Навчально-науковий інститут бізнес-технологій «УАБС» (ННІ БТ) (1980-2021)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48923

Browse

Search Results

Now showing 1 - 8 of 8
  • Item
    Creativity in teaching foreign languages
    (Львів: ПП "Марусич", 2020) Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia Anatoliivna
    На сучасному етапі викладачі іноземних мов, зазвичай стикаються з двома основними проблемами: недостатня вмотивованість студентів і різнорівневі групи, де студенти, які мають рівень, наприклад, А1, змушені навчатись разом з тими, хто має рівень В2 (і, відновідно, інші потреби). Це може спричинити певні труднощі, непорозуміння і навіть психологічні бар'єри при вивченні мови. Власне, обідві проблеми пов'язані між собою.Творчість (як з боку викладача, так і студентів) може бути одним з варіантів вирішення даних проблем.
  • Item
    Автономність студентів у вивченні іноземних мов: модель змішаного навчання
    (Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2019) Андрейко, Лариса Володимирівна; Андрейко, Лариса Владимировна; Andreiko, Larysa Volodymyrivna; Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia Anatoliivna
    Стаття присвячена вивченню ролі інформаційних технологій у розвитку автономного навчання іноземним мовам, а саме можливості підвищення ефективності навчання іноземній мові за рахунок інтеграції інформаційних технологій як одного з інструментів посилення автономії навчання. Проаналізовано поняття автономності навчання, виявлено його характерні риси. Розглянуто шляхи використання інформаційних ресурсів, що можуть забезпечити навчальну автономію студентів в різних видах мовленнєвої діяльності. Окреслено переваги використання цифрових технологій для забезпечення автономності при навчанні говорінню, письму, а також граматиці та вокабуляру. Наведені конкретні освітні онлайн ресурси, які довели свою ефективність на практиці. Проакцентовано, що ігрова форма навчання за допомогою онлайн-ресурсів є дієвим засобом для максимального залучення до активної навчальної діяльності навіть студентів з низьким рівнем мотивації. В результаті дослідження з’ясовано, що залучення методів змішаного навчання до викладання іноземних мов надає можливість для автономного опрацювання матеріалу, що в своє чергу сприяє оптимізації процесу навчання, підвищує мотивацію як до вивчення іноземних мов, так і до загального саморозвитку студентів.
  • Item
    Free online resources in foreign languages teaching
    (Марусич, 2017) Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia Anatoliivna
    Позитивний вплив використання веб додатків на мотивацію студентів і підвищення їх лінгвістичних компетенцій важко переоцінити. Власне, не лише технології, а гейміфікація навчального процесу, яка базується на даних технологіях, сприяє його оптимізації. Крім того, такі підходи до організації навчального процесу, як змішане і перевернене навчання, надають викладачу можливість запровадження проблемно-орієнтованого навчання, основним принципом якого є підсилення процесу вивчення іноземної мови досвідом студентів в інших сферах діяльності, що, в свою чергу, сприяє покращенню міждисциплінарних зв'язків.
  • Item
    Integrating online educational applications in the classroom
    (Pomerian University in Slupsk, Poland, 2016) Турчина, Тамара Василівна; Турчина, Тамара Васильевна; Turchyna, Tamara Vasylivna; Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia Anatoliivna; Медведовська, Дар`я Олександрівна; Медведовская, Дарья Александровна; Medvedovska, Dar`ia Oleksandrivna
    Впровадження інформаційних технологій є обовязковим під час вивчення іноземних мов. Інноваційні технології надають вчителеві і студенту не тільки можливість доступу до необмежених джерел інформації, але й знайти нові шляхи взаємодії, розглянути можливість використання зазначених ресурсів і їх релевантність.
  • Item
    Змішане і перевернене навчання як інноваційні підходи до викладання іноземних мов у ВНЗ
    (Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Григорія Сковороди, 2016) Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia Anatoliivna
    Організація навчального процесу у форматах змішаного або переверненого навчання широко використовується у практиці викладання іноземних мов у вищих навчальних закладах в багатьох країнах світу. Серед переваг цих підходів слід назвати розширення спектру можливостей для самостійної роботи студентів, оптимізацію тайм-менеджменту під час аудиторних занять, а також підвищення мотивації студентів.
  • Item
    Підвищення мотивації студентів немовних факультетів до вивчення французької мови як другої іноземної
    (СумДПУ імені А.С.Макаренка, 2016) Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia Anatoliivna
    Метою навчання у вищому навчальному закладі є не тільки оволодіння тією чи іншою професією, але й формування і розвиток якостей, які б сприяли професійному і особистісному зростанню. Відповідно, для досягнення цієї мети, студент повинен мати високий рівень мотивації до вивчення предметів, зокрема, іноземної мови.
  • Item
    Інноваційні методи викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей
    (Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2016) Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia Anatoliivna
    Метою статті є розгляд міжнародного досвіду використання інноваційних методів у процесі викладання іноземних мов для студентів немовних факультетів. Критичний аналіз літературних джерел, вивчення та узагальнення позитивного досвіду роботи вітчизняних та зарубіжних викладачів іноземних (англійської і французької) мов дозволили зробити акцент на доцільності впровадження новітніх підходів до викладання іноземних мов, зокрема, професійного спрямування. Практичне значення статті полягає в ефективності методів, розглянутих в статті, можливості їх застосування. Беручі до уваги особливості цих методів, видається необхідним подальше вивчення впливу сучасних технологій на особистісний розвиток майбутнього фахівця.
  • Item
    Доцільність використання соціальних мереж в контексті викладання іноземних мов
    (ВВП «Мрія», 2013) Скарлупіна, Юлія Анатоліївна; Скарлупина, Юлия Анатольевна; Skarlupina, Yuliia Anatoliivna
    Як свідчить досвід европейських викладачів, соціальні мережі можуть бути використані в якості засобу поєднання аудиторної роботи з самостійною роботою студентів.