Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Бренд чаю «Teamotion». Концепція рекламної кампанії в соціальній мережі Instagram
    (Сумський державний університет, 2025) Білошапка, С.Г.
    Метою роботи є розробка рекламної кампанії для бренду чаю «Teamotion» в Instagram, яка приверне увагу цільової аудиторії та завдяки оригінальній концепції підвищить інтерес до продукту. Тому, використання теоретичних джерел інформації про маркетинг, рекламу, психологію емоцій, проведення порівняльного аналізу головних конкурентів та аналізу цільової аудиторії, дало змогу комплексно підійти до створення оригінального рекламного продукту, що відповідає сучасним потребам споживачів. Основна ідея полягає у створенні емоційного бренду, де кожен вид чаю асоціюється з конкретним настроєм: радістю, бадьорістю, закоханістю, спокоєм чи ностальгією, що відображається у візуальному стилі, текстах та упаковці продукту. У результаті роботи було створено назву бренду, логотип, фірмовий знак, слоган, відео- та фотомакети, текстові матеріали для профілю в Instagram. Визначення цільової аудиторії бренду: жінок та чоловіків 18-30 років, які навчаються, працюють вдома та проводять багато часу в соцмережах, дало розуміння, що актуальним каналом поширення продукту стане Instagram. У майбутньому для залучення більшої кількості аудиторії, проводитимуться співпраці з блогерами та налаштування таргетованої реклами.
  • Item
    У пошуках витоків постправди: чому сучасні люди люблять брехню
    (Сумський державний університет, 2024) Борисенко, Є.
    У тезах розглядається історія виникнення поняття «постправда», що має на меті розкрити суть цього явища та головні причини його виникнення. Акцентується на тому, що постправда є не епохою, а ситуацією. До того ж, це кризова ситуація, у якій факти програють фейкам. Причиною цього є постмодерне нівелювання істини, що почалося з філософії та науки і з часом перейшло до сфери повсякденного життя та стало також проблемою етики. Відтак, постправда постає як кризова ситуація не лише у медіасфері, але й у всіх сферах суспільного життя, руйнуючи підвалини демократичного устрою.
  • Item
    Психологічні особливості емоційного стану особистості в умовах воєнного стану
    (Сумський державний університет, 2024) Козій, А.Д.
    Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена дослідженню особливостей емоційного стану особистості та психологічних наслідків стресу в умовах воєнного стану. У теоретичній частині проаналізовано вплив стресу на емоційну сферу людини, взаємозв’язок стресу та емоцій. Розглянуто психологічні наслідки стресових станів в умовах воєнного стану та збройного протистояння як чинника виникнення тривожних станів. Емпірична частина присвячена дослідженню особливостей емоційного стану різних категорій населення (постійні мешканці, внутрішньо переміщені особи, мігранти) під час воєнного стану. Для діагностики використовувалися психодіагностичні методики вимірювання тривоги, депресії тощо. Отримані результати опрацьовані методами математичної статистики та проінтерпретовані. У роботі обґрунтовано застосування психологічного тренінгу, тілесно-орієнтованої терапії та гештальт-терапії для корекції стресових станів. Розроблено комплексну програму корекції стресових станів особистості із використанням зазначених підходів. Наведено результати апробації розробленої програми.