Навчально-науковий інститут бізнес-технологій «УАБС» (ННІ БТ) (1980-2021)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48923

Browse

Search Results

Now showing 1 - 9 of 9
  • Item
    Оптимiзацiя бiзнес-процесiв страхової комнанiї на основі імітаційного моделювання
    (Сумський державний університет, 2020) Чирва, В.А.
    У роботі досліджено основні методичні особливості моделювання бізнес-процесу страхування. Розроблено імітаційну модель страхової компанії. Визначено пріоритетні задачі симуляції та оптимізації. Проведено оптимізаційні експерименти. Визначено переваги імітаційної моделі – визначення слабких місць бізнес-процесу, оптимізації діяльності, робота у стресових умовах.
  • Item
    Аутсорсинг та консалтинг як інструменти оптимізації обліку та аналізу на підприємстві.
    (Сумський державний університет, 2020) Ярошина, А.П.
    Основні наукові результати роботи полягають в: узагальненні теоретичних засад консалтингової та аутсорсингової діяльності, а також її класифікації; аналізі кількісних показників, які характеризують розвиток та стан ринку галузі в Україні та Європі; дослідженні особливостей регіонального розвитку консультування; розробки рекомендацій щодо оцінки ефективності прийняття рішення про перехід на аутсорсинг бухгалтерської служби підприємства; формуванні економетричної моделі аналізу факторів, які впливають на попит консалтингових послуг; формування методичних підходів до визначення методів мінімізації ризиків під час переходу на аутсорсинг бізнес-процесів, а також до оцінки ефективності роботи консалтингової компанії.
  • Item
    Аналіз та моделювання діяльності центру зайнятості
    (Сумський державний університет, 2019) Попелуха, В.П.
    У роботі досліджено теоретико-методичні основи моделювання бізнеспроцесів центру зайнятості. Побудовано імітаційну модель бізнес-процесів центру зайнятості. Встановлені пріоритетні завдання використання запропонованої моделі. Ідентифіковано переваги моделі у вигляді: оптимізації внутрішніх ресурсів, збільшення швидкості та ефективності роботи, контроль за роботою підрозділів та працівників центру зайнятості.
  • Item
    Оптимізація діяльності операційного відділу районного центру соціальних служб на основі економіко-математичного моделювання
    (Сумський державний університет, 2018) Рубан, Р. М.
    У роботі досліджено теоретико-методичні основи моделювання бізнес-процесів районного центру соціальних служб. Побудовано імітаційну модель бізнес-процесів районного центру соціальних служб. Встановлені пріоритетні завдання використання запропонованої моделі. Ідентифіковано переваги моделі у вигляді: оптимізації внутрішніх ресурсів, збільшення швидкості та ефективності роботи, контроль за роботою підрозділів та працівників центру соціальних служб.
  • Item
    Розробка прототипу інформаційної системи обслуговування клієнтів центру зайнятості
    (Сумський державний університет, 2018) Харченко, В.І.
    У роботі досліджені питання автоматизації діяльності центрів зайнятості. Проаналізована діяльність ДУ "Сумський міський центр зайнятості", побудовано моделі бізнес-процесів, спроектована та реалізована веб-орієнтована інформаційна система обслуговування клієнтів центру зайнятості.
  • Item
    Зарубіжний досвід аутсорсингу у фінансовому секторі
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2010) Хомутенко, Людмила Іванівна; Хомутенко, Людмила Ивановна; Khomutenko, Liudmyla Ivanivna
    Інтеграція фінансової системи України у світовий фінансовий простір зумовлює потребу в пошуках новин ефективних технологій та інновацій у сфері фінансового менеджменту компаній та фінансових інститутів, набуття міжнародного досвіду з удосконалення інструментарію управління корпораціями, особливо в умовах виникнення кризових явищ.
  • Item
    Метод оцінки оптимальних параметрів бізнес-процесів дилінгової служби банку
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2010) Зеленська, М.І.
    В умовах бурхливого розвитку валютної торгівлі все більше банків стають активними учасниками конверсійного ринку. Проте на сьогодні не існує жодної методики, яка б давала можливість сучасним банкам оцінити оптимальні для них параметри торгівлі, орієнтовні результати діяльності та імовірність одержання таких результатів. Саме ці причини виступають стимулом проведення досліджень у даній галузі і визначають актуальність теми даної роботи. Предметом дослідження є характер взаємозв’язків між параметрами роботи дилінгової служби банку і факторами конверсійного ринку. Метою дипломної роботи є розробка методу оцінки оптимальних параметрів бізнес-процесів дилінгової служби банку.
  • Item
    Operation risk management of the bank
    (Таврический национальный университет им. Вернадского В.И., 2010) Bashlai, S.; Podoliaka, O.
    The of these deals with actual question of implementation of risk-oriented approach to corporate; methods of evaluation of operational risks, the procedure for coordination and approval procedures for operations, general requirements for the control procedures are in banks of Ukraine
  • Item
    Методологічні аспекти реінжинірингу комерційних банків
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2007) Єгоричева, С.Б.
    Однією з ключових характеристик сучасних лідерів будь-якого бізнесу, у тому числі банківського, є швидка реакція на зміни зовнішнього середовища, у першу чергу – споживацьких уподобань. Причому встановлено, що основу успіху складає не сам продукт чи послуга, що виробляються, а якість процесів їх формування і, відповідно, рівень кваліфікації та компетентності персоналу