Навчально-науковий інститут бізнес-технологій «УАБС» (ННІ БТ) (1980-2021)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48923
Browse
Search Results
Item Стратегический маркетинг как инструмент обеспечения эколо-экономической безопасности международной экономической деятельности(Комратский государственный университет, 2020) Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Домашенко, Марина Дмитрівна; Домашенко, Марина Дмитриевна; Domashenko, Maryna Dmytrivna; Бурнакова, В.С.У статті висвітлено стратегічний аспект забезпечення еколого-економічної безпеки країни. Розглядається використання маркетингового підходу до державного управління. Досліджено аналіз іміджевого аспекту конкурентоспроможності національного бренду.Item Влияние кросс-культурных различий на формирование системы мотивации персонала(Сумський державний університет, 2020) Ражабова, Х.Квалификационная бакалаврская работа посвящена исследованию влияния культурных различий на факторы мотивации в контексте управления человеческими ресурсами. Проведен анализ основных подходов к термину мотивация, и основных теорий мотивации, проанализированы особенности американского и японского стилей управления человеческими ресурсами. Сформулированы предложения по комплексному применению теории Маслоу и модели Хофстеде для предварительного планирования стратегии стимулирования в мульти национальных компаниях.Item Роль МВФ в регулировании международных валютно-кредитных отношений на современном этапе(Сумський державний університет, 2020) Машарипова, М.Квалификационная бакалаврская работа посвящена исследованию роли МВФ в регулировании международных валютно-кредитных отношений на современном этапе. Проведен анализ предпосылок создания данной организации, проанализированы особенности корпоративного управления, и основные типы кредитных программ. Исследована динамика заимствований, а также проанализированы эффекты для развития экономик стран заёмщиков. Освещены проблемные аспекты деятельности МВФ и ВБ.Item Автоматизація обліку реалізації продукції(Сумський державний університет, 2020) Онопко, Ю.Д.Основною метою дослідження є розробка автоматизованої системи обліку реалізації продукції. У роботі досліджено сутність процесу реалізації продукції, проведений аналіз існуючих інформаційних системи на підприємстві. Сформовано схему всього бізнес-процесу реалізації продукції та його обліку за допомогою IDEF-технології. Також, у роботі представлений опис повної організаційної структури підприємства та визначені види наявних у ній функціональних зв’язків. Наведені основні вимоги до створюваного web-додатку. Відповідно до встановлених вимог була спроектована архітектура web-додатку, яка включає програмну, адміністративну та клієнтські частини. Розрахована економічна ефективність від впровадження розробленої системи на підприємстві.