Інститут Шосткинський (ШІ)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/45
Browse
9 results
Search Results
Item Інформаційно-освітнє середовище закладу освіти – важливий чинник якісної освіти(Сумський державний університет, 2023) Базиль, Сергій Михайлович; Базыль, Сергей Михайлович; Bazyl, Serhii MykhailovychКарантинні обмеження, військовий стан у державі, суттєво змінили життя та професійну діяльність людей. Практично всі сфери життєдіяльності, були змушені перейти в інший формат роботи – онлайн. Ці обмеження також вплинули на зміст і структуру освітньої діяльності педагога й закладів освіти загалом. Для забезпечення якісної навчання в таких умовах, будь-який заклад освіти повинен мати розвинене інформаційно-освітнє середовище. Над питаннями цифровізації освітнього процесу та створення інформаційно-освітнього середовища працювали такі науковці: Н. Гунько, І. Захарова, Л. Панченко, В. Рахманов, А. Стрюк, М. Шишкіна та інші. Засади формування інформаційного середовища дистанційного навчання розглядали: М. Жалдак, Ю. Ільїна, Ю. Машбиць, М. Смульсон та інші. Але недостатньо досліджень, пов’язаних із організацією та формуванням інформаційно-освітнього середовища у закладах освіти, а також опису інструментів для реалізації поставлених задач у межах їх освітньої діяльності. Аналіз науково-педагогічних джерел показав, що немає однозначного визначення поняття «інформаційно-освітнього середовище», а науковці тлумачать його, використовуючи різні підходи та методи аналізу. Щодо інструментарію думки досить різняться та постійно змінюються завдяки досвіду та стрімкій діджиталізації всіх галузей у державі, зокрема й освіти.Item Використання хмарних технологій на уроках біології(Сумський державний університет, 2017) Голуб, С.В.Метою дослідження є дослідження освітнього феномену в контексті викликів інформаційного суспільства, з одного боку, та наявних можливостей освітньої сфери, що знаходиться на стадії концептуальних перетворень, з іншого боку.Item Формуюче оцінювання засобами хмарних технологій(Сумський державний університет, 2017) Шевченко, Л.М.; Бубенець, О.А.Хмарні технології передбачають віддалену обробку та зберігання даних. Хмарні технології дозволяють використовувати програми без установки і доступу до особистих файлів з будь-якого комп'ютера, що має доступ в Інтернет. Зручність і універсальність доступу забезпечується широкою доступністю послуг і підтримкою різного класу термінальних пристроїв (персональних комп'ютерів, мобільних телефонів, інтернет- планшетів). Тепер в будь-якій аудиторії можна організувати сучасний процес навчання, використовуючи мобільні пристрої та безпровідну мережу.Item Навчальний проект - основа компетентнісного підходу в організації самостійної пізнавальної діяльності студентів(Сумський державний університет, 2017) Костоглод, О.І.; Шкіра, А.А.Самостійна робота студента є невід’ємною складовою освітнього процесу у вищому навчальному закладі, в ході якої визначені завдання виконуються студентом під керівництвом викладача. Потрібне психологічне налаштування студента на важливість виконуваної роботи як у плані професійної підготовки, так і в плані розширення кругозору та ерудиції.Item Дидактичні ігри на уроках історії(Сумський державний університет, 2017) Шако, В.О.Дидактичні ігри, ігрові заняття і прийоми підвищують ефективність сприймання учнями навчального матеріалу, урізноманітнюють їхню навчальну діяльність, вносять у неї елемент цікавості і як наслідок підвищують рівень успішності учнів. Гра є багатовимірним та складним явищем, ключовим поняттям у таких соціогуманітарних науках, як філософія, психологія, етнографія, антропологія, історія.Item Стратегія і тактика формування особистості в умовах сьогодення(Сумський державний університет, 2017) Василенко, В.В.З початку реформ в системі освіти в 90-х роках XX століття (як і реформування всієї країни) була орієнтація на деідеологізацію школи. Робилося це у вигляді гуманізації і демократизації освіти. Внаслідок цього різко знизилася увага до процесів виховання. Почало виявлятися гіперболізування ідеї особистісно-орієнтаційного підходу в навчанні, задоволення запитів і інтересів особи на противагу вихованню в ній колективістських якостей, у тому числі і патріотичних відчуттів. Характерною межею духовного життя сучасної України є відсутність ідейної єдності у більшості населення країни. Розмаїття ідей зовні є виразом демократії, а по суті - віддзеркаленням глибокої внутрішньої кризи, що перешкоджає українському суспільству вибратися із стану духовної кризи, що заглиблюється.Item Самостійна робота студентів - основа вищої школи(Сумський державний університет, 2017) Шкіра, Анатолій Миколайович; Шкира, Анатолий Николаевич; Shkira, Anatolii Mykolaiovych; Шкіра, А.А.Самостійна робота студентів на сучасному етапі повинна стати основою вищої освіти, важливою частиною процесу підготовки фахівців. Ця особлива форма навчальної діяльності спрямована на формування самостійності студентів і засвоєння ними сукупності знань, вмінь, навичок, що здійснюється за умови запровадження відповідної системи організації всіх видів навчальних занять.Item Розвиток творчих здібностей на уроках української мови шляхом впровадження інноваційних технологій(Сумський державний університет, 2017) Кондратенко, А.В.Одним з центральних аспектів розвитку особистості є розвиток творчого мислення. Особливо ця робота ефективна на уроках української мови у процесі виконання творчих вправ. А для цього треба перетворити кожен урок в школі на урок мислення - спілкування, де істина постає як суперечка про істину, як діалог. Під час такого діалогу важливо навчити кожну дитину розмірковувати, гнучко підходити до розв`язання проблем, знаходити нові, оригінальні рішення для того, щоб відчути задоволення від навчання.Item Використання Google-сервісів у навчально-виховному процесі(Сумський державний університет, 2017) Василенко, В.М.Метою даної роботи є опис основних можливостей та перспектив використання Google-сервісів у сучасному навчально-виховному процесі.