Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
5 results
Search Results
Item Із практики організації навчального процесу за кредитно-модульною системою при викладанні іноземної мови(Київський славістичний університет, 2008) Терлецька, Ірина Миколаївна; Терлецкая, Ирина Николаевна; Terletska, Iryna MykolaivnaСучасні вимоги ринку праці вимагають фундаментальної мовної підготовки та форм духовно розвинутої особистості, особливо за умов входження України у світовий інформаційний простір. перехід вищих навчальних закладів до кредитно-модульної системи навчання, й у час євроінтеграції нашої держави. Вища школа знаходиться нині у пошуках інтенсивних навчання іноземних мов і відповідно до цього впровадження ефективніших форм контролю. Враховуючи власний досвід викладання на кафедрі іноземних мов медичного інституту СумДУ хочемо відзначити що: - поділ курсу навчання на модулі значно активізує самостійну роботу студентів; - застосування модульних технологій значно підвищує освітню та виховну функції контролю знань студентів; - дана система організовує та спрямовує навчальну діяльність студентів, стимулює активнішого ставлення до занять, оскільки кінцевий результат помітний в кінці кожного. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27297Item Із практики застосування кредитно-модульної системи організації навчального процесу під час викладання іноземної мови(Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, 2008) Терлецька, Ірина Миколаївна; Терлецкая, Ирина Николаевна; Terletska, Iryna MykolaivnaМодульна організація змісту навчальної дисципліни менш за все є механічним перенесенням розділів програми до навчальних модулів, оскільки вимагає глибокої аналітично-логічної роботи над змістовим опануванням дисципліни, структуруванням її як системи. Дана система значно полегшила сам процес прийняття викладачем оціночного рішення і дає можливість об’єктивно визначати кінцевий результат, а також є важливим фактором для стимулювання ефективної роботи викладача і студента, збільшуючи час їх безпосереднього індивідуального спілкування в процесі навчання. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27267Item Особливості спілкування в англомовному комп’ютерному середовищі(Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, 2008) Терлецька, Ірина Миколаївна; Терлецкая, Ирина Николаевна; Terletska, Iryna Mykolaivna; Сипченко, Дмитро Сергійович; Сыпченко, Дмитрий Сергеевич; Sypchenko, Dmytro SerhiiovychУ комп’ютерному середовищі склалися свої певні традиції спілкування, які часто відрізняються від традиційного листування або розмови у реальному житті. Часто застосовуються принцип економії зусиль через написання абревіатур або комбінації букв, цифр, які в англійській мові виступають як окремий склад, граматична конвенсія, принцип виразності через застосування смайлів, різних графічних комплексів тощо. На сучасному етапі розвитку технологій все більшого поширення дістає спілкування через комп’ютерні мережі. Нині текстові повідомлення складають понад 90% від обсягу комунікацій в комп’ютерному середовищі. На це впливає ряд факторів, таких як можливість спілкування з багатьма особами одночасно, можливість спілкування з особами, які знаходяться дуже далеко, можливість знайти однодумців на різноманітних форумах і фан-клубах, зменшення хвилювання при спілкуванні через комп’ютер, адже деякі люди соромляться і ніяковіють при спілкуванні з іншими особами tate-a-tate. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27266Item Особливості методик пошуку інформації в мережі Інтернет для студентів-медиків(Донецький національний медичний університет ім. Горького, 2007) Терлецька, Ірина Миколаївна; Терлецкая, Ирина Николаевна; Terletska, Iryna Mykolaivna; Дитко, Владислава Володимирівна; Дитко, Владислава Владимировна; Dytko, Vladyslava VolodymyrivnaItem Інноваційний підхід до питань здорового способу життя у навчальному процесі(Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, 2009) Терлецька, Ірина Миколаївна; Терлецкая, Ирина Николаевна; Terletska, Iryna Mykolaivna; Горобченко, Неля Георгіївна; Горобченко, Неля Георгиевна; Horobchenko, Nelia Heorhiivna; Симоненко, Наталія Олександрівна; Симоненко, Наталия Александровна; Symonenko, Nataliia Oleksandrivna; Охтема, Світлана Іванівна; Охтема, Светлана Ивановна; Okhtema, Svitlana Ivanivna