Навчально-науковий інститут бізнес-технологій «УАБС» (ННІ БТ) (1980-2021)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48923
Browse
18 results
Search Results
Item Удосконалення засобів професійно-прикладої фізичної підготовки для студентів економічних спеціальностей(Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка, 2014-04-24) Салатенко, І.О.; Дубинська, О.Я.Розглянуто значення проблем фізичного виховання студентів економічних спеціальностей в контексті професійно-прикладної фізичної підготовки. Встановлено, система фізичного виховання студентів, яка склалася у державі, є малоефективна. Вона не забезпечує психофізичну і професійну готовність випускників до виробничої діяльності та подальшого життя і потребує постійного удосконалення. Новим підходом до вирішення проблем підготовки до процесу навчання є утвердження прикладного значення фізичного виховання, формування мотивації шляхом демонстрації реальної необхідності і корисності запропонованих фізичних вправ, диференційованих з урахуванням стану здоров’я і подальших кар’єрних очікувань. Наведено аналіз публікацій російських та українських вчених про різновиди засобів покращення професійно – прикладної фізичної підготовки студентів вищих навчальних закладів. Доведено, що для побудови ефективної системи підготовки необхідно використовувати популярні серед студентської молоді види спорту враховуючи інтереси при виборі засобів професійно – прикладної фізичної підготовки.Item Прикладні проблеми фізичного виховання студентів економічних спеціальностей.(Харківський національний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, 2014) Салатенко, І.О.; Дубинська, О.Я.Розглянуто значення проблем фізичного виховання студентів економічних спеціальностей в контексті професійно-прикладної фізичної підготовки. Встановлено, система фізичного виховання студентів, яка склалася у державі, є малоефективна. Вона не забезпечує психофізичну і професійну готовність випускників до виробничої діяльності та подальшого життя і потребує постійного удосконалення. Новим підходом до вирішення проблем підготовки до процесу навчання є утвердження прикладного значення фізичного виховання, формування мотивації шляхом демонстрації реальної необхідності і корисності запропонованих фізичних вправ, диференційованих з урахуванням стану здоров’я і подальших кар’єрних очікувань. Наведено аналіз публікацій російських та українських вчених про різновиди засобів покращення професійно – прикладної фізичної підготовки студентів вищих навчальних закладів. Доведено, що для побудови ефективної системи підготовки необхідно використовувати популярні серед студентської молоді види спорту враховуючи інтереси при виборі засобів професійно – прикладної фізичної підготовки.Item Розвиток станової сили засобами ППФП студентів інформаційно-логічної групи спеціальностей(Придніпровська державна академія фізичної культури і спорту, 2013) Остапенко, Юрій Олександрович; Остапенко, Юрий Александрович; Ostapenko, Yurii OleksandrovychОбгрунтовано застосування спеціальних фізичних вправ для зміцнення м'язових груп спини студентів інформаційно- логічної групи спеціальностей. Розглянуто результати вимірювання силового індексу студентів Української академії банківської справи і досвідчених фахівців НБУ. У результаті проведеного педагогічного експерименту доведено ефективність застосування засобів ППФП.Item Стан фізичної підготовленості студенток І курсу ВНЗ(Дніпропетровський державний інститут фізичної культури і спорту, 2013) Шаповал, М.С; Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid PetrovychРозглянуто рівень фізичної підготовленості дівчат студенток, що навчаються у ВНЗ. Наведено аналіз публікацій про рівень фізичної підготовленості абітурієнтів, студентів ВНЗ. У експерименті взяли участь дівчата студенти І курсу Державного вищого навчального закладу «Українська академія банківської справи Національного банку України» віком 16-18 років. Контрольні тестування проведені у вересні місяці протягом 2010, 2011, 2012 років за восьми видами рухових здібностей. Використано графічний спосіб зображення, який дозволив краще зрозуміти рівень фізичної підготовленості студентів дівчат. Встановлено незадовільний рівень фізичної підготовленості, що є і буде проблемою в навчальній і професійній діяльності. Визначено неефективність існуючої системи фізичного виховання в школах, ліцеях.Item Методологія професійно-прикладної фізичної підготовки студентів у вищих навчальних закладах(Харківська державна академія дизайну і мистецтв, 