія Олександрівна; Артюхова, Надежда Александровна; Artiukhova, Nadiia Oleksandrivna; Orlova, N.; Kozyryeva, O.; Garafonova, O.; Marhasova, V.; Tkalenko, N.V.; Lashuk, O.; Perminova, V.; Hryhorash, O.; Kornyeyev, M.; Hryhorash, O.; Onyshchenko, S.; Ageicheva, A.; Maslii, O.; Denysovets, I.; Лукаш, Ольга Анатоліївна; Лукаш, Ольга Анатольевна; Lukash, Olha Anatoliivna; Левенок, Інна Сергіївна; Левенок, Инна Сергеевна; Levenok, Inna Serhiivna; Сидоренко, Ольга Павлівна; Сидоренко, Ольга Павловна; Sydorenko, Olha Pavlivna; Borozenets, D.; Semenova, N.V.; Wernidub, O.M.; Silvana, I.Економічні успіхи розвинених країн, як показує практика, досягаються завдяки розвитку освіти та наукових досліджень, які швидко освоюються. Освіту людей можна розглядати як ефективний фактор економічного зростання. Водночас це найважливіша складова людського капіталу, який акумулюється в суспільстві і стає основним економічним ресурсом. Проте її довгостроковий розвиток потребує державної підтримки. Досвід надання державної підтримки та розвитку освіти в передових країнах світу може бути корисним для України, яка потребує реформування системи освіти та побудови інноваційної економіки. Але тут потрібно чітко уявляти собі проблеми, які виникнуть, і шукати шляхи їх вирішення. Вирішення проблем освітнього простору наразі ускладнено повномасштабною війною та пандемічним станом, за якого COVID-19 отримав постійну «прописку» у сучасному світі. Актуальність дослідження визначається зростанням проблем в освіті, зумовлених зовнішніми та внутрішніми факторами, важливістю забезпечення якісної освіти на всіх рівнях та підтримки міжвузівської співпраці. Російська військова агресія, часткове знищення навчального фонду, велика кількість переселенців та багатогодинні відключення електроенергії унеможливлюють процес якісної ініціації, як наживо, так і онлайн. Ця монографія покликана акцентувати увагу на складних і, водночас, важливих викликах освітнього середовища, які, у свою чергу, можуть змінити майбутнє нашої країни.Item Державні механізми управління якістю неперервної освіти в Україні(Вид-во СумДУ, 2012) Александров, Вадим Трофимович; Александров, Вадим Трофимович; Aleksandrov, Vadym TrofymovychУ монографії викладено результати досліджень якості освіти, науково-теоретичного обґрунтування та практичного впровадження рекомендацій, пропозицій і розробок щодо створення в Україні сучасної системи державного управління якістю неперервної освіти. Систематизовано та обґрунтовано методи дослідження механізмів управління якістю всіх рівнів неперервної освіти в Україні. Виявлено проблеми державних механізмів управління якістю неперервної освіти та запропоновано шляхи їх вирішення як на центральному, так і на регіональному рівні управління. На основі досліджень, розробок та узагальнення роботи людського мозку; механізмів пам’яті; надсучасних систем представлення знань; моделей та методів контролю знань; педагогічних, андрагогічних та дидактичних методів і процедур сучасного навчання; автоматизованих навчально-атестаційних та інформаційно-довідкових систем, автоматизованих робочих місць (учня, студента, вчителя-викладача, фахівця, керівника та адміністратора); систем дистанційної освіти; інтегрованих навчально-атестаційних комплексів та їх мережі даються рекомендації щодо удосконалення та впровадження сучасних державних механізмів управління якістю неперервної освіти в Україні. Розкрито теоретичні та практичні питання проектування, розроблення й упровадження мережі взаємозв’язаних інтегрованих навчально-атестаційних комплексів, які забезпечують якісне неперервне навчання та атестацію в дошкільних (зокрема у системі підготовки до школи), загальноосвітніх, професійно-технічних і вищих навчальних закладах, а також інститутах післядипломної освіти, закладах підвищення кваліфікації державних службовців, на підприємствах і в установах вищого корпоративного управління (міністерствах, державних комітетах, фінансових інститутах та ін.). Матеріали монографії заслуговують на увагу державних службовців, фахівців та керівників центральних і регіональних органів управління освітою, педагогічних і науково-педагогічних працівників, науковців, аспірантів, студентів та ін. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30432