Вісник Сумського державного університету. Економіка (2009-2024)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/193
Browse
3 results
Search Results
Item Approaches for the companies’ promotion in the modern business environment(Sumy State University, 2024) Kovalev, V.; Neiman, I.; Dubovenko, M.; Кайлюк, Олександр Георгійович; Kailiuk, Oleksandr HeorhiiovychНа сучасному конкурентному ринку просування товарів і послуг в Інтернет має вирішальне значення для бізнес-стратегії більшості компаній. Тому для ефективної оптимізації маркетингових стратегій важливо розуміти та систематизувати принципи, переваги та недоліки інструментів цифрового маркетингу. Ці інструменти дозволяють підприємствам швидко адаптуватися до змін ринку, забезпечуючи ефективне використання рекламного бюджету та високу віддачу від інвестицій. Крім того, Інтернет-маркетинг дозволяє створювати персоналізовані підходи до взаємодії з клієнтами, підвищуючи їх лояльність і задоволеність. Цифровий маркетинг включає діяльність з просування товарів і послуг через Інтернет. Це передбачає використання різноманітних онлайн-каналів і платформ для взаємодії з цільовою аудиторією для підвищення впізнаваності бренду, продажів і лояльності клієнтів. У цій статті розглядаються унікальні аспекти використання інструментів цифрового маркетингу, їх застосування та оптимізація. Аналізуючи теоретичні та практичні принципи сучасних інструментів цифрового маркетингу, дослідження класифікує переваги та недоліки різних методів цифрового маркетингу. У статті проаналізовано динамічне зростання кількості користувачів Інтернет в усьому світі та в Україні. Зростання кількості користувачів Інтернет сприяє розвитку цифрового маркетингу в Україні зокрема. Бренди активно впроваджують сучасні маркетингові технології, такі як SEO, SMM, контент-маркетинг, контекстна реклама та email-маркетинг, з метою охоплення цільової аудиторії. Основні розглянуті інструменти включають пошукову оптимізацію, контент-маркетинг, маркетинг у соціальних мережах, контекстну рекламу, маркетинг електронною поштою, відеомаркетинг, мобільний маркетинг і маркетинг впливових осіб. Автори підкреслюють важливість використання штучного інтелекту для персоналізації цільової аудиторії компаній. Автоматизація дозволяє компаніям заздалегідь планувати та проводити маркетингові кампанії, забезпечуючи ефективне управління часом і ресурсами, особливо для великих компаній із розгалуженими маркетинговими мережами. Автори дійшли висновку, що сучасні маркетингові технології на основі штучного інтелекту та автоматизації є запорукою успішного онлайн-просування брендів, забезпечення конкурентоспроможності та ефективності бізнесу в умовах постійних змін.Item Marketing communications in the context of entrepreneurial activity: bibliometric analysis(Sumy State University, 2021) Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Нестеренко, Володимир Іванович; Нестеренко, Владимир Иванович; Nesterenko, Volodymyr Ivanovych; Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Кропива, Вячеслав Вікторович; Кропива, Вячеслав Викторович; Kropyva, Viacheslav ViktorovychІнтерес до використання інструментів маркетингових комунікацій в підприємництві зростає щороку. При цьому підприємці, на відміну від великого бізнесу, мають невеликі фінансові ресурси для просування свого бізнесу. Тому в першу чергу застосовуються малобюджетні та високоефективні інструменти маркетингових комунікацій. Метою роботи є систематизувати наукові знання щодо використання маркетингових комунікацій в підприємництві. Завданнями роботи є зрозуміти зміст та характеристики існуючих досліджень щодо маркетингових комунікацій в підприємництві, та виявити напрямки досліджень останніх років. Останніми роками поступово зростає суспільний інтерес до маркетингових комунікацій, зокрема цифрових комунікацій. Кількість наукових публікацій зростає ще швидшими темпами. Більшість робіт присвячена наступним аспектам: просування в соціальних медіа, цифровий маркетинг, Веб 2.0, креативні споживачі, комунікаційні стратегії, комунікація у видимому світлі. Найбільш цитована стаття (820 цитувань) присвячена з-уст-в-уста як елементу маркетингових комунікацій. Найвищий середній рівень цитувань має стаття, присвячена комунікаціям у видимому світлі (2013). Найранніша високовицтована стаття була опублікована в 1990 році і зосереджена на питаннях комунікаційних стратегіях в маркетингових каналах. В роботі було виявлено сім кластерів, що стосуються продуктивності, моделей, маркетингу, соціальних медіа, маркетингу у соціальних мережах, з-уст-в-уста, поведінки. Також серед напрямків досліджень виявлені наступні: споживачі, Фейсбук, стратегії, лояльність, відношення, реклама, інформація, адаптація, довіра та інші. В останні роки з’явилися дослідження присвячені просуванню в соціальних мережах, аналітиці, базам даних, населенню, довірі до бренда, міленіалам, святкуванню, коронавірусу, а також сегменту інвесторів, фуд-маркетингу, Інстаграму, послугам, спільнотам, ефективності фірм, сегментації, веб-сайтам та іншим. Дана стаття може бути корисна практикуючим маркетологам та науковцям при дослідженні інструментів маркетингових комунікацій.Item Реінжиніринг бізнес-процесів підприємств: від традиційного до цифрового маркетингу(Сумський державний університет, 2020) Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Ус, Яна Олександрівна; Ус, Яна Александровна; Us, Yana Oleksandrivna; Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Liulov, Oleksii Valentynovych; Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Пимоненко, Татьяна Владимировна; Pimonenko, Tetiana VolodymyrivnaЦя стаття присвячена аналізу впливу цифровізації бізнес-процесів на трансформацію маркетингу. Автори зазначили, що незважаючи на стрімку цифровізацію бізнес-процесів, суттєвим є застосування правильних інструментів цифрового маркетингу відповідно до цілей підприємства. У роботі розглянуто основні інструменти цифрового маркетингу та проаналізовано їх переваги для покращення бізнеспоказників. Основною метою проведеного дослідження є систематизація наукових напрацювань, присвячених дослідженню взаємозв’язку між цифровізацією бізнес-процесів та трансформаціями у маркетингу. Для досягнення поставленої мети, дослідження проведено у декілька етапів. На першому етапі здійснено пошук найбільш релевантних публікацій у наукометричній базі даних Scopus. Таким чином, вибірка дослідження складається із 1220 публікацій, які індексуються за ключовими словами "business process", "digital" та "marketing" у заголовках, ключових словах та анотаціях публікацій. Періодом дослідження обрано 2000-2020 роки. З метою покращення результатів пошуку релевантних публікацій, застосовано логічні оператори "and" та "or", а також символ "*", який дозволяє включити різні форми закінчення ключових слів. Результати пошуку було обмежено за тематичними галузями: Бізнес, менеджмент та облік; Соціальні науки; та Економіка, економетрика та фінанси. На другому етапі визначено найбільш цитовані публікації та здійснено їх описовий аналіз. З метою візуалізації тематичної спрямованості наукових напрацювань, на третьому етапі застосовано метод візуалізації подібностей за допомогою програмного забезпечення VOSviewer. За результатами візуалізації сполученості слів, сформаовано 8 кластерів, які свідчать про напрямки досліджуваних публікацій. На четвертому етапі аналізу дослідження проаналізовано мережу колаборації між авторами за їх приналежністю до певної країни та визначено їх вклад у дослідження означеної тематики. Результати проведеного дослідження можуть бути основою для проведення подальших досліджень присвячених розробці стратегії цифрового маркетингу.