Сумська старовина
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/200
Browse
3 results
Search Results
Item Залізничні училища Сумщини у період відбудови економіки (1943-1950 рр.)(Сумський державний університет, 2019) Король, Віталій Миколайович; Король, Виталий Николаевич; Korol, Vitalii Mykolaiovych; Слюсарева, Є.О.Стаття присвячена дослідженню історії залізничних училищ системи державних трудових резервів в умовах відбудовчих процесів 1943-1950 рр. В центрі уваги дослідників Конотопське ЗУ №1 та Білопільське ЗУ №2. Зокрема аналізуються особливості організації навчально-виховного процесу, комплектування учнівського контингенту, матеріально-побутове забезпечення вихованців закладів. Дослідження базується на матеріалах Державного архіву Сумської області.Item Матеріально-побутові та соціальні умови проживання учнів-трудрезервників у період відбудови економіки України (1943-1950 рр.)(Сумський державний університет, 2017) Король, Віталій Миколайович; Король, Виталий Николаевич; Korol, Vitalii Mykolaiovych; Король, Сергій Миколайович; Король, Сергей Николаевич; Korol, Serhii MykolaiovychСтаття присвячена дослідженню історії повсякденного життя вихованців навчальних закладів системи державних трудових резервів в умовах відбудовчих процесів 1943-1950 рр. Зокрема аналізуються матеріально-побутові та соціальні умови проживання трудрезервників. Дослідження базується на матеріалах Центрального державного архіву вищих органів влади та управління України та регіональних архівних установ.Item Зміст і організація навчання у закладах системи трудових резервів у відбудовчий період (1943-1950 рр.)(Сумський державний університет, 2015) Король, Віталій Миколайович; Король, Виталий Николаевич; Korol, Vitalii MykolaiovychСтаття присвячена дослідженню особливостей змісту та організації навчання у закладах системи державних трудових резервів в умовах відбудови економіки України. Автором були розглянуті навчальні плани шкіл ФЗН та ремісничих училищ 1940-х років. Було проаналізовано розподіл навчального часу між дисциплінами та їх змістовне наповнення.