Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
17 results
Search Results
Item Із практики організації навчального процесу за кредитно-модульною системою при викладанні іноземної мови(Київський славістичний університет, 2008) Терлецька, Ірина Миколаївна; Терлецкая, Ирина Николаевна; Terletska, Iryna MykolaivnaСучасні вимоги ринку праці вимагають фундаментальної мовної підготовки та форм духовно розвинутої особистості, особливо за умов входження України у світовий інформаційний простір. перехід вищих навчальних закладів до кредитно-модульної системи навчання, й у час євроінтеграції нашої держави. Вища школа знаходиться нині у пошуках інтенсивних навчання іноземних мов і відповідно до цього впровадження ефективніших форм контролю. Враховуючи власний досвід викладання на кафедрі іноземних мов медичного інституту СумДУ хочемо відзначити що: - поділ курсу навчання на модулі значно активізує самостійну роботу студентів; - застосування модульних технологій значно підвищує освітню та виховну функції контролю знань студентів; - дана система організовує та спрямовує навчальну діяльність студентів, стимулює активнішого ставлення до занять, оскільки кінцевий результат помітний в кінці кожного. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27297Item Із практики застосування кредитно-модульної системи організації навчального процесу під час викладання іноземної мови(Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, 2008) Терлецька, Ірина Миколаївна; Терлецкая, Ирина Николаевна; Terletska, Iryna MykolaivnaМодульна організація змісту навчальної дисципліни менш за все є механічним перенесенням розділів програми до навчальних модулів, оскільки вимагає глибокої аналітично-логічної роботи над змістовим опануванням дисципліни, структуруванням її як системи. Дана система значно полегшила сам процес прийняття викладачем оціночного рішення і дає можливість об’єктивно визначати кінцевий результат, а також є важливим фактором для стимулювання ефективної роботи викладача і студента, збільшуючи час їх безпосереднього індивідуального спілкування в процесі навчання. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27267Item Особливості спілкування в англомовному комп’ютерному середовищі(Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, 2008) Терлецька, Ірина Миколаївна; Терлецкая, Ирина Николаевна; Terletska, Iryna Mykolaivna; Сипченко, Дмитро Сергійович; Сыпченко, Дмитрий Сергеевич; Sypchenko, Dmytro SerhiiovychУ комп’ютерному середовищі склалися свої певні традиції спілкування, які часто відрізняються від традиційного листування або розмови у реальному житті. Часто застосовуються принцип економії зусиль через написання абревіатур або комбінації букв, цифр, які в англійській мові виступають як окремий склад, граматична конвенсія, принцип виразності через застосування смайлів, різних графічних комплексів тощо. На сучасному етапі розвитку технологій все більшого поширення дістає спілкування через комп’ютерні мережі. Нині текстові повідомлення складають понад 90% від обсягу комунікацій в комп’ютерному середовищі. На це впливає ряд факторів, таких як можливість спілкування з багатьма особами одночасно, можливість спілкування з особами, які знаходяться дуже далеко, можливість знайти однодумців на різноманітних форумах і фан-клубах, зменшення хвилювання при спілкуванні через комп’ютер, адже деякі люди соромляться і ніяковіють при спілкуванні з іншими особами tate-a-tate. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27266Item Навчальний процес: взаємодія викладача і студентів(Міністерство освіти і науки Автономної Республіки Крим, 2007) Терлецька, Ірина Миколаївна; Терлецкая, Ирина Николаевна; Terletska, Iryna MykolaivnaОб’єкт статті – сучасні концепції навчання професійному спілкуванню іноземною мовою у вищий школі згідно з Європейськими вимогами, тема – молодь і проблеми ВІЛ-інфекцій/СНІДа, поняття для осмислення – вміння молодої людини висловлювати власні думки, самостійність при прийнятті рішень, критичність та культура мислення; володіння студентом навичками перекладу з рідної мови на іноземну, та навпаки. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27265Item Практичне заняття як один із найважливіших елементів навчально-виховного процесу у вищій школі(Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, 2007) Терлецька, Ірина Миколаївна; Терлецкая, Ирина Николаевна; Terletska, Iryna MykolaivnaПартнерство викладач-студент у навчально-виховному процесі - необхідна умова підвищення якості освіти, набрання майбутніми фахівцями навичок самостійного мислення, прийняття зважених рішень свідомого вибору свого місця у суспільстві. Побудова таких відносин можлива при проведенні усіх видів занять, в тому числі й з іноземної мови. Як приклад, хочу поділитися досвідом проведення практичного заняття з англійської мови на тему "ВІЛ-інфекція/СНІД" із студентами II курсу медичного факультету. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27264Item Особливості методик пошуку інформації в мережі Інтернет для студентів-медиків(Донецький національний медичний університет ім. Горького, 2007) Терлецька, Ірина Миколаївна; Терлецкая, Ирина Николаевна; Terletska, Iryna Mykolaivna; Дитко, Владислава Володимирівна; Дитко, Владислава Владимировна; Dytko, Vladyslava VolodymyrivnaItem Інноваційний підхід до питань здорового способу життя у навчальному процесі(Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, 2009) Терлецька, Ірина Миколаївна; Терлецкая, Ирина Николаевна; Terletska, Iryna Mykolaivna; Горобченко, Неля Георгіївна; Горобченко, Неля Георгиевна; Horobchenko, Nelia Heorhiivna; Симоненко, Наталія Олександрівна; Симоненко, Наталия Александровна; Symonenko, Nataliia Oleksandrivna; Охтема, Світлана Іванівна; Охтема, Светлана Ивановна; Okhtema, Svitlana IvanivnaItem Вивчення іноземної мови і пропаганда здорового способу життя в умовах глобальних викликів(Ужгородська Українська богословська академія імені святих Кирила і Мефодія, 2007) Терлецька, Ірина Миколаївна; Терлецкая, Ирина Николаевна; Terletska, Iryna MykolaivnaУ статті здійснено аналіз напрямків гармонізації освітньої роботи та професійного навчання у відповідності з сучасними глобальними викликами; тема - активізація пізнавальної діяльності майбутніх лікарів при вивченні іноземних мов; матеріал - сучасні концепції навчання іноземним мовам у вищій школі в умовах формування загального інформаційного суспільства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27261Item Роль інформаційних технологій у навчанні за фахом(Ужгородська Українська богословська академія імені святих Кирила і Мефодія, 2007) Терлецька, Ірина Миколаївна; Терлецкая, Ирина Николаевна; Terletska, Iryna Mykolaivna; Дитко, Владислава Володимирівна; Дитко, Владислава Владимировна; Dytko, Vladyslava VolodymyrivnaМета роботи полягає у порівняльному вивченні частоти звернення студентів медиків до мережі Інтернет та аналізу отриманої інформації. Дослідження методик пошуку інформації в Інтернеті проводились за допомогою розробленої анкети. При цьому було опитано 287 студентів різних курсів медичного інституту. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27260Item Пропаганда здорового способу життя в процесі вивчення іноземної мови студентами-медиками(Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, 2007) Терлецька, Ірина Миколаївна; Терлецкая, Ирина Николаевна; Terletska, Iryna MykolaivnaАвтором зроблена спроба (як показує практика - вдала) поєднання у процесі вивчення студентами іноземної мови проблем оволодіння іноземною мовою професійного спрямування та пропаганди здорового способу життя на прикладах негативного впливу тютюнопаління як на окремі функції та органи людського організму, так і на здоров'я в цілому. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27259