Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 10
  • Item
    Трансформація медіа національних спільнот Сумщини: на прикладі єврейської громади
    (Сумський державний університет, 2025) Ювко, З.; Садівнича, Марина Володимирівна; Sadivnycha, Maryna Volodymyrivna
    У роботі досліджено динаміку змін інформаційних практик єврейської громади Сумщини. Проведено аналіз трансформації комунікаційної моделі від друкованих ЗМІ до цифрових платформ. Показано значення медіа у збереженні національного світогляду та духовних цінностей громади.
  • Item
    Магічне мислення в матеріалах українських медіа періоду повномасштабного вторгнення
    (Сумський державний університет, 2025) Кизим, А.; Садівнича, Марина Володимирівна; Sadivnycha, Maryna Volodymyrivna
    У матеріалі розглядається явище магічного мислення та причини популярності езотеричного контенту в українському медіапросторі. Зокрема, проаналізовано езотеричний контент сайту «УНІАН» в перші місяці повномасштабного вторгнення та в квітні 2025 року. Подано порівняльний аналіз особливостей, тематичного спрямування та трендів контенту зазначених періодів.
  • Item
    Штучний інтелект у світовому інформаційному просторі: виклики та перспективи
    (Сумський державний університет, 2024) Садівнича, Марина Володимирівна; Sadivnycha, Maryna Volodymyrivna; Хоба, Ю.
    Досліджується вплив штучного інтелекту на світовий інформаційний простір Проаналізовано приклади використання штучного інтелекту в медіаіндустрії. Визначено перспективи розвитку штучного інтелекту й особливості та виклики його використання у медіагалузі.
  • Item
    Політичні меми як інструмент впливу на аудиторію соцмереж у період Російсько-Української війни
    (Сумський державний університет, 2024) Садівнича, Марина Володимирівна; Sadivnycha, Maryna Volodymyrivna; Лагута, Ю.
    Політичні меми – це зображення з коротким текстом (або без нього), що створюються у відповідь на резонансні суспільні чи політичні події та ситуації. Меми значною мірою впливають на сприйняття суспільно важливих подій глядачем, інколи кардинально змінюють його думку. За часів повномасштабного вторгнення російської армії до України в інформаційному просторі нашої держави з’явилась величезна кількість мемів, героями яких є політичні діячі обох держав. Поєднання соціального контексту зі знайомими образами наділяє меми особливим змістом, що привертає увагу реципієнтів до певної проблеми, ситуації або постаті. Актуальність роботи визначається популярністю політичних мемів серед аудиторії. Вони є інструментом привернення уваги до певних проблем у межах країни або світу, але інколи, навпаки – відволікають населення від аналізу значущих суспільних ситуацій. Дослідження мемів і їхнього впливу на аудиторію є важливим і тому, що за сторінками в соціальних мережах часто стоять особи, котрі пропагують власні або замовні політичні погляди. Такі пабліки формують упереджене ставлення аудиторії, створюють стереотипне бачення ситуації, певні ідеологічні уподобання та соціальні цінності. Для дослідження ми обрали сторінку «Процишин офіційний» в соціальній мережі «Фейсбук» як приклад популярного пабліка (аудиторія – 105 тис. читачів), що регулярно поширює політичні меми. Об’єкт дослідження – політичні меми, розміщені на сторінці «Процишин офіційний» у соціальній мережі «Фейсбук». Предмет – тематичні й змістові особливості політичних мемів. Мета роботи полягає в дослідженні впливу політичних мемів на погляди суспільства.
  • Item
    Патріотичні цінності та національна символіка в українській комерційній рекламі
    (Сумський державний університет, 2023) Кизим, A.; Садівнича, Марина Володимирівна; Садовничая, Марина Владимировна; Sadivnycha, Maryna Volodymyrivna
    Досліджуються особливості використання патріотичних цінностей та національної символіки в українській комерційній рекламі. Проаналізовано рекламні повідомлення, у яких трапляються патріотичні мотиви та національна символіка, визначено доречність їх використання. Представлено власну класифікацію рекламних повідомлень, у яких спостерігаються ознаки викривлення патріотичних цінностей і трансформації первинного змісту.
  • Item
    «Elle Ukraine» та «Elle man Ukraine»: комунікаційні стратегії та читацькі реакції
    (Інститут журналістики КНУ ім. Тараса Шевченка, 2019) Садівнича, Марина Володимирівна; Садовничая, Марина Владимировна; Sadivnycha, Maryna Volodymyrivna
    У статті розглядається відповідність комунікаційних стратегій франчайзингових видань «Elle Ukraine» та «Elle Man Ukraine» аудиторним потребам. За допомогою контент-аналізу досліджено тематично-змістове наповнення кожного видання, а також реакції читачів на публікації цих медіа, що дозволило зробити висновки щодо зацікавленості аудиторії в порушуваних виданнями темах. Визначено, що їхні комунікаційні стратегії полягають у зміні тематики контенту, характерної для видань гендерного спрямування. При цьому «Elle Ukraine» має різнобарвне тематичне наповнення, яке відповідає аудиторним потребам, у той час як «Elle Man Ukraine» більше орієнтується на загальний формат медіабренду «Elle» ніж на читацькі реакції українських споживачів інформації.
  • Item
    Адаптація контенту франчайзингових журналів для жінок до потреб українського медіаринку (на прикладі «Cosmopolitan Україна»)
    (2021) Садівнича, Марина Володимирівна; Садовничая, Марина Владимировна; Sadivnycha, Maryna Volodymyrivna
    У статті розглядаються особливості адаптації журналу «Cosmopolitan Україна» до інформаційних потреб українського споживача. За допомогою контент-аналізу встановлено співвідношення матеріалів, присвячених західним та українським реаліям, а також частка контенту журналу «Cosmopolitan Україна», створена українськими журналістами. Визначено, що тематичне спрямування журналу здебільшого присвячено західним трендам, хоча існує певна тенденція до збільшення матеріалів, що висвітлюють українські реалії.
  • Item
    Авторський дискурс франчайзингових видань початку повномасштабної війни в Україні
    (Сумський державний університет, 2022) Садівнича, Марина Володимирівна; Садовничая, Марина Владимировна; Sadivnycha, Maryna Volodymyrivna
    Досліджено особливості авторського дискурсу франчайзингових видань періоду початку повномасштабної війни в Україні. Проаналізовано авторські публікації журналів "Forbes Україна" та "Marie Claire Україна", визначено особливості тематичного спрямування та стилю подання авторських текстів до та після початку повномасштабного вторгнення російських військ до України. Встановлено, що автори подекуди дають доволі емоційну оцінку реаліям сьогодення, при цьому зберігають певний оптимізм у баченні майбутнього, підбадьорюють читача й налаштовують на перемогу.
  • Item
    Social Media as a Development Tool English Communicative Competence
    (Sciedu Press, 2022) Puzanov, V.; Volynets, G.; Lesiuk, O.; Kharamurza, D.; Вашист, Катерина Миколаївна; Вашист, Екатерина Николаевна; Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Садівнича, Марина Володимирівна; Садовничая, Марина Владимировна; Sadivnycha, Maryna Volodymyrivna
    The purpose of the research is to determine the effectiveness of the practical application of social media based on Web 2.0 technologies, aimed at developing students' English-speaking communicative competence. To implement the tasks and test the hypothesis put forward, the following scientific research methods were used: empirical (experimental learning using social media based on Web 2.0); diagnostic: observation, testing of students; statistical method - mathematical analysis of the data obtained during the experiment; descriptive: description and verbal recording of results. The results of the experimental study showed the correctness of the hypothesis put forward that the formation of English-speaking communicative competence among students will become more effective when creating a methodology using social media formed on technologies Web 2.0. For practical implementation of obtained theoretical conclusions after the experiment, it is necessary to have certain pedagogical conditions. Among these: taking into account the peculiarities of the educational environment, enhancing the speech activity of students with the participation of social media based on Web 2.0 technologies. They were developed on the basis of the results of diagnostics of the level of formation of the English-speaking communicative competence in the process of teaching students in streaming mode. Future scientific searches are possible in the direction of theoretical substantiation and practical application of new social media based on Web 2.0 technology in other training courses and other (non-philological) specialties. This vector of research is especially necessary during distance learning as an alternative to the traditional educational process.
  • Item
    Соціально-психологічні особливості франчайзингових видань для жінок
    (Сумський державний університет, 2019) Садівнича, Марина Володимирівна; Садовничая, Марина Владимировна; Sadivnycha, Maryna Volodymyrivna
    У статті розглядаються соціально-психологічні особливості функціонування франчайзингових видань для жінок в умовах глобалізації та конкуренції. Подано результати дослідження взаємодії цих видань з аудиторією, відповідності стилю подання і змісту медіатекстів потребам читачів.