Навчально-науковий інститут бізнес-технологій «УАБС» (ННІ БТ) (1980-2021)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48923

Browse

Search Results

Now showing 1 - 8 of 8
  • Item
    Профессионально-значимые психофизиологические качества информационно-логической группы специальностей при реализации экспериментальной программы профессионально-прикладной физической подготовки студентов
    (Харьковский национальный педагогический университет имени Сковороды, 2014) Остапенко, Юрій Олександрович; Остапенко, Юрий Александрович; Ostapenko, Yurii Oleksandrovych
    Цель: совершенствование профессионально-прикладной физической подготовки студентов экономических специальностей. Материал: в педагогическом исследовании приняли участие 72 студента в возрасте 19-20 лет.
  • Item
    Розвиток станової сили засобами ППФП студентів інформаційно-логічної групи спеціальностей
    (Придніпровська державна академія фізичної культури і спорту, 2013) Остапенко, Юрій Олександрович; Остапенко, Юрий Александрович; Ostapenko, Yurii Oleksandrovych
    Обгрунтовано застосування спеціальних фізичних вправ для зміцнення м'язових груп спини студентів інформаційно- логічної групи спеціальностей. Розглянуто результати вимірювання силового індексу студентів Української академії банківської справи і досвідчених фахівців НБУ. У результаті проведеного педагогічного експерименту доведено ефективність застосування засобів ППФП.
  • Item
    Комплексний контроль розвитку координаційних здібностей студентів Української академії банківської справи
    (Харківська державна академія фізичної культури, 2012) Остапенко, Юрій Олександрович; Остапенко, Юрий Александрович; Ostapenko, Yurii Oleksandrovych
    Подано показники комплексного контролю і тестові вправи для визначення розвитку координаційних здібностей студентів 17–18 років. Розроблено критерії оцінки рівня розвитку координаційних здібностей студентів-юнаків віком 17–18 років. Проаналізовано динаміку результатів комплексного контролю розвитку координаційних здібностей студентів-першокурсників. Практичне застосування методу комплексного контролю дозволяє надавати якісну оцінку розвитку рухових здібностей студентів вищого навчального закладу, надає можливість своєчасно корегувати навчальний процес з фізичного виховання.
  • Item
    Особливості професійної діяльності при роботі у системі «людина-компʾютер»
    (Класичний приватний університет, 2011) Остапенко, Юрій Олександрович; Остапенко, Юрий Александрович; Ostapenko, Yurii Oleksandrovych
    Вступ. Сучасні тенденції розвитку суспільства полягають у широкому впровадженні в усі сфери життя сучасних інформаційно-комп’ютерних технологій, масовому підключенні до всесвітньої мережі Інтернет, використанні інформаційно-комунікаційних технологій у навчально- виховному процесі. Трудова діяльність користувачів комп’ютерів суттєво впливає на їх психофізіологічні можливості, характеризується значними статичними навантаженнями, недостатньою руховою активністю, напруженнями сенсорного апарату, вищих нервових центрів, які забезпечують функції уваги, мислення, регуляції рухів. Відбувається значне інформаційне навантаження
  • Item
    Індивідуальна оцінка фізичної підготовленості як один із основних засобів побудови процесу ППФП
    (2011) Остапенко, Юрій Олександрович; Остапенко, Юрий Александрович; Ostapenko, Yurii Oleksandrovych
    У статті представлено індивідуальну оцінку рівня фізичної підготовленості студентів ДВНЗ «Українська академія банківської справи Національного банку України». Отримані результати розвитку фізичних якостей за індексами надають можливість індивідуального підходу до кожного зі студентів. На основі отриманих даних виникає можливість корегувати рівень фізичного навантаження, що важливо у побудові процесу ППФП. Впровадження в практику оцінки рівня фізичної підготовленості за індексами створює позитивні передумови для розробки оптимального рухового режиму студентів.
  • Item
    Аналіз фізичної підготовленості студентів першого курсу Української академії банківської справи за період 2003-2010 н.р.
    (2011) Остапенко, Юрій Олександрович; Остапенко, Юрий Александрович; Ostapenko, Yurii Oleksandrovych; Остапенко, Валентина Василівна; Остапенко, Валентина Васильевна; Ostapenko, Valentyna Vasylivna
    У статті представлено результати тестування фізичної підготовленості студентів перших курсів Української академії банківської справи Національного банку України впродовж 2003-2010 років навчання. Досліджено динаміку показників фізичної підготовленості за даний період, як необхідної передумови для проектування системи професійно – прикладної фізичної підготовки студентів вищого навчального закладу економічного профілю. Представлені результати дослідження фізичної підготовленості перших курсів свідчать про наявність тенденції до зниження.
  • Item
    Фізична підготовленість студентів перших курсів
    (СумДПУ, 2006) Остапенко, Юрій Олександрович; Остапенко, Юрий Александрович; Ostapenko, Yurii Oleksandrovych; Остапенко, Валентина Василівна; Остапенко, Валентина Васильевна; Ostapenko, Valentyna Vasylivna
    У статті представлено результати тестування фізичної підготовленості студентів перших курсів 2003-2005 років навчання. Вказуються причини низького рівня і шляхи розвитку рухових здібностей студентів.
  • Item
    Експериментальна оцінка проектування засобів професійно-прикладної фізичної підготовки студентів Української академії банківської справи Національного банку України
    (ХНПУ, 2007) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid Petrovych; Остапенко, Юрій Олександрович; Остапенко, Юрий Александрович; Ostapenko, Yurii Oleksandrovych
    У статті здійснена оцінка фізичної підготовленості і експериментальна перевірка проектного моделювання професійно-прикладної фізичної підготовки (ППФП) студентів Української академії банківської справи Національного банку України (УАБС НБУ). Необхідно контролювати рівень фізичної підготовленості студентів і на підставі зворотного зв’язку вносити корекції в навчальний процес. Тільки на базі оптимальної моделі базової функціональної підготовки студентів можна без порушення принципів і методики фізичного виховання формувати професійно важливі якості.