Навчально-науковий інститут бізнес-технологій «УАБС» (ННІ БТ) (1980-2021)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48923
Browse
15 results
Search Results
Item Blended Education: Patterns of Implementation at Sumy State University(Lumen Publishing, 2019) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna Volodymyrivna; Гнаповська, Людмила Вадимівна; Гнаповская, Людмила Вадимовна; Hnapovska, Liudmyla VadymivnaОстанні роки були відзначені зростаючої глобальної тенденцією впровадження методів змішаного навчання у вищих навчальних закладах. Ця тенденція посилюється в українських вузах. Хоча в даний час змішане освіту в Україні, схоже, зростає, ефективність використання змішаного навчання все ще залишається неясною. Сьогодні більшість університетів почали використовувати дистанційне навчання і перехід на змішану систему навчання в класах. Вчені сперечаються про переваги і недоліки звичайного і змішаного освіти, оскільки обидва методи мають свої позитивні сторони і недоліки. Успішна інтеграція змішаного освіти в освітній процес була підтверджена численними дослідженнями. Це дослідження було розроблено, щоб визначити вплив змішаного освіти на навчальний процес. Першим питанням у дослідженні було виявлення основних сфер змішаного освіти, що впливають на освітній процес. Друге питання був направлений на визначення готовності студентів Сумського державного університету до переходу на змішаний освітній процес. На першому етапі було узгоджено технічне завдання, розроблено програму і інструменти, розроблений графік збору інформації. На другому етапі було підготовлено збір інформації, збір анкет, їх комп'ютерна обробка, сформовані таблиці і звіти. Відповіді, отримані від служби студентів, показали, що більшість студентів чітко розуміють систему змішаного навчання, позитивно ставляться до неї і більш мотивовані в своєму навчанні. Цей досвід пілотування поклав початок позитивної практики впровадження змішаного освіти в навчальний процес, де настійно рекомендується використовувати елементи змішаного освіти в навчальній діяльності в якості додаткової індивідуальної роботи у віртуальній онлайн-середовищі як розширює ефект шкільної роботи з допомогу сучасних електронних пристроїв і технологій.Item Переваги дистанційного навчання(Science and education LTD, 2015) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna VolodymyrivnaРозглядаються перспективи дистанційного навчання у системі освіти, підкреслюються переваги його застосування.Item Перспективи розвитку дистанційного навчання у вищій школі(Народна освіта, 2015) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna VolodymyrivnaУ статті розглянуто передумови розвитку дистанційної освіти у вищій школі, проаналізовано дослідження сучасних вітчизняних і зарубіжних учених, здійснено порівняння дистанційної і традиційної освіти.Item Розвиток навчальної автономії у системі дистанційного викладання іноземної мови(ВД «Ельдорадо», 2018) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna BorysivnaДана робота присвячена аналізу точок зору та теорій, пов'язаних з проблемою автономії слухачів дистанційного навчання. Метою та завданням роботи є визначення оптимальних способів та механізмів втілення концепції автономії слухачів для забезпечення максимально ефективного та комфортного процесу вивчення іноземної мови.Item До проблеми автономії в аспекті дистанційного викладання/вивчення іноземної мови(Гнозис, 2017) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna; Лещенко, Ольга Іллівна; Лещенко, Ольга Ильинична; Leshchenko, Olha IllivnaДана робота присвячена аналізу точок зору та теорій, пов'язаних з проблемою автономії слухачів дистанційного навчання. Метою та завданням роботи є визначення оптимальних способів та механізмів втілення концепції автономії слухачів для забезпечення максимально ефективного та комфортного процесу вивчення іноземної мови. Існує два основних підходи до інтерпретації поняття автономії у дистанційній освіті. Перша підкреслює необхідність незалежності студентів дистанційного навчання, тобто здатність слухачів працювати без прямої підтримки викладачів або інших студентів. Друга концепція базується на поняттях взаємозалежності та взаємного контролю як основної риси автономії. Очікуваним педагогічним ефектом роботи є формулювання принципів підходу, який дозволяє комбінувати ці дві концепції в залежності від навчального контексту, кількості слухачів, їх характеристик, та інших факторів конкретного навчального курсу.Item Розвиток мотивації студентів до дистанційного навчання у вищій школі(Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna VolodymyrivnaУ статті розглядаються механізми розвитку мотивації студентів дистанційної освіти у вищій школі, проаналізовані дослідження сучасних вітчизняних і зарубіжних вчених цього питання, висвітлені основні практичні рекомендації для підвищення мотивації у дистанційному навчанніItem Дистанцiйне навчання як перспективний напрям розвитку сучасної освіти(Видавничий дім "Гельветика", 2016) Штихно, Людмила Василівна; Штыхно, Людмила Васильевна; Shtykhno, Liudmyla VasylivnaУ статті висвітлено основні проблеми впровадження та переваги використання дистанційної освіти в навчальному процесі. Розглянуто тенденції розвитку вищої освіти в сучасних умовах. Проаналізовано сучасний стан дистанційної освіти в Україні та світовий досвід. Досліджено перспективи впровадження дистанційної освіти у ВНЗ України. Визначено головні пріоритети розвитку сучасної освіти в Україні та її перспективні напрями.Item Професійна орієнтація школярів шляхом проведення Web-олімпіади з англійської мови(2012) Фоміних, Н.Ю.У статті розглядається надзвичайно актуальне питання професійної орієнтації школярів шляхом організації та проведення дистанційної олімпіади з англійської мови на основі застосування інформаційно-комунікаційних технологій, а саме де яких сервисів Web-2.0, наводяться приклади, обґрунтовується технічна платформа створення завдань Web-олімпіади, розглядаються умови та форми участі в олімпіаді.Item Педагогічна сутність дистанційного навчання(І.В.І., 2002) Головань, М.С.У статті розглянуто підходи до тлумачення дистанційного навчання, показано відмінності дистанційного навчання від традиційного та заочної форми навчання. Виділені характерні риси та особливості дистанційного навчання.Item Вдосконалення sharepoint learning kit для роботи з навчальним контентом, створеного на основі flash(Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, 2012-07) Сергієнко, О.В.; Акіменко, В.І.В статті розглянуто основні принципи організації навчального процесу в електронній формі. Проведено порівняння та вибір системи управління навчальним контентом з точки зору можливості проведення контрольних заходів перевірки залишкових знань. Та запропоновано підхід й наведено його реалізацію щодо вдосконалення функціональних можливостей SharePoint Learning Kit (SLK) для роботи з навчальним контентом, створеного на основі Flash.