Навчально-науковий інститут бізнес-технологій «УАБС» (ННІ БТ) (1980-2021)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48923
Browse
4 results
Search Results
Item Профессионально-значимые психофизиологические качества информационно-логической группы специальностей при реализации экспериментальной программы профессионально-прикладной физической подготовки студентов(Харьковский национальный педагогический университет имени Сковороды, 2014) Остапенко, Юрій Олександрович; Остапенко, Юрий Александрович; Ostapenko, Yurii OleksandrovychЦель: совершенствование профессионально-прикладной физической подготовки студентов экономических специальностей. Материал: в педагогическом исследовании приняли участие 72 студента в возрасте 19-20 лет.Item Розвиток станової сили засобами ППФП студентів інформаційно-логічної групи спеціальностей(Придніпровська державна академія фізичної культури і спорту, 2013) Остапенко, Юрій Олександрович; Остапенко, Юрий Александрович; Ostapenko, Yurii OleksandrovychОбгрунтовано застосування спеціальних фізичних вправ для зміцнення м'язових груп спини студентів інформаційно- логічної групи спеціальностей. Розглянуто результати вимірювання силового індексу студентів Української академії банківської справи і досвідчених фахівців НБУ. У результаті проведеного педагогічного експерименту доведено ефективність застосування засобів ППФП.Item Індивідуальна оцінка фізичної підготовленості як один із основних засобів побудови процесу ППФП(2011) Остапенко, Юрій Олександрович; Остапенко, Юрий Александрович; Ostapenko, Yurii OleksandrovychУ статті представлено індивідуальну оцінку рівня фізичної підготовленості студентів ДВНЗ «Українська академія банківської справи Національного банку України». Отримані результати розвитку фізичних якостей за індексами надають можливість індивідуального підходу до кожного зі студентів. На основі отриманих даних виникає можливість корегувати рівень фізичного навантаження, що важливо у побудові процесу ППФП. Впровадження в практику оцінки рівня фізичної підготовленості за індексами створює позитивні передумови для розробки оптимального рухового режиму студентів.Item Експериментальна оцінка проектування засобів професійно-прикладної фізичної підготовки студентів Української академії банківської справи Національного банку України(ХНПУ, 2007) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid Petrovych; Остапенко, Юрій Олександрович; Остапенко, Юрий Александрович; Ostapenko, Yurii OleksandrovychУ статті здійснена оцінка фізичної підготовленості і експериментальна перевірка проектного моделювання професійно-прикладної фізичної підготовки (ППФП) студентів Української академії банківської справи Національного банку України (УАБС НБУ). Необхідно контролювати рівень фізичної підготовленості студентів і на підставі зворотного зв’язку вносити корекції в навчальний процес. Тільки на базі оптимальної моделі базової функціональної підготовки студентів можна без порушення принципів і методики фізичного виховання формувати професійно важливі якості.