Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 8 of 8
  • Item
    «Ukr.Lang.Laboratory for foreign students» as an educational intercultural hub: achievements and results
    (Sumy State University, 2025) Левенок, Інна Сергіївна; Levenok, Inna Serhiivna
    Educational hubs are spaces, both physical and virtual, that facilitate learning knowledge sharing, and collaboration. They are often designed to support various learning styles, engage different stakeholders, and promote continuous professional development. These hubs can be located within universities, schools, or community centers, or exist entirely online. The notion «education hub» is being used by countries who are trying to build a critical mass of local and foreign participants – including students, education institutions, companies, knowledge industries, science, and technology centers – who, thorough interaction and in some cases colocation, engage in education, training, knowledge production, and innovation initiatives (Knight, 2011).
  • Item
    Collection of assignments for practical lessons on the disciplines "Foreign language", "Foreign language of professional direction"
    (Sumy State University, 2024) Левенок, Інна Сергіївна; Levenok, Inna Serhiivna
    Збірник навчально-методичних завдань до практичних занять з іноземної мови (англійська) для студентів спеціальностей з вивчення історії та археології покликана допомогти студентам вищих навчальних закладів установ для вдосконалення своїх мовних і лексико-граматичних навичок. Збірник містить завдання для підвищення рівня сформованості іншомовної компетенції в читанні та встановлення рівня лексико-граматичних компетенцій. Його використання сприятиме підвищення рівня володіння іноземною мовою раніше досягнутого та до формування навичок виконання відповідних завдання з галузі історії та археології.
  • Item
    Ukrainian language Hub-laboratory for international students as a pedagogical innovation in quality education
    (Sumy State University, 2024) Левенок, Інна Сергіївна; Levenok, Inna Serhiivna; Сидоренко, Ольга Павлівна; Sydorenko, Olha Pavlivna; Zumrut, A.
    The research in language pedagogy is determined by searching the most suitable strategies for language teaching in distance learning, in particular Ukrainian as a foreign language. Language Hub-laboratory for international students is definitely an important tool for receiving qualitative education. The aim of the research is to analyze the role of hub-laboratory in teaching Ukrainian language to international students as a pedagogical innovation in quality education.
  • Item
    Крос-етнічна взаємодія студентів на засадах толерантності та інклюзії
    (Сумський державний університет, 2024) Авраменко, Н.О.; Левенок, Інна Сергіївна; Levenok, Inna Serhiivna
    Крос-етнічна взаємодія передбачає взаєморозуміння, взаємоповагу під час комунікації та спільній діяльності між представниками різних етнічних груп. Через брак знань студентів про засади крос-етнічної взаємодії може призвести до стереотипів і непорозумінь. Науково-педагогічному персоналу вкрай «важливо забезпечити належну освіту та обізнаність студентів, першочергово про різноманітність світу та його цінності. Недостатня освіченість і незнання різноманіття культур, релігій, ідей і поглядів передумови для нетерпимості та неприйняття інших» [3]; також призвести до нездатності аргументувати свої погляди та поважати думки, світогляд інших учасників крос-етнічної взаємодії. Метою нашого дослідження є аналіз основних передумов до крос-культурної взаємодії студентів на заняттях з іноземної мови.
  • Item
    United by the international language bridge activity: Ukrainian-English intercultural dialogue
    (Sumy State University, 2024) Левенок, Інна Сергіївна; Levenok, Inna Serhiivna; Oshkoder, A.
    Interaction between people in modern society is impossible without a desire to understand other cultures. This is achieved through dialogue between them. How to make this process successful, especially if communication takes place in Ukraine in online mode. An active language learning with a native speaker enhances the effectiveness of speech, helps students in achieving fluency, grammar perfection. The aim is to analyze an international language bridge activity with Ukrainian and International students, to improve intercultural dialogue. Let’s analyze the concept of “intercultural communication”. Intercultural communication is verbal and non-verbal interaction between people from different cultures. Sometimes the term is used to describe one person trying to interact in a foreign environment, but more often the term is used in the context of people from two or more cultures trying to understand each other.
  • Item
    The implementation of educational hub-laboratories in language teaching: Ukrainian and European experience
    (Sumy State University, 2023) Левенок, Інна Сергіївна; Левенок, Инна Сергеевна; Levenok, Inna Serhiivna
    The relevance of this research topic is determined by searching the most suitable possibilities for studying languages, Ukrainian as a foreign in particular, in educational centers, language clubs and hub-laboratories. Lifelong education stimulates cognitive activity, for international students it is definitely important to continue their study from any part of the world, so online hub-laboratories are helpful in it. The aim of the research is to analyze the implementation of educational hub-laboratories in teaching Ukrainian language on the ground of Ukrainian and European experience.
  • Item
    Integrating E-learning in Ukrainian language teaching for international students at higher education institutions
    (Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2022) Левенок, Інна Сергіївна; Левенок, Инна Сергеевна; Levenok, Inna Serhiivna; Сидоренко, Ольга Павлівна; Сидоренко, Ольга Павловна; Sydorenko, Olha Pavlivna
    Стаття актуалізує застосування E-learning технологій під час викладання української мови іноземним студентам у закладах вищої освіти. Неможливо уявити як формальне, так і неформальне вивчення мови без сучасних технологій електронного навчання. Традиційне та онлайн-навчання дійсно співіснують. У статті здійснено спробу вирішити суперечність між недостатньою розробленістю й імплементацією цифрових навчальних засобів, (електронних книг, подкастів, мультимедійного забезпечення, навчальних мовних онлайн лабораторій у соціальних мережах) та електронних навчальних платформ і потребою у них іноземних студентів закладів вищої освіти. На основі системного та компаративного аналізу міжнародної методичної та наукової літератури, сайтів ЗВО, інтерактивних засобів електронного навчання, узагальнено практичний досвід застосування нових методик викладання на кафедрі мовної підготовки іноземних громадян Сумського державного університету. Національний та міжнародний досвід електронного навчання інтегровано у викладання української мови як іноземної. Швидкий розвиток онлайн-ресурсів, соціальних мереж, електронних інтерактивних засобів навчання для вивчення мови сприяють відкриттю іноземним студентам нових можливостей для їх якісного навчання та швидкого оволодіння українською як другою мовою. Сьогодні особливого значення набувають такі інноваційні форми, як змішане навчання. Деталізовано практичний досвід застосування електронних інтерактивних засобів навчання та навчальних ресурсів під час викладання української як другої мови для іноземних студентів. Для викладання навчальної дисципліни «Українська мова як іноземна» інтегровано електронні навчальні матеріали (професійно орієнтовані тексти, онлайн тести, відео, ментальні карти та інше) на внутрішніх навчальних платформах СумДУ, таких як Mix (https://mix.sumdu.edu. ua/), Open Course Ware (https://ocw.sumdu. edu.ua/ ), а також мовні онлайн лабораторії у соціальній мережі Facebook. Зазначаємо, що концепція нашого дослідження здійснюється на основі теоретико-методичних аспектів.
  • Item
    European and Ukrainian methodological backgrounds in forming language competence of international students
    (Primedia eLaunch, 2022) Левенок, Інна Сергіївна; Levenok, Inna Serhiivna
    У розділі відображено європейські та українські наукові підходи, методичні основи професійної мовної підготовки іноземних студентів медичних спеціальностей закладів вищої освіти. Окреслено положення основних методичних підходів до формування українськомовної професійної компетентності іноземних студентів медичних спеціальностей : особистісно-розвивального, системного, компетентнісного, комунікативного, соціокультурного та текстоцентрованого. Cхарактеризовано основні підходи, такі як: системний, комунікативний, соціокультурний, деонтологічний та інші.