2012) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid PetrovychРозглянуто реальну систему фізичного виховання, що існує в Україні. Показано неефективність фізичної підготовки студентів до виробничої діяльності і подальшого життя, яка потребує удосконалення. Наведено, що в сучасних умовах змінюється структура психофізіологічних вимог і умов праці і відповідно з’являються додаткові вимоги до професійно-прикладної фізичної підготовки (ППФП). Подано модель організації навчального процесу за кредитно-модульною системою у вищих навчальних закладах (ВНЗ). Здійснено теоретико-методичне обґрунтування методології професійно-прикладної фізичної підготовки у вузів економічного профілю Державного вищого навчального закладу «Українська академія банківської справи Національного банку України». Розглянуті і запропоновані варіанти управління фізичною підготовленістю студентів. Розглянуті системи комп’ютерних технологій професійно-прикладної фізичної підготовки.Item Особливості професійної діяльності при роботі у системі «людина-компʾютер»(Класичний приватний університет, 2011) Остапенко, Юрій Олександрович; Остапенко, Юрий Александрович; Ostapenko, Yurii OleksandrovychВступ. Сучасні тенденції розвитку суспільства полягають у широкому впровадженні в усі сфери життя сучасних інформаційно-комп’ютерних технологій, масовому підключенні до всесвітньої мережі Інтернет, використанні інформаційно-комунікаційних технологій у навчально- виховному процесі. Трудова діяльність користувачів комп’ютерів суттєво впливає на їх психофізіологічні можливості, характеризується значними статичними навантаженнями, недостатньою руховою активністю, напруженнями сенсорного апарату, вищих нервових центрів, які забезпечують функції уваги, мислення, регуляції рухів. Відбувається значне інформаційне навантаженняItem Проблеми підходів до професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вузів(ХДАДМ, 2008) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid PetrovychДосліджено проблеми існуючих підходів, програми професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вузів в історичному аспекті і сучасних умовах. Проведено анкетування 4600 студентів, встановлено неефективність сучасного нормативного підходу до системи професійно-прикладної фізичної підготовки студентів. Розроблено теоретично-методичні концептуальні основи професійно-прикладної фізичної підготовки у відповідності до стандартів вищої освіти, а також особисто орієнтовані варіативні програми. Проведено педагогічний експеримент, в якому підтверджується ефективність запропонованої програми професійно-прикладної фізичної підготовки.Item Проблемне поле професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вузів в руслі Болонського процесу(Дніпропетровський державний інститут фізичної культури і спорту, 2008) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid PetrovychСучасне виробництво, інформаційне суспільство, нові економічні відносини зменшують частку фізичної праці і вимагають перегляду структури, змісту і направленості професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вузів. Необхідність виконання студентами вузу великого обсягу навчальної роботи в умовах дефіциту часу, явного зниження адаптаційних механізмів призводить до прогресуючого погіршення їх здоров'я, в результаті чого більше 50 % студентів мають низький рівень кондиційної фізичної підготовленості, що в майбутньому призводить до неспроможності якісно працювати на виробництві. Це, звичайно, є проблемою для професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вузів.Item Системний підхід до створення професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вузів(Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди, 2007) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid PetrovychРозглянуті проблеми використання системного підходу при створенні системи ППФП студентів в Українській академії банківської справи Національного банку України. Дослідження виконане згідно із зведеним планом науково-дослідної роботи у сфері фізичної культури і спорту на 2006-2010 рр. Міністерства у справах сім’ї, молоді та спорту за темою "Теоретико-методичні основи професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вищих навчальних закладів".Item Систематизація ППФП у відповідності з напрямками(Національний університет фізичного виховання і спорту України, 2008) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid PetrovychТеоретично обґрунтовано, систематизовано, напрямки підготовки спеціалістів у ВНЗ у відповідності з ППФП.