Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Реклама як засіб соціалізації в українському суспільстві у 90-і рр. ХХ ст.
    (КНУ імені Тараса Шевченка, 2014) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    Статтю присвячено розгляду реклами як одного із найбільш розвинених видів комунікації, що здійснює вплив на формування особистості та може виступати як засіб соціалізації індивіда. Проаналізовано українську рекламу 90-х рр. ХХ ст. як засіб соціалізації, за допомогою якого формувалися нові ціннісні орієнтири для суспільства. Акцентовано, що після демонтажу радянської ідеології реклама в Україні виявилася найбільш масовим носієм нової культури, пропонуючи суспільству нові ідеї, сенси та символи. Особливу увагу приділено розгляду впливу української реклами на суспільство у 90-х рр. ХХ ст., на основі чого запропоновано перелік основних моделей поведінки, які транслювалися в українське суспільство в рекламних зверненнях 90-х рр. ХХ ст. Це, зокрема, модель поведінки «нові цінності», модель поведінки «нові традиції» та модель поведінки «нові відчуття».
  • Item
    Реклама як феномен української культури
    (Verlag Otto Sagner, 2013) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    У статті розглядається феномен реклами в українській культурі. Особлива увага приділяється аналізу цінностей, що транслюються в рекламних повідомленнях. Виявлено відмінності в цінностях, що домінують в рекламі українських та міжнародних брендів. Обґрунтовано значення реклами в сучасному українському суспільстві.
  • Item
    Використання суспільних цінностей в українській рекламі у 90-х pp. XX ст.
    (Видавництво СумДУ, 2011) Яненко, Ярослав Васильович; Яненко, Ярослав Васильевич; Yanenko, Yaroslav Vasylovych