Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
5 results
Search Results
Item Трансформація медіа національних спільнот Сумщини: на прикладі єврейської громади(Сумський державний університет, 2025) Ювко, З.; Садівнича, Марина Володимирівна; Sadivnycha, Maryna VolodymyrivnaУ роботі досліджено динаміку змін інформаційних практик єврейської громади Сумщини. Проведено аналіз трансформації комунікаційної моделі від друкованих ЗМІ до цифрових платформ. Показано значення медіа у збереженні національного світогляду та духовних цінностей громади.Item Магічне мислення в матеріалах українських медіа періоду повномасштабного вторгнення(Сумський державний університет, 2025) Кизим, А.; Садівнича, Марина Володимирівна; Sadivnycha, Maryna VolodymyrivnaУ матеріалі розглядається явище магічного мислення та причини популярності езотеричного контенту в українському медіапросторі. Зокрема, проаналізовано езотеричний контент сайту «УНІАН» в перші місяці повномасштабного вторгнення та в квітні 2025 року. Подано порівняльний аналіз особливостей, тематичного спрямування та трендів контенту зазначених періодів.Item Штучний інтелект у світовому інформаційному просторі: виклики та перспективи(Сумський державний університет, 2024) Садівнича, Марина Володимирівна; Sadivnycha, Maryna Volodymyrivna; Хоба, Ю.Досліджується вплив штучного інтелекту на світовий інформаційний простір Проаналізовано приклади використання штучного інтелекту в медіаіндустрії. Визначено перспективи розвитку штучного інтелекту й особливості та виклики його використання у медіагалузі.Item Патріотичні цінності та національна символіка в українській комерційній рекламі(Сумський державний університет, 2023) Кизим, A.; Садівнича, Марина Володимирівна; Садовничая, Марина Владимировна; Sadivnycha, Maryna VolodymyrivnaДосліджуються особливості використання патріотичних цінностей та національної символіки в українській комерційній рекламі. Проаналізовано рекламні повідомлення, у яких трапляються патріотичні мотиви та національна символіка, визначено доречність їх використання. Представлено власну класифікацію рекламних повідомлень, у яких спостерігаються ознаки викривлення патріотичних цінностей і трансформації первинного змісту.Item Авторський дискурс франчайзингових видань початку повномасштабної війни в Україні(Сумський державний університет, 2022) Садівнича, Марина Володимирівна; Садовничая, Марина Владимировна; Sadivnycha, Maryna VolodymyrivnaДосліджено особливості авторського дискурсу франчайзингових видань періоду початку повномасштабної війни в Україні. Проаналізовано авторські публікації журналів "Forbes Україна" та "Marie Claire Україна", визначено особливості тематичного спрямування та стилю подання авторських текстів до та після початку повномасштабного вторгнення російських військ до України. Встановлено, що автори подекуди дають доволі емоційну оцінку реаліям сьогодення, при цьому зберігають певний оптимізм у баченні майбутнього, підбадьорюють читача й налаштовують на перемогу.