Навчально-науковий інститут бізнес-технологій «УАБС» (ННІ БТ) (1980-2021)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48923

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 13
  • Item
    Стан фізичної підготовленості студенток І курсу ВНЗ
    (Дніпропетровський державний інститут фізичної культури і спорту, 2013) Шаповал, М.С; Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid Petrovych
    Розглянуто рівень фізичної підготовленості дівчат студенток, що навчаються у ВНЗ. Наведено аналіз публікацій про рівень фізичної підготовленості абітурієнтів, студентів ВНЗ. У експерименті взяли участь дівчата студенти І курсу Державного вищого навчального закладу «Українська академія банківської справи Національного банку України» віком 16-18 років. Контрольні тестування проведені у вересні місяці протягом 2010, 2011, 2012 років за восьми видами рухових здібностей. Використано графічний спосіб зображення, який дозволив краще зрозуміти рівень фізичної підготовленості студентів дівчат. Встановлено незадовільний рівень фізичної підготовленості, що є і буде проблемою в навчальній і професійній діяльності. Визначено неефективність існуючої системи фізичного виховання в школах, ліцеях.
  • Item
    Методологія професійно-прикладної фізичної підготовки студентів у вищих навчальних закладах
    (Харківська державна академія дизайну і мистецтв, 2012) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid Petrovych
    Розглянуто реальну систему фізичного виховання, що існує в Україні. Показано неефективність фізичної підготовки студентів до виробничої діяльності і подальшого життя, яка потребує удосконалення. Наведено, що в сучасних умовах змінюється структура психофізіологічних вимог і умов праці і відповідно з’являються додаткові вимоги до професійно-прикладної фізичної підготовки (ППФП). Подано модель організації навчального процесу за кредитно-модульною системою у вищих навчальних закладах (ВНЗ). Здійснено теоретико-методичне обґрунтування методології професійно-прикладної фізичної підготовки у вузів економічного профілю Державного вищого навчального закладу «Українська академія банківської справи Національного банку України». Розглянуті і запропоновані варіанти управління фізичною підготовленістю студентів. Розглянуті системи комп’ютерних технологій професійно-прикладної фізичної підготовки.
  • Item
    Проблеми підходів до професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вузів
    (ХДАДМ, 2008) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid Petrovych
    Досліджено проблеми існуючих підходів, програми професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вузів в історичному аспекті і сучасних умовах. Проведено анкетування 4600 студентів, встановлено неефективність сучасного нормативного підходу до системи професійно-прикладної фізичної підготовки студентів. Розроблено теоретично-методичні концептуальні основи професійно-прикладної фізичної підготовки у відповідності до стандартів вищої освіти, а також особисто орієнтовані варіативні програми. Проведено педагогічний експеримент, в якому підтверджується ефективність запропонованої програми професійно-прикладної фізичної підготовки.
  • Item
    Проблемне поле професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вузів в руслі Болонського процесу
    (Дніпропетровський державний інститут фізичної культури і спорту, 2008) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid Petrovych
    Сучасне виробництво, інформаційне суспільство, нові економічні відносини зменшують частку фізичної праці і вимагають перегляду структури, змісту і направленості професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вузів. Необхідність виконання студентами вузу великого обсягу навчальної роботи в умовах дефіциту часу, явного зниження адаптаційних механізмів призводить до прогресуючого погіршення їх здоров'я, в результаті чого більше 50 % студентів мають низький рівень кондиційної фізичної підготовленості, що в майбутньому призводить до неспроможності якісно працювати на виробництві. Це, звичайно, є проблемою для професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вузів.
  • Item
    Системний підхід до створення професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вузів
    (Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди, 2007) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid Petrovych
    Розглянуті проблеми використання системного підходу при створенні системи ППФП студентів в Українській академії банківської справи Національного банку України. Дослідження виконане згідно із зведеним планом науково-дослідної роботи у сфері фізичної культури і спорту на 2006-2010 рр. Міністерства у справах сім’ї, молоді та спорту за темою "Теоретико-методичні основи професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вищих навчальних закладів".
  • Item
    Систематизація ППФП у відповідності з напрямками
    (Національний університет фізичного виховання і спорту України, 2008) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid Petrovych
    Теоретично обґрунтовано, систематизовано, напрямки підготовки спеціалістів у ВНЗ у відповідності з ППФП.
  • Item
    Оптимальний руховий режим при проектуванні ППФП студентів вузів економічного профілю
    (Харківська державна академія фізичної культури, 2007) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid Petrovych; Остапенко, Валентина Василівна; Остапенко, Валентина Васильевна; Ostapenko, Valentyna Vasylivna
    Досліджено оптимальний руховий режим в системі професійно-прикладної фізичної підготовки студентів УАБС НБУ.
  • Item
    Розумова працездатність протягом навчального дня – необхідна передумова професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вузів
    (Харківське обласне відділення національного Олімпійського комітету України; Харківська державна академія дизайну і мистецтв, 2008) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid Petrovych
    Актуальність теми дослідження полягає в тому, що підвищення розумової працездатності студентів базується на фізіологічних механізмах які вдосконалюються при підвищенні фізичної працездатності головним з яких є оптимізація синхронізуючих впливів, параметри ЕЕГ. Розуміння і вірна інтерпретація різноманітних процесів, які проходять в організмі студентів, а також цілеспрямоване управління ними неможливо без знання природи біологічних римів. Біологічний годинник є одним з основних механізмів який забезпечує максимальну економізацію ресурсів організму студентів, відповідним за підтримку стійкої динамічної рівноваги внутрішнього (ендогенного) і зовнішнього (екзогенного) середовища. На підставі наявних експериментальних є підстави рахувати, що організм на протязі доби по різному буде реагувати на навантаження. А найбільше слабою людина виявляється о 2-5 годині, а потім між 12-14 годинами, в той же час найбільш сильною – ранком з 8 до 12 години, і вдень з 14 до 17 години.Інтегровані знання про динаміку розумової працездатності дають можливість цілеспрямовано вирішувати проблему, індивідуалізації ППФП студентів, необхідності навчання умінню володіти собою, пізнати самого себе і керувати своїми емоціями в різних стресових ситуаціях, оптимізувати свій психофізіологічний стан під час навчального процесу і в подальшій виробничій діяльності. При обробці результатів дослідженнями використовувались методи графічного зображення. Графічне зображення дає найбільш наочне уявлення про результати тестування студентів, дає можливість краще зрозуміти суть функціональної залежності між розумовою працездатністю і тривалістю навчального дня, встановити динаміку максимальних і мінімальних показників розумової працездатності.
  • Item
    Використання гуманістичного підходу при створенні умов для професійно-прикладної фізичної підготовки студентів
    (Львівський державний університет фізичної культури, 2006) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid Petrovych
    У роботі розкривається використання впродовж 1997-2005 рр. гуманістичного підходу у створенні умов для занять професійно-прикладною фізичною підготовкою студентів Української академії банківської справи Національного банку України.
  • Item
    Актуальність сучасних силових видів спорту для системи професійно-прикладної фізичної підготовки у вузі
    (Дніпропетровський державний інститут фізичної культури і спорту, 2006) Круцевич, Т.Ю.; Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid Petrovych
    Представлені дослідження мотивації до занять силовими видами спорту у студентів УАБС НБУ за період з 1997 р. по 2005 р. з метою створення системи професійно-прикладної фізичної підготовки.