Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
6 results
Search Results
Item Особливості перфекціонізму педагогічних працівників із різною формою трудоголізму(Сумський державний університет, 2025) Тарасова, Тетяна Борисівна; Tarasova, Tetiana Borysivna; Весперіс, С.Професія педагогічного працівника є однією з найбільш вимогливих, що характеризується постійним зростанням тиску та відповідальності. Педагоги стикаються з необхідністю не лише організовувати та управляти пізнавальною діяльністю здобувачів освіти, а й виховувати, підтримувати та мотивувати їх, що часто призводить до значних емоційних та часових витрат. У цьому контексті особливої актуальності набуває розуміння таких явищ, як трудоголізм та перфекціонізм, які можуть мати значний вплив на добробут та професійну ефективність педагогічних працівників.Item Психологічні особливості самооцінки у студентів з різними рівнями імпульсивності(Сумський державний університет, 2025) Тарасова, Тетяна Борисівна; Tarasova, Tetiana Borysivna; Песоцька, A.Усвідомлення власної цінності, значущість, якої надає собі індивід загалом та окремим сторонам своєї особистості, діяльності, поведінки називають самооцінкою. Виділяють три рівні самооцінки: високий, середній та низький. Для високого рівня характерна не реалістична ідеалізація свого «Я», слабка емпатія, ставлення недосяжних завдань. Люди чий рівень самооцінки середній адекватно сприймають критику, безпосередньо можуть надавати перевагу якимсь змінам. Низький рівень відрізняється від інших тим, що людина є не рішуча, має ірраціональні упередження, часто переживає тривожні думки та залежить від думки інших. У своїй науковій роботі О. Олійник посилається на дослідження науковиці Л. Онуфрієнко, яка наголошує, що розвиток самооцінки студентів може залежати від успішності їх адаптації під час засвоєння соціальної ролі студента на першому курсі ЗВО та набуття професійної ролі на старших курсах (Олійник, 2018). Імпульсивність є менш значущою, адже, може розглядатися як особистісна риса в деяких людей. До основних особливостей імпульсивності відноситься: швидке виконання завдань без обґрунтованого плану, підвищена схильність до ризику, а також прийняття рішень без адекватного оцінювання та передбачуваності. Людям у яких імпульсивність розлядається як особистісна риса характерно імпульсивно реагувати на будь яку ситуацію, що може мати негативні наслідки для їхньої життєдіяльності, оскільки за своєю природою вони є імпульсивними (Beauchaine & Neuhau, 2008). Проте, імпульсивність може мати й позитивні наслідки, які сприяють розвитку творчого потенціалу, генеруванню ідей та новаторству. Саме тому дослідження дає можливість шляхом використання психологічних методик отримати певну обізнаність щодо самооцінки та імпульсивності студентів.Item Тривожність персоналу виробничого підприємства – актуальна проблема сьогодення(Сумський державний університет, 2025) Тарасова, Тетяна Борисівна; Tarasova, Tetiana Borysivna; Сичов, Н.Дослідження тривожності персоналу виробничого підприємства є особливо актуальним у сучасних умовах, коли Україна перебуває в стані війни. Коли працівники різних сфер знаходяться в умовах постійного стресу, високої невизначеності та загрози безпеці, емоційний стан працівників має значний вплив на їхню професійну діяльність, взаємовідносини у колективі, а також загальний стан здоров’я.Item Психологічні особливості емоційної сфери студентів(Сумський державний університет, 2024) Коляда, Наталія Вікторівна; Koliada, Nataliia Viktorivna; Тарасова, Тетяна Борисівна; Tarasova, Tetiana Borysivna; Песоцька, А.В.Відомо, що юнацький етап вікового розвитку є чи не найбільш відповідальним у житті людини. Цей перший етап вікового періоду дорослості характеризується виключно важливими та складними характеристиками соціальної ситуації розвитку, центральною ланкою яких є необхідність адекватного життєвого та професійного самовизначення. Саме тому юнацтво відрізняється низкою істотних психологічних змін, однією з яких стає підвищена емоційна чутливість і вразливість. Проблема особливостей емоційної сфери особистості набуває особливої актуальності коли йдеться про студентські роки, в яких навчально-професійна діяльність стає провідною та, без перебільшення, визначає, весь наступний життєвий шлях людини. Ці обставини зумовили вибір проблеми дослідження. Мета дослідження полягала у визначенні особливостей емоційної сфери студентів, яка зумовила постановку та розв'язання наступних завдань: – проаналізувати теоретичні підходи до проблеми особливості емоційної сфери студентів; – провести емпіричне дослідження особливостей емоційної сфери студентів; – підібрати психодіагностичні методики для дослідження емоційної сфери студентів.Item Стани тривожності школярів(Видавництво СумДУ, 2008) Власенко, Є.І.; Тарасова, Тетяна Борисівна; Тарасова, Татьяна Борисовна; Tarasova, Tetiana BorysivnaItem Темперамент, его сущность, проявление и учет в учебной деятельности старшеклассников(Сумской государственный университет, 2008) Степанова, О.О.; Тарасова, Тетяна Борисівна; Тарасова, Татьяна Борисовна; Tarasova, Tetiana Borysivna