Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій (ІФСК)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2
Browse
5 results
Search Results
Item Метафора як сугестивний засіб конструювання оцінних суджень (на матеріалі електронних газет "USA today" та "China Daily")(North University Centre of Baia Mare, 2018) Руденко, Наталія Володимирівна; Rudenko, Nataliia VolodymyrivnaАктуальність вивчення сугестивних засобів у матеріалах сучасних ЗМІ визначається їх потенційною властивістю впливати на сприйняття інформації та формування громадської думки. Метафора належить до потужних інструментів сугестії.Item Інтимізація та діалогізація як стратегії підвищення сугестивної впливогенності повідомлення(Сумський державний університет, 2020) Руденко, Наталія Володимирівна; Rudenko, Nataliia VolodymyrivnaУ дослідженні на основі контент-аналізу здійснена спроба визначити лінгво-стилістичні інструменти діалогізації та інтимізації в контенті газети «The Day». Автор доходить висновку, що найбільш ефективним для посилення сугестивного впливу є поєднання кількох інструментів в межах одного або різних видів цих стратегій.Item Сугестивний потенціал вербальних засобів висміювання в контенті сучасних електронних видань(Seanewdim, 2019) Руденко, Наталія Володимирівна; Rudenko, Nataliia VolodymyrivnaУ статті розглянуто механізми та засоби висміювання як сугестивного прийому творення контенту англомовних електронних видань «The Day», «Moscow times», «China daily», «The Guardian», «USA today» за серпень 2018 року. За результатами контент-аналізу виділено 5 рівнів функціонування іронії, яка має багатий арсенал вербальних засобів її реалізації в сучасних ЗМІ, що дозволяє їй перешкоджати критичному осмисленню інформації, створювати позитивнооцінний або негативооцінний (іронічно-зневажливий) ефект. Найчастіше іронія застосовується на лексичному рівні. Для підвищення ефективності сугестивного впливу іронія може застосовуватись на кількох рівнях одночасно.Item Психологічні механізми медіасугестії в контенті електронної газети «The Guardian» (за 18.03.2018)(Сумський державний університет, 2018) Руденко, Наталія Володимирівна; Rudenko, Nataliia VolodymyrivnaАктуальність вивчення сугестивних засобів у матеріалах сучасних ЗМІ визначається їх потенційною властивістю впливати на сприйняття інформації та формування громадської думки. Метафора належить до потужних інструментів сугестії. Зроблено спробу виявити психологічні механізми медіасугестії на матеріалі номеру електронної газети «The Guardian» за 18.03.2018.Item Форми реалізації сугестії як засобу формування громадської думки у ЗМІ(Сумський державний університет, 2023) Руденко, Наталія Володимирівна; Руденко, Наталия Владимировна; Rudenko, Nataliia VolodymyrivnaСугестія є невід’ємною рисою медіамовлення, оскільки «нині функціонування ЗМІ спрямоване не лише на пізнання й відображення дійсності, але й на її перетворення шляхом впливу на свідомість та підсвідомість адресата» [2, с. 3]. Метою нашої розвідки є визначення особливостей та спільних рис сугестивних форм у сучасних ЗМІ. Завдання полягають у розгляді та аналізі прикладів використання форм сугестії як засобу формування громадської думки в контенті ЗМІ.