Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
3 results
Search Results
Item Strategies of Introducing the Individual Learning Style in the Development of the English Language Lexical Competence of Pupils(ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника”, 2018) Єгорова, Олеся Іванівна; Егорова, Олеся Ивановна; Yehorova, Olesia Ivanivna; Bila, O.Стаття фокусує увагу на особливостях стилю навчання ВАК як однієї з моделей індивідуально-орієнтованої освіти. Враховуючи потребу застосування нового інноваційного підходу в освітній сфері України, стаття висвітлює переваги втілення індивідуальної моделі ВАК під час аудиторної роботи та надає детальний аналіз трьох типів учнів, що виокремлюються у межах запропонованої моделі - аудіалів, візуалів та кінестетів.Item Linguistic Deviations of the Professional Language Eurolect in the English Discourse(Херсонський державний унiверситет, 2017) Єгорова, Олеся Іванівна; Егорова, Олеся Ивановна; Yehorova, Olesia Ivanivna; Bila, O.Y.Стаття присвячена аналізу мовного явища правничого дискурсу ЄС - євролекту. Фокусується увага на проблемі обґрунтування наукового титулування явища. Розглядаючи евролект як окрему мовну систему в процесі становлення, автори аналізують її лексико-семантичні та морфологічні особливості шляхом компаративного зіставлення з мовою-донором (англійською).Item Analyzing the Frame Model of MAIDAN-concept (Case Study of British Internet-Media Corpus)(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2015) Єгорова, Олеся Іванівна; Егорова, Олеся Ивановна; Yehorova, Olesia Ivanivna; Степанов, Віталій Валерійович; Степанов, Виталий Валерьевич; Stepanov, Vitalii ValeriovychУ пропонованій статті здійснюється спроба моделювання фреймової репрезентації концепту МАЙДАН, який вивчається з позицій його каузативної та контактної взаємодії з супутнім концептом ВЛАДА. Пропоноване моделювання базується на матеріалі дискурсу британських інтернет-ЗМІ та розгортається у ракурсі чотирьох базових фреймів (предметного, акціонального, компаративного та ідентифікаційного). Поряд з широким поняттям «фрейм» уводяться поняття «фрейм-сценарій» та «фрейм-план», аналізуються їх відмінності та обґрунтовується статус досліджуваного концепту МАЙДАН.