Навчально-науковий інститут бізнес-технологій «УАБС» (ННІ БТ) (1980-2021)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48923

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 31
  • Item
    Комбінаторна модель у практиці змішанного навчання української мови як іноземної
    (Society for Cultural and Scientific Progress in Central and Eastern Europe, 2019) Завгородній, Віктор Анатолійович; Завгородний, Виктор Анатольевич; Zavhorodnii, Viktor Anatoliiovych; Коньок, Ольга Петрівна; Конек, Ольга Петровна; Konok, Olha Petrivna; Шевцова, Аліна Владленівна; Шевцова, Алина Владленовна; Shevtsova, Alina Vladlenivna
    У статті досліджено проблему використання змішаного навчання в практиці викладання української мови як іноземної (УМІ). Найбільш оптимальною визначено трирівневу комбінаторну модель. Описано віртуальне динамічне навчальне середовище, створене на базі Сумського державного університетеу. Як приклад використанння наведено функціонал комплексу мультимедійних лінгвотренажерів (фонетичного, лексичного, граматичного та аудіотренажерів) – складової частини модулів навчання української мови як іноземної
  • Item
    Teaching Presentation Skills to Business English Students: Hands-On Experience of the Ukrainian Academy of Banking
    (ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2015) Андрейко, Лариса Володимирівна; Андрейко, Лариса Владимировна; Andreiko, Larysa Volodymyrivna
    The article looks into how business presentation skills are taught in the Ukrainian Academy of Banking. It gives an overview of texbooks, which deal with practical aspects of giving presentations, as well as recommendations for using these courses in the context of modern labour market. Also, main areas of effective pesentations, which are included in the syllables are specified.
  • Item
    Удосконалення засобів професійно-прикладої фізичної підготовки для студентів економічних спеціальностей
    (Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка, 2014-04-24) Салатенко, І.О.; Дубинська, О.Я.
    Розглянуто значення проблем фізичного виховання студентів економічних спеціальностей в контексті професійно-прикладної фізичної підготовки. Встановлено, система фізичного виховання студентів, яка склалася у державі, є малоефективна. Вона не забезпечує психофізичну і професійну готовність випускників до виробничої діяльності та подальшого життя і потребує постійного удосконалення. Новим підходом до вирішення проблем підготовки до процесу навчання є утвердження прикладного значення фізичного виховання, формування мотивації шляхом демонстрації реальної необхідності і корисності запропонованих фізичних вправ, диференційованих з урахуванням стану здоров’я і подальших кар’єрних очікувань. Наведено аналіз публікацій російських та українських вчених про різновиди засобів покращення професійно – прикладної фізичної підготовки студентів вищих навчальних закладів. Доведено, що для побудови ефективної системи підготовки необхідно використовувати популярні серед студентської молоді види спорту враховуючи інтереси при виборі засобів професійно – прикладної фізичної підготовки.
  • Item
    Прикладні проблеми фізичного виховання студентів економічних спеціальностей.
    (Харківський національний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, 2014) Салатенко, І.О.; Дубинська, О.Я.
    Розглянуто значення проблем фізичного виховання студентів економічних спеціальностей в контексті професійно-прикладної фізичної підготовки. Встановлено, система фізичного виховання студентів, яка склалася у державі, є малоефективна. Вона не забезпечує психофізичну і професійну готовність випускників до виробничої діяльності та подальшого життя і потребує постійного удосконалення. Новим підходом до вирішення проблем підготовки до процесу навчання є утвердження прикладного значення фізичного виховання, формування мотивації шляхом демонстрації реальної необхідності і корисності запропонованих фізичних вправ, диференційованих з урахуванням стану здоров’я і подальших кар’єрних очікувань. Наведено аналіз публікацій російських та українських вчених про різновиди засобів покращення професійно – прикладної фізичної підготовки студентів вищих навчальних закладів. Доведено, що для побудови ефективної системи підготовки необхідно використовувати популярні серед студентської молоді види спорту враховуючи інтереси при виборі засобів професійно – прикладної фізичної підготовки.
  • Item
    Особливості організації навально-виховного процесу рекреації студентів Української академії банківської справи
    (Сумський Державний педагогічний університет ім.А.С. Макаренка, 2014) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid Petrovych
    В статті розглянуто рівень фізичної підготовленості студентів вищих навчальних закладів України. Наведено аналіз публікацій про низький рівень кондиційної фізичної підготовленості студентів. Показано, що існуюча система фізичного виховання в вузах України неефективна. Проведено експеримент з організації процесу фізичного виховання і рекреації в Державному вищому навчальному закладі «Українська академія банківської справи Національного банку України». Показано систему організаційних рекреаційних заходів. Встановлено, що використання новітніх технологій організації процесу фізичного виховання і рекреації, на основі врахування мотивації інтересів студентів, створення умов за місцем проживання, дало можливість створення ефективної системи фізичного виховання і отримувати позитивний рекреаційний ефект.
  • Item
    Вивчення засобів покращення стану здоров`я та професійно прикладної фізичної підготовки студенток економічних спеціальностей
    (Чернігівський національний педагогічний університет ім. Т.Г. Шевченка, 2013) Пархоменко, О.П.; Лоза, Т.О.
    Досліджено історію становлення та розвитку "Пілатеса", як засобу фізичного виховання з оздоровчою метою. Визначені принципи для побудови фізкультурно-оздоровчої технології занять з фізичного виховання студентів.
  • Item
    Вивчення ставлення студенток економічної спеціальності до занять з фізичного виховання
    (Львівський державний університет фізичної культури, 2014) Петренко, Олена Павлівна; Петренко, Елена Павловна; Petrenko, Olena Pavlivna
    Вивчені внутрішні та зовнішні фактори, які впливають на мотивацію студентів до самовдосконалення. Визначено ставлення студенток економічної спеціальності до занять з фізичного виховання за допомогою анкетування. Наведені дані фізичної підготовленості студенток та їх самооцінка фізичного стану. Досліджені причини, які перешкоджають поліпшенню їх фізичного стану, а також визначені засоби фізичного виховання з оздоровчою спрямованістю.
  • Item
    Профессионально-значимые психофизиологические качества информационно-логической группы специальностей при реализации экспериментальной программы профессионально-прикладной физической подготовки студентов
    (Харьковский национальный педагогический университет имени Сковороды, 2014) Остапенко, Юрій Олександрович; Остапенко, Юрий Александрович; Ostapenko, Yurii Oleksandrovych
    Цель: совершенствование профессионально-прикладной физической подготовки студентов экономических специальностей. Материал: в педагогическом исследовании приняли участие 72 студента в возрасте 19-20 лет.
  • Item
    Розвиток станової сили засобами ППФП студентів інформаційно-логічної групи спеціальностей
    (Придніпровська державна академія фізичної культури і спорту, 2013) Остапенко, Юрій Олександрович; Остапенко, Юрий Александрович; Ostapenko, Yurii Oleksandrovych
    Обгрунтовано застосування спеціальних фізичних вправ для зміцнення м'язових груп спини студентів інформаційно- логічної групи спеціальностей. Розглянуто результати вимірювання силового індексу студентів Української академії банківської справи і досвідчених фахівців НБУ. У результаті проведеного педагогічного експерименту доведено ефективність застосування засобів ППФП.
  • Item
    Відновлення розумової працездатності у студентів протягом навчального дня засобами фізичної рекреації
    (Дніпропетровський державний інститут фізичної культури і спорту, 2013) Пилипей, Леонід Петрович; Пилипей, Леонид Петрович; Pylypei, Leonid Petrovych
    У статті розглянуто актуальність комплексних заходів, спрямованих на вдосконалення процесів відновлення працездатності після розумової роботи, і зв'язок розумової діяльності з руховою активністю протягом навчального дня. У дослідженні прийняли участь 3405 студентів Державного вищого навчального закладу «Українська академія банківської справи Національного банку України» у віці 17-22 роки. Наведено достовірне зниження розумової працездатності на 3-4 парах. Встановлений рекреаційний ефект у відновленні рекреаційної працездатності після використання запропонованого комплексу заходів з фізичного виховання і спорту на 5-й парі навчального процесу у вузі.