Навчально-науковий інститут бізнес-технологій «УАБС» (ННІ БТ) (1980-2021)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48923
Browse
38 results
Search Results
Item Особливості організації навально-виховного процесу рекреації студентів Української академії банківської справи(Сумський Державний педагогічний університет ім.А.С. Макаренка, 2014) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid PetrovychВ статті розглянуто рівень фізичної підготовленості студентів вищих навчальних закладів України. Наведено аналіз публікацій про низький рівень кондиційної фізичної підготовленості студентів. Показано, що існуюча система фізичного виховання в вузах України неефективна. Проведено експеримент з організації процесу фізичного виховання і рекреації в Державному вищому навчальному закладі «Українська академія банківської справи Національного банку України». Показано систему організаційних рекреаційних заходів. Встановлено, що використання новітніх технологій організації процесу фізичного виховання і рекреації, на основі врахування мотивації інтересів студентів, створення умов за місцем проживання, дало можливість створення ефективної системи фізичного виховання і отримувати позитивний рекреаційний ефект.Item Стан фізичної підготовленості студенток І курсу ВНЗ(Дніпропетровський державний інститут фізичної культури і спорту, 2013) Шаповал, М.С; Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid PetrovychРозглянуто рівень фізичної підготовленості дівчат студенток, що навчаються у ВНЗ. Наведено аналіз публікацій про рівень фізичної підготовленості абітурієнтів, студентів ВНЗ. У експерименті взяли участь дівчата студенти І курсу Державного вищого навчального закладу «Українська академія банківської справи Національного банку України» віком 16-18 років. Контрольні тестування проведені у вересні місяці протягом 2010, 2011, 2012 років за восьми видами рухових здібностей. Використано графічний спосіб зображення, який дозволив краще зрозуміти рівень фізичної підготовленості студентів дівчат. Встановлено незадовільний рівень фізичної підготовленості, що є і буде проблемою в навчальній і професійній діяльності. Визначено неефективність існуючої системи фізичного виховання в школах, ліцеях.Item Відновлення розумової працездатності у студентів протягом навчального дня засобами фізичної рекреації(Дніпропетровський державний інститут фізичної культури і спорту, 2013) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid PetrovychУ статті розглянуто актуальність комплексних заходів, спрямованих на вдосконалення процесів відновлення працездатності після розумової роботи, і зв'язок розумової діяльності з руховою активністю протягом навчального дня. У дослідженні прийняли участь 3405 студентів Державного вищого навчального закладу «Українська академія банківської справи Національного банку України» у віці 17-22 роки. Наведено достовірне зниження розумової працездатності на 3-4 парах. Встановлений рекреаційний ефект у відновленні рекреаційної працездатності після використання запропонованого комплексу заходів з фізичного виховання і спорту на 5-й парі навчального процесу у вузі.Item Теоретико-методологічне обґрунтування процесу фізичного виховання студентів ВНЗ(Харківська державна академія з фізичної кульури, 2013) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid PetrovychРозглянуто ефективність існуючої системи фізичного виховання у вузах України. Наведено дані незадовільного рівня фізичної підготовленості як абітурієнтів так і випускників вузів. Показано недоліки побудови процесу фізичного виховання на основі нормативно-командного підходу. Відсутність програм, які враховують мотивацію і умови в яких знаходяться вузи. Невідповідність вимогам інтеграції в руслі Болонського процесу. Наведено аналіз публікацій у відповідності до сучасної наукової парадигми побудови системи фізичного виховання студентів на основі методології синергетики. У дослідженні використані дані анкетного дослідження і експериментів студентів на базі Державного вищого навчального закладу «Українська академія банківської справи Національного банку України», м. Суми. Подано кореляційні зв’язки між елементами системи фізичного виховання, які впливають на її ефективність під процесу. Встановлено основні вимоги побудови процесу фізичного виховання студентів ВНЗ.Item Особистісно орієнтовані технології організації навчально-виховного процесу студентів ВНЗ(ХДАФК, 2013) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid PetrovychУ статті розглянуто рівень фізичної підготовленості студентів і випускників Вищих навчальних закладів України. Наведено аналіз публікацій про низький рівень кондиційної фізичної підготовленості студентів. Показано, що існуюча система фізичного виховання в вузах України неефективна. Проведено експеримент з організації процесу фізичного виховання на основі особисто орієнтованих технологій в Державному вищому навчальному закладі «Українська академія банківської справи Національного банку України», м. Суми. В експерименті приймали участь 445 студентів у віці 17-23 років. Створена системно-синергетична технологія організації навчально-виховного процесу. У дослідженні використано дані анкетного опитування понад 4 тис. студентів ДВНЗ «УАБС НБУ», м. Суми. Встановлено, що використання новітніх технологій організації навчального процесу, як врахування мотивації, рівня підготовленості, інтересів студентів, створення умов за місцем проживання відповідна програма, дало можливість створити ефективну систему фізичного виховання.Item Технологія програмування занять із професійно-прикладної фізичної підготовки(ХДАФК, 2012) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid PetrovychЗапропоновано методичний підхід, в основі якого покладено уявлення про моделі професійно-прикладної фізичної підготовки (ППФП) як оптимуму, до якого спрямована система професійно-прикладної фізичної підготовки у своєму розвитку. Розроблено теоретичне обґрунтування необхідної наявності здібностей для розвитку і рішення цільового завдання професійно-прикладної фізичної підготовки, надано оцінку якісних параметрів рівня розвитку фізичних якостей, кількісних характеристик професійно-прикладної фізичної підготовки.Item Модельні характеристики основних сторін психофізіологічної підготовленості спеціалістів економічного профілю(Харків, ХОВНОКУ-ХДАДМ, 2012) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid Petrovychу статті наведено рівень підготовленості випускників вищих навчальних закладів у відповідності з запитами сучасного виробництва. На базі центру перепідготовки Державного вищого навчального закладу «Українська академія банківської справи Національного банку України» спеціалістів регіональних відділень системи Національного банку України проведено дослідження основних сторін спеціальної психофізіологічної підготовленості спеціалістів економічного профілю і її кореляційні зв’язки з рівнем професійної майстерності. Отримано банк даних показників найбільше значущих для кваліфікованих економістів основних психофізіологічних якостей. На основі банку даних, розроблені критерії оцінки психофізіологічної підготовленості економістів за рівнем розвитку провідних для них спеціальних фізичних якостей.Item Методологія професійно-прикладної фізичної підготовки студентів у вищих навчальних закладах(Харківська державна академія дизайну і мистецтв, 2012) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid PetrovychРозглянуто реальну систему фізичного виховання, що існує в Україні. Показано неефективність фізичної підготовки студентів до виробничої діяльності і подальшого життя, яка потребує удосконалення. Наведено, що в сучасних умовах змінюється структура психофізіологічних вимог і умов праці і відповідно з’являються додаткові вимоги до професійно-прикладної фізичної підготовки (ППФП). Подано модель організації навчального процесу за кредитно-модульною системою у вищих навчальних закладах (ВНЗ). Здійснено теоретико-методичне обґрунтування методології професійно-прикладної фізичної підготовки у вузів економічного профілю Державного вищого навчального закладу «Українська академія банківської справи Національного банку України». Розглянуті і запропоновані варіанти управління фізичною підготовленістю студентів. Розглянуті системи комп’ютерних технологій професійно-прикладної фізичної підготовки.Item Гуманізація системи ППФП студентів УАБС НБУ(Дніпропетровський Державний інститут фізичної культури і спорту, 2012) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid PetrovychРозглянуті проблеми використання антропних технологій системного підходу при гуманізації системи професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вищих навчальних закладів проведено аналіз публікацій стосовно стану і рівня підготовленості студентів на сучасному етапі підготовки фахівців у вузах України. В експерименті прийняли студенти І-IV курсів Державного вищого навчального закладу «Українська академія банківської справи Національного банку України». Встановлено, що гуманістичні підходи при побудові системи підготовки на основі антропних технологій сприяють поліпшенню ефективності системи професійно-прикладної фізичної підготовки студентів.Item Стан рекреаційної активності студентів вищих навчальних закладів на сучасному етапі(ХДАДМ, 2012) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid PetrovychРозглянуто рівень вимог, який існує в сучасній виробничій і соціальній сферах. Наведено результати досліджень стану фізичної підготовленості студентів вузів. Встановлено незадовільний рівень стану фізичної підготовленості абітурієнтів, які вступають на перший курс ВНЗ Державного вищого навчального закладу «Українська академія банківської справи Національного банку України». Досліджено сформованість рекреаційної активності у студентів Державного вищого навчального закладу «Українська академія банківської справи Національного банку України». Встановлено неефективність існуючої системи процесу фізичного виховання у вищому навчальному закладі і системи спортивних заходів, змагань, які не сприяють рекреаційній активності студентів, не відповідають їх потребам і інтересам, поведінковим і оціночним стандартам найближчого соціального оточення. Показано шлях поліпшення рекреаційної активності студентів через формування мотиваційної складової навчального процесу і системи міських, обласних змагань